דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול בגלי הלם: כמה שאלות וכמה תשובות 

מאת    [ 31/07/2011 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 3034 פעמים ]

כמה שאלות ותשובות לגבי הטכנולוגייה החדשה של טיפול בגלי הלם, שיעזרו לכם להחליט האם זהו הטיפול המתאים עבורכם.

 

האם כדאי לשקול קבלת טיפול בגלי הלם לפני שהולכים לניתוח?

רופאים מנוסים מתחום האורתופדיה והכירורגיה יוכלו לספר לכם על תוצאותיהם של ניתוחים שנעשו במטרה לפתור בעיות של הסתיידות גידים, דלת בגיד אכילס, דרבן בכף הרגל וכדומה. הרופאים יודעים שניתוחים מסוג זה יכולים לפעמים לעזור מאוד, אך לפעמים יש בהם גם סיבוכים. הסיבוכים יכולים להיות זיהום שיתפתח לאחר הניתוח ויצריך תקופת התאוששות ארוכה, ולעיתים הסיבוכים אפילו גורמים לנחות קבועה. בנוסף, ניתוחים מסוג זה מצריכים זמן התאוששות ארוך. טיפול בגלי הלם, לעומת זאת, אינו יכול לגרום לשום סיבוכים. למעשה, משום שהטכנולוגייה של גלי הלם היא לא פולשנית ובטוחה לחלוטין, בתי חולים רבים ברחבי העולם כבר מציעים אותו באופן קבוע עבור אנשים הסובלים מבעיות מסויימות- עוד בטרם ימליצו על ניתוח. בנוסף, טיפול בגלי הלם אינו מצריך כל זמן התאוששות- תוכלו לחזור לשגרת יומכם מיד לאחריו. זמן ההתאוששות לאחר שליחת גלי הלם אל הגוף הוא כה קצר עד שניתן לקבל אותו במהלך הפסקת הצהריים של העבודה, ולחזור לעבודה מייד אחריו.

 

אם טיפול בגלי הלם הוא כה פשוט ונפוץ, מדוע המנתח או הרופא שלי לא מעניקים לי אותו בעצמם?

ישנן כמה סיבות לכך. ראשית, טיפול בגלי הלם הוא חדש יחסית בישראל. גלי הלם נמצאים בשימוש רפואי ברחבי העולם מאז שנות השמונים, אך הגיעו אל ישראל רק בשנים האחרונות. לכן, קיימים בארץ רופאים ומטפלים רבים אשר אפילו לא שמעו על טכנולוגיית טיפול בגלי הלם. מסיבה זו, לא קיימים עדיין רופאים רבים בארץ אשר עברו את ההשתלמויות והלימודים הדרושי עבור נתינת טיפול בגלי הלם. אתם מוזמנים לחלוק את המידע המופיע במאמר הזה עם הרופאים שלכם, ולהמליץ להם על חקירה נוספת של הנושא. בנוסף, טיפול בגלי הלם, על אף הבטיחות המוחלטת שלו והקלות בנתינתו, עדיין נחשב כטיפול חדשני ולא קונבנציונלי, לכן רופאים רבים אינם מוכנים להקדיש את הזמן הדרוש ללמידתו. נושא זה הוא מצער, מכיוון שהטכנולוגיה של גלי הלם הראתה באופן סטטיסטי אחוזי הצלחה גבוהים בכל רחבי העולם.

 

אני סובל מהבעיה הזו כבר זמן רב, ואף טיפול אחר לא הצליח לפתור אותה. האם טיפול בגלי הלם באמת יצליח לעזור לי? האם זה לא מאוחר מידי?

עם הטכנולוגייה החדישה של גלי הלם, זה אף פעם לא מאוחר מידי. גם אם סבלתם מבעייה מסויימת במשך שנים, טיפול בגלי הלם יכול להציע לכם פיתרון מהיר ולא פולשני. גם אם כבר ניסיתם הכל, אל תתייאשו- גלי הלם הם "נשק חדש" נגד הכאב שלכם. גם אם אתם חוששים מהטיפול ואינכם בטוחים בהצלחתו, תשאלו את עצמכם- "מה אני יכול להפסיד מהטיפול? ומה אני יכול להרוויח ממנו?". אל תסבלו כאב ללא צורך, הרי אין לכם שום דבר להפסיד, וייתכן שתוכלו לרפא אותו. טיפול בגלי הלם לא יכול לגרום לשום סיבוכים או תופעות לוואי, והוא כמעט נטול כאב לחלוטין- למעט תחושות אי נוחות קלות שיכולות להופיע במהלכו או לאחריו, ועוברות מהר. פנו לקבלת בדיקה וייעוץ, ותוכלו לקבל מרופאים מנוסים את ההמלצה המתאימה, כדי לדעת אם טיפול בגלי הלם יכול להתאים לכם, ולהחזיר לכם את טווח התנועה המלא ונטול הכאבים שהיה לכם פעם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב