דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חדרי ילדים בלי בעיות 

מאת    [ 01/08/2011 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 4083 פעמים ]

כאשר רוצים לעצב חדרי ילדים צריך לתת תשומת לב להתאמה של כל הצבעים שיהיו בחדר. הרבה הורים משתדלים לעצב את חדרי הילדים בבית שלהם עם הרבה אהבה ויצירתיות והם מכניסים אל תוך החדר הרבה מאוד צבעים מכל צבעי הקשת בשביל שהחדרים יהיו שמחים וכיפים. המחשבה ראויה לציון, אבל מדובר גם בטעות מפני ששילוב צבעים רבים בחדרים גורם לחדרים להיות לא נעימים לעין.

חדרי ילדים צריכים להכיל צבעים רגועים מאוד, למשל צבעים מסוג פסטל, וצריך להימנע מצבעים חזקים מדי בחדרים אלו. במידה ולא שומרים על בהירות ועדינות בחדרי הילדים, הילדים יתקשו להירדם מפני שהצבעים החזקים יגרו את החושים שלהם ויעוררו אותם.

כאמור, בתוך חדרי ילדים צריכים להיות לכל היותר שני צבעים ושניהם צריכים להיות מאוד עדינים והם צריכים להאיר את החדר. יש היצע רחב מאוד של גוונים כיום אז לא חייבים להיצמד ללבן הפשוט. אם רוצים להשתעשע עם הצבעים ניתן לצבוע קיר בשני צבעים, ובמקרה זה עדיף שהצבעים ישלימו זה את זה ולא יהיו מנוגדים מאוד האחד מהשני כי צבעים רבים מדי זה קטסטרופה.

אחרי שמטלת הצביעה נגמרת אפשר להתחיל להכניס את הרהיטים אל תוך החדר, וכדאי שיהיו חדשים כדי שהילדים יהנו עוד יותר מהרמונט הכולל. גם הרהיטים צריכים להתאים זה לזה בצבע שלהם והם כולם צריכים להשתלב היטב עם הצבעים שעל הקירות.

מיטות ילדים הם הרהיט החשוב והמרכזי ביותר בחדר. מיטות ילדים בוחרים על פי איכות המזרן שצריך לשמור על הגב של הילדים והן צריכות להיות חזקות ויציבות.

צריך לבחור מיטות ילדים יחד עם הילד. צריך לתת לילד לשכב על המיטה כדי לבדוק אם היא נוחה לו וצריך לבדוק שהיא מספיק ארוכה כדי שיוכל להשתמש בה תקופה ארוכה, עד שיגבה ויצטרך מיטה חדשה.

כדי לקשט את החדר וליצור אווירה חמימה אפשר להוסיף וילונות. וילונות לחדרי ילדים מגיעים בשלל צבעים ודוגמאות, וכפי שנאמר, חשוב שהוילונות ישתלבו היטב עם הרהיטים והקירות.

וילונות לחדרי ילדים יכולים לא רק לווסת את האור שמגיע מבחוץ ולקשט את החדר הם גם נותנים אשליה של חלון גדול אם עושים זאת נכון. כלומר, גם אם בחדר יש רק חלון קטן, אם תולים עליו וילון גדול וסוגרים אותו נראה שמאחורי הוילון יש חלון גדול שממנו נשקף נוף מרהיב.

שילוב וילונות לחדרי ילדים יחד עם אהילים וקישוטים אחרים הוא רעיון נפלא ויגרום לחדר להרגיש חמים, אבל יש לזכור לא למלא את החדר ביותר מדי דברים כדי שלא תהיה תחושת עומס ומחנק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב