דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חמשת הדיברות של עיצוב ישבן או חיטוב הטוסיק 

מאת    [ 01/08/2011 ]

מילים במאמר: 352   [ נצפה 3415 פעמים ]

מאמר טוב זהו מאמר שאתם הקוראים מרותקים ממנו ואפילו לומדים ממנו דבר או שניים. חשוב שתהיה לו פתיחה מעניינת ומסקרנת כדי שתמשיכו לקרוא אותו ואפילו תסמנו לו לייק. אז המאמר הבא על חמשת הדיברות לישבן חטוב בהחלט עונה על כל הקריטריונים. בהזדמנות זאת אני רוצה לאחל לקהל הנשים בישראל קריאה מהנה, בריאה מעוצבת וחטובה..

טוב אז שנתחיל??? כל כך הרבה כינויים, תארים ושמות חיבה יש למילה ישבן. יש שמות חיבה שהוא אוהב יותר ויש שהוא אוהב פחות, אבל בסה"כ מאוד מחמיא לו שהמציאו עליו כל כך הרבה שמות. הלכתי ושאלתי אותו מה הוא הכי אוהב והוא נתן לי רשימה של שמות, שאותה אני רוצה להציג בפניכם: ישבן, תחת, טוסיק, עכוז, אחוריים וטוחאעס.

מבין כל השמות המילה ישבן היא הפייבוריטית שלו. ואם נוסיף לה את המילה חטוב אז הוא בכלל יהיה מרוצה מהתוצאה - ישבן חטוב. אז כדי שלא רק הוא יהיה מרוצה אלא גם אתן תהיו מרוצות, אני רוצה להציג בפניכן את הדרך האולטימטיבית להגיע אל ישבן חטוב

אימון כוח הישבן הוא סוג של שריר שבנוי מ- 3 חלקים. ואם אתן רוצות לעצב ולחטב אותו, עליכן לאמן ולאתגר אותו כמו את כל השרירים בגופכן. תרגילי כוח שאני מאוד ממליץ לכן לעשות כדי להגיע לתוצאה של חיטוב ישבן מושלם הם כמובן הסקוואט והמכרעים. אם אתן לא יודעות מזה, אתן מוזמנות לפנות אליי בפייסבוק ronen sin.

אימון אירובי אימון אירובי הוא האח התאום של אימון כוח. רוצות להגיע לתוצאות מהממות, עליכן לשלב פעילות אירובית כמו: זומבה, שיעורי ריקוד בסטודיו, קיקבוקסינג, ספינינג, אופניים, הליכה וריצה.

גנטיקה טובה יש נשים שבורכו בגנטיקה מושלמת ולא משנה אם איזה שורט הן הולכות זה תמיד יראה סקסי ומיוחד. אז מי שבורכה מגיע לה מזל טוב ממני ומי שלא תצטרך לעבוד קשה עד אז.       

ישבן אצל הפלסטיקאי תמורת כמה אלפי שקלים בודדים ומינימום זמן, פלסטיקאי מומחה יפסל לכן ישבן חלומי כזה  שאפילו ג'ניפר לופז תחשוש ממנו.

תזונה מאוזנת תקפידו לאכול בצורה מאוזנת ומסודרת ויהיה לכן ישבן מיליון דולר. עובדה קיימת היא שנקודות ההשמנה הנפוצות בקרב אוכלוסיית הנשים הן: הישבן, הירכיים והבטן. אז אם אתן רוצות לקבל מחמאות על הישבן, תקפידו לאכול בריא ומבוקר.

לסיכום, עיצוב ישבן זהו צמד מילים שלא משנה איך תסתכלו עליו, הוא תמיד יראה טוב. בהצלחה, רונן סין 0528143355

 

רונן סין - מאמן כושר אישי מוסמך ובוגר ווינגייט. מומחה באימוני כושר אישיים, ירידה במשקל והצרת היקפים. חי, נושם ובועט כושר ולייף סטייל. וכל מילה נוספת מיותרת.. אז למה אתם מחכים "רוצו" לצלצל..




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב