דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשה בכרתים- חופשה בחול במרחק נגיעה 

מאת    [ 01/08/2011 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 2854 פעמים ]

מצד אחד, אנחנו נורא אוהבים לצאת ולטייל בחו"ל. מצד שני, אנחנו לא תמיד יכולים להרשות לעצמנו לנסוע ליעדים רחוקים מדי. מה שאנחנו צריכים זה מקומות טובים ואיכותיים שנמצאים יחסית קרוב לבית. חופשה בכריתים, לשם כך, היא אופציה מצוינת. מי שרוצה לצאת לחופשה בקרבת הבית, כלומר ישראל, מוזמן.

הקרבה של כריתים מאפשרת לכל אחד לצאת לחופשת חלומות באחד המקומות היפים ביותר בעולם כולו. חופשה בכריתים מתאפשרת בגלל מספר סיבות, כאשר המרחק מישראל בהחלט מציב את היתרון הזה בראש סדר העדיפויות על פני מקומות אחרים. למרות הכל, האי כריתים לא נופל משום יעד אחר באף קריטריון שהוא.

המחיר נוח לכולם

מה שנותן לחופשה באי כריתים יתרון נוסף הוא המחיר. בחופשות רבות מחיר הטיסה מהווה אחוז נכבד מסך כל ההוצאות בחופשה והשאיפה היא תמיד לנסות ולקצץ במרכיב הזה של הנופש כדי שניתן יהיה ליהנות ממה שיש בנופש עצמו, בחוויה האטרקטיבית. מחיר נוח של טיסה יחסית קרובה לכריתים, תורם רבות לקידום היעד.

כאשר הולכים למשרדי נסיעות ומחפשים חופשה טובה במחיר נוח יחסית, חופשה בכריתים עולה מיד על הפרק. החיבור בין האטרקטיביות של המחיר לאטרקטיביות של המקום הוא חיבור מעולה. כך אף אחד לא מרגיש שהוא הוציא יותר מדי כסף על טיסה לחופשה שנמצאת ממש קרוב לבית.

האי היפה ביותר

אמנם ישראל נמצאת על חוף הים התיכון, אך מה שיש לכריתים להציע זה עולם ומלואו. מסתבר שהים התיכון הוא ים באמת גדול. אמנם לא כמו האוקיינוסים, אך אם ניתן למצוא בכל יעד לאורך החופים שלו אווירה שונה לחלוטין, זה מדהים. חופשה בכריתים מגדירה מחדש את האהבה שלנו לים שלחופו גדלנו כאן אצלנו בישראל.

כריתים הוא האי הדרומי ביותר והיפה ביותר מבין כל האיים היווניים. המסורת והתרבות שלו מאפילות לא מעט על האיים האחרים. מכיוון שעיר הבירה של האי היא הרקליון, שהיא העיר הרביעית בגודלה ביוון, הרי שמדובר באי גדול ומפותח מאוד. חופשה בכריתים היא בהחלט משהו אחר.

לצאת אל כריתים ולחזור ממנה

יש אנשים שאינם אוהבים לטוס יותר מדי. לא לכולם מטוסים הם כלי התחבורה הנוח ביותר, לא משום הקושי שבישיבה אלא משום חרדת הטיסה. לכן, אם כבר בוחרים ביעד שצריך לטוס אליו, אז למה לא לבחור ביעד מספיק קרוב כדי שניתן יהיה להגיע אליו בפרק זמן קצר מאוד על ידי טיסה?

לא חייבים לבחור את יעדי הטיסה הרחוקים ביותר כדי לבחור ביעד לחופשה בחו"ל. גם שעתיים טיסה לערך זהו זמן סביר ביותר להגעה אל יעד תיור בחו"ל. מצד אחד מגיעים אל מקום אחר בעולם, מצד שני עדיין נמצאים במרחק נגיעה מן הארץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב