דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סושי: כיצד ליהנות מאכילת סושי 

מאת    [ 31/07/2011 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 2145 פעמים ]

במאמר זה נגלה לכם את כל הסודות שיעזרו לכם להנות באמת כאשר אתם מבצעים הזמנת סושי. ראשית, בואו ונגלה לכם כיצד למצוא מסעדת סושי שווה באמת.

קודם כל ולפני הכל, כאשר אתם רוצים לבצע הזמנת סושי במקום מסויים, תבדקו את הדגים שלהם. במסעדות סושי טובות, כל הדגים ופירות הים מוצגים לעיניי הסועדים, כדי שהאורחים יוכלו לבדוק את איכותם ואת מידת הטריות שלהם. גם אם המסעדה לא עושה את זה, או שאתם רוצים לבצע הזמנת סושי בטלפון ולכן לא יכולים לראות את הדגים, זה לא אומר שזה מקום לא טוב- אך כדאי לכם לנסות ולמצוא מקומות בהם תוכלו לראות את הדגים. אם אתם יכולים לראות את הדגים שאתם עומדים לאכול, אתם יכולים לבדוק אותם בעצמכם. אם הדגים נראים רטובים ולא מצומקים, והצבעים שלהם חיים ולא דהויים, זה אומר שהם טריים וטובים, ואתם יכולים לבצע הזמנת סושי ללא חשש. בנוסף, אתם יכולים לאמוד את איכות הדגים של מסעדת סושי לפי הריח שלהם. בנוסף, נסו לבדוק האם זוהי מסעדת סושי עם טבחים יפניים אמיתיים. אחרי הכל, היפנים המציאו את הסושי, והם נוטים להיות הכי טובים בהכנתו. אין זה אומר שאנשים אחרים לא יכולים להכין סושי מצויין, אבל טבח יפני יכול להיות אינדיקציה טובה לאיכות המקום,

כאשר אתם רוצים לבצע הזמנת סושי במקום שאתם לא מכירים. לאחר שבדקתם את שני הנושאים הנ"ל, אתם יכולים לבדוק את כישוריו של השף, בין אם הוא יפני או ישראלי, על ידי הזמנת סושי שאתם מכירים היטב, ויודעים בדיוק כיצד הוא צריך להגיע. בדרך זו, תוכלו לגלות האם בחרתם מסעדת סושי מוצלחת, שאפשר להזמין בה גם סושי מסוגים שונים שעוד לא ניסיתם.

כעת, לאחר שמצאתם את המסעדות האהובות עליכם ואתם יכולים לבצע בהן הזמנת סושי בלב שלם, הגיע הזמן ללמוד כמה סודות טכניים לגבי אכילת סושי, שיעזרו לכם להנות מהארוחה אפילו יותר.

ראשית, גם אם הידיים שלכם נקיות, גשו אל השרותים בטרם תבצעו השמנת סושי, ושיטפו את הידיים. פעמים רבות אוכלים סושי בעזרת הידיים, וחשוב שטעמים אחרים לא יתערבבו עם טעמה של המנה שלכם. קחו כמה מפיות נייר מהשולחן, ושימרו אותן לידכם- עוד מעט תבינו למה. עכשיו, בואו נדבר על הצ'ופסטיקס. מקלות האכילה יגיעו כשהם מחוברים בקצה אחד. הפרידו אותם, והרגישו אותם בעדינות לכל אורכם. אם המקלות לא חלקים לחלוטין, שפשפו אותם זה בזה כדי להסיר סיבי עץ שעלולים להפריע להנאתכם מהאכילה. אם לא נוח לכם לאכול סושי בעזרת המקלות, אתם בהחלט יכולים לאכול בעזרת הידיים, אל תתביישו- זה מקובל, ולא נחשב כחוסר נימוס (בגלל זה כדאי לכם לשמור לידכם את מפיות הנייר!).

אם בחרתם לאכול בעזרת מקלות האכילה, איחזו אותם בעדינות והשתמשו בהם כדי לטבול חתיכות של דג או סושי ברטבים השונים- זה יותר נוח ונקי מאשר טבילתם ברוטב על ידי הידיים. ואם כבר מדברים על רטבים- מומלץ לטבול סושי בעדינות רבה ברוטב הסויה, ולא להטביע אותם ברוטב, כדי לא לאבד את טעמם העדין. כאשר אתם מבצעים הזמנת סושי במקום טוב, תמצאו על הצלחת שלכם ג'ינג'ר משומר, שטעמו מיוחד ודומיננטי. הג'ינג'ר נועד לניקוי החיך בין חתיכת סושי אחת למשנה, אז איכלו אותו בזהירות- אם תאכלו בבת אחת את כל הג'ינג'ר, הטעם החזק שלא ישתלט על בלוטות הטעם שלכם ויפריע לכם לחוש כל טעם אחר.

עקבו אחר ההמלצות הכתובות כאן, ותוכלו לבצע הזמנת סושי בראש שקט, מתוך ידיעה שהגעתם למסעדת סושי מהסוג האיכותי, ושאתם יכולים ליהנות מאכילת סושי מוצלח.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב