דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרכזיות טלפון: כוחו של השילוב 

מאת    [ 31/07/2011 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 2366 פעמים ]

בשנים האחרונות למדו העסקים הישראליים להכיר את מערכות ה- CRM אשר נועדו להגדיל את המכירות של העסק, לשפר את טקטיקות המכירה שלו, ולעזור לחברות שונות לזהות את הלקוחות הטובים ביותר שלהן ולתקשר איתם בצורה המתאימה, וכך לחסוך זמן ולהרוויח יותר כסף. מערכות ה- CRM החדשות ביותר הן אלו אשר יכולות לתקשר עם מרכזיות טלפון, וכך להעניק למשתמשי התכנה יתרונות רבים נוספים, ולעזור להם עוד בייעול החברה, על ידי כך שהן הופכות את קבלת והוצאת השיחות לקלה ומהירה הרבה יותר- הן עבור אנשי שירות הלקוחות והן עבור כל אדם בעסק הרוצה לנהל שיחה חשובה- החל ממנהל העסק הבכיר ביותר ועד לעובד השירות המתלמד. להלן רשימה של היתרונות שמערכת CRM הפועלת בשילוב עם מרכזיות טלפון יכולה להביא לעסק שלכם:


    • מערכת CRM מסוג זה עוזרת לעסק שלכם לספק שירות לקוחות טוב יותר, בעזרת מערכת קבלת והוצאת שיחות פשוטה מאוד, אשר מספקת לאנשי השירות שלכם גישה ישירה למערכת ה- CRM, בכל שיחה העוברת דרך מרכזיות המתקשרות עם אותה מערכת. בנוסף, המערכת תספק לאנשי השירות את כל המידע החשוב לגבי האדם הנמצא מצידו השני של הקו.
    • כאשר יש לכם מרכזיות שעובדות בשילוב עם מערכת CRM, אתם יכולים לשמור יותר מידע לגבי כל התקשרות עם הלקוחות שלכם, וכך תעזרו לשפר את חווית הלקוח- מה שיגרום להישארותם של לקוחות בחברה וכמובן יגדיל את המכירות.
    • כאשר אתם לא מסתפקים בסתם מרכזיות טלפון אלא משלבים את פעולתן של המרכזיות עם מערכת CRM, אתם למעשה הופכים את העסק שלכם ליותר רווחי עוד לפני הצמיחה בכמות המכירות, היות ואתם יכולים לחסוך זמן רב המתבזבז בדרך כלל על חיפוש מספרי טלפון, חיפוש החלון המתאים בתכנת ה CRM עבור כל שיחה שהתקבלה וכדומה. כאשר אתם חוסכים זמן, אתם בעצם חוסכים כסף, ובנוסף- מאפשרים לאנשי השירות שלכם לעבוד יותר בזמן שהתפנה להם.
    • מרכזיות רגילות הן פשוטות למדי, ולרב מרכזיות טלפון נשארות שנים באותו העסק ללא שינוי. אך כאשר יש לכם מרכזיות העובדות בשילוב עם מערכת CRM, אתם יכולים לתכנת בפשטות את התכנה הגמישה, ולהתאים אותה לעסק שלכם כאשר הוא גדל או משתנה.

כיצד כל זה נעשה? להלן רשימה ארוכה אך חלקית (!) של השירותים השונים שמערכת CRM העובדת בשיתוף עם מרכזיות טלפון מביאה לכם, בנוסף לשימושים הידועים של מערכת CRM רגילה.


    • רק תלחצו ותחייגו- מערכת CRM מסוג זה מציעה לכם את האפשרות לחייג לכל לקוח ישירות ממסך המחשב, מתוך כרטיס הלקוח או מתוך פנקס טלפונים וירטואלי.
    • היסטוריית השיחות נשמרת בשלמותה- כאשר אתם לא מסתפקים בניהול שיחות דרך מרכזיות, אלא מוסיפים להן גם מערכת CRM, המערכת שומרת באופן אוטומטי תיעוד של כל השיחות הנערכות בחברה, ומציגה כל שיחה בכרטיס הלקוח המתאים לה.
    • מסכי מידע אוטומטיים- מסכים אלו עוזרים לאנשי השירות שלך להציע שירות טוב יותר, כאשר כל המידע החשוב הקיים כבר במערכת ה- CRM שלכם מופיע מול עיניהם באופן אוטומטי בכל פעם שלקוח מתקשר.
    • שיחות ועידה מעולם לא היו פשוטות יותר- קליק אחד בלבד יאפשר לכם לנהל שיחות ועידה עם כמה אנשים, ויחסוך מכם את החיוגים המסובכים שהם מנת חלקם של עסקים המשתמשים בשירותיהן של מרכזיות רגילות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב