דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אל תבזבזו כמו ויקטוריה בקהאם - מה הפתרון היעיל היחיד לסימני מתיחה? 

מאת    [ 31/07/2011 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2912 פעמים ]

אחד התסכולים הגדולים של נשים ברחבי העולם, הוא סימני המתיחה אשר מופיעים לאחר ההריון, בעקבות מתיחה מהירה של העור. סימנים אלו נגרמים כתוצאה מקרעים ברקמת העור, כאשר הגוף גדל תחתיו במהירות קיצונית מכדי שיתאים עצמו למבנה החדש.

בשבועות האחרונים, מאז לידתה האחרונה של ויקטוריה בקהאם, המדיה מוצפת בדיונים ופרסומים על עורה המושלם של הפוס ספייס לשעבר ועל הדרכים בהן היא נפטרת מסימני המתיחה לאחר ארבע לידות.

קרמים באלפי שקלים להסרת סימני מתיחה

בזמן ששאר העולם נאבק בשכר הדירה, המיסים וההוצאות השוטפות בכדי לסגור את החודש, דקות לאחר הלידה, כבר הזמינה בקהאם אספקה של 50 בקבוקי קרם נגד סימני מתיחה של חברת Radial, בשווי 4,764$.

הבעיה מתחילה כאשר נשים מתפתות אחר הכתבות הללו ומזמינות קרמים מסוגים שונים ומרוקנות את הארנק, על מוצרים שלעולם לא יתנו את התוצאה ההדרושה, והסיבה לכך היא פשוטה: אין שום קרם היכול לשנות סימני מתיחה, היות והקרעים של רקמת העור אינם יכולים להשתנות על ידי קרמים. קרמים אינם חודרים לעור ואינם מסוגלים לגרום לגוף לייצר רקמת חיבור חדשה.

הפתרון האמיתי היחיד להעלמת סימני מתיחה

הפתרון היחיד אשר ישנו לטיפול אמיתי בסימני מתיחה, הוא טיפול באמצעות פחמן דו חמצני (Carboxytherapy), אשר גורם לגוף לייצר רקמות חיבור באופן אקטיבי.

שיטת הטיפול בקרבוקסיטראפיה, היא שיטה לא ניתוחים ובמהלכה מוזרק אל תוך העור פחמן דו חמצני. ההזרקה נעשית באמצעות מחט סטרילית דקה ביותר (דומה לזו המשמשת להזרקת אינסולין).

ההשפעה של הפחמן הדו חמצני על האזור הפגוע הינה מהירה, והציוד מאפשר שליטה על ובקרה מלאה על כמות ומהירות זרימת הפחמן בדו חמצני אל תוך העור.

פעולה זו איננה מכאיבה ויש שיחושו עקצוצים קלים באזור המטופל, אשר נעלמים תוך שניות. תיתכן תחושה חמימה יותר באזורים אלו למשך 10-20 הדקות שלאחר הטיפול, בעקבות הולכת דם גבוהה יותר באזור.

כיצד הטיפול בסימני מתיחה עובד?

במהלך הטיפול, מוזרק פחמן דו חמצני בצורת גז אל תוך העור ומבצע מספר פעולות:

1. הפחמן הדו חמצני הורג תאי שומן על ידי ניתוקם מן הרקמות.

2. כלי הדם באיזו מתרחבים ומביאים עמם פרץ של חמצן וחומרים מזינים אל האזור המטופל. פעולה זו גם מונעת הצטברות נוזלים בין תאי השומן.

3. אלסטיות העור משתפרת ומעודדת את התחדשות שכבת הדרמיס של העור, שבה נמצאים סימני מתיחה, צלקות וקמטים.

הטיפול יעיל ביותר לסימני מתיחה "חדשים" ואלו יעלמו מהר, אך הוא אפקטיבי גם לסימני מתיחה "ותיקים". בדרך כלל הטיפול כולל כ-10 מפגשים, פעם-פעמיים בשבוע, במידה וישנו צורך, ממשיכים לסדרת טיפולים נוספת.

ד"ר יאיר גילוני רופא משנת 1975 השתלם בבי"ח בלינסון במחלקה הכירורגית לכלי דם עוסק באסתטיקה רפואית 18 שנים. עבר השתלמויות בצרפת אנגליה ובארה"ב בבי"ח המפורסם בעולם. Massachusetts General Hospital Dermatolgy Boston USA מהמובילים בארץ בתחום האסטתיקה הרפואית. מתמחה בכל סוגי ההזרקות למילוי קמטים, עיבוי שפתיים, מילוי שקעים, ובניית עצמות לחיים בחומרים זמניים וקבועים החזרת נפח ומילוי שקעים מתחת לעיניים. מנהל את המרכז הרפואי לבריאות העור בבית הרופאים בתל אביב העוסק בין השאר בלייזר להסרת שיער, פילינגים לחידוש והצערת העור. הסרת כתמים מהפנים והידיים. הנכם מוזמנים לבקר באתר: ד"ר יאיר גילוני




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב