דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דפוס ומוצריו שכל עצמאי צריך 

מאת    [ 31/07/2011 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 1999 פעמים ]

המעבר משכיר לעצמאי אינו קל. ההחלטה לעבוד כעצמאי יכולה להתקבל משיקולים של כסף, משיקולים של רצון בזמן פנוי או משיקולים של צורך של הורים להשקיע יותר בילדיהם. ההחלטה לעבור למעמד של עצמאי יכולה גם להיות מצד איש עסקים מצליח שמעוניין לפתוח עסק משלו. כל אדם המבקש להיות עצמאי צריך לבצע כמה מהלכים כדי להיות מוכר ככזה ובנוסף הוא צריך לעיתים למסד לעצמו קשרים עם בעלי מקצוע שיעזרו לו בעסק העצמאי שלו: עורך דין, רואה חשבון, אנשי שיווק ובית דפוס שבו יוכל להפיק חומרי דפוס לעסק הפרטי.

בעולם זה של חוסר ביטחון תעסוקתי יותר ויותר אנשים הופכים לעצמאיים, אך בדרך להיות עצמאים ולהצליח כעצמאים עליהם לדאוג לכמה דברים חיוניים למשל לפנקס קבלות לעוסק פטור או לפנקס חשבוניות לעוסק מורשה. פנקסים כאלו הם דברי דפוס אותם ניתן להפיק בכל בית דפוס.

הצד הבא שעליך לעשות לאחר שנרשמת במע"מ ובמס ההכנסה ולאחר שהסדרת את חובותיך מול הביטוח הלאומי הוא להתחיל לשווק את עצמך בתור עצמאי בעזרת דברי דפוס החיוניים לכל אחד המבקש להצליח  בכוחות עצמו או לפתוח עסק משלו. בניית אתר באינטרנט ותכנון עמוד בפייסבוק הם אולי משהו שנתפס כהכרחי בעידן הטכנולוגי של ימינו, אבל אין כמו להדפיס מוצר דפוס כמו כרטיסי ביקור כדי להציג את עצמך לעולם. כרטיסי ביקור הם מוצר דפוס שהיה כך נראה מאז ומתמיד וכנראה יהיה קיים גם עוד שנים רבות. אין כמו להושיט כרטיס ביקור ללקוח או לשותף עסקי ולגרום לו בכך לזכור עליך ולחשוב עליך. הדפדוף באינטרנט נעשה במהירות, שנייה אחת אתה נמצא בתודעת הלקוח ובשנייה האחרת כבר נשכחת. אבל מוצרי דפוס כמו כרטיסי ביקור הם עצמים מוחשיים ולא וירטואליים וככאלו יש להם ערך של ממש לכל מי שרוצה להפוך לעצמאי.

עכשיו הגענו לחלק החשוב באמת של הפיכתך לעצמאי: השיווק! בעולם של ימינו לא ניתן להצליח ללא שיווק ולכן יש להיות מוכנים להשקיע כספים בשיווק. מוצרי דפוס לצורך שיווק הם למשל פליירים אותם ניתן לחלק לעוברים ולשבים או לשים בתיבות הדואר של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. מוצר דפוס אחר שתוכלו להשתמש בו הוא מגנטים. מגנטים לא נתפסים כמוצר דפוס אך למעשה הם נחשבים ככאלה וכיום מתייחסים אליהם כמוצר דפוס כי ניתן להדפיס עליהם כל דבר שבו תחפצו.

עכשיו אחרי שהקמת את העסק, נרשמת כחוק ושיווקת את עצמך, הלקוחות מתחילים לזרום וכדאי שתפנה לבית דפוס ותדפיס כמה מוצרי דפוס משרדיים. מוצרי דפוס שישמשו אותך בעסקיך הם למשל מכתבים וניירות שעליהם תוכל להדפיס את לוגו העסק ובאמצעות כך לפרסם את עצמך.

כעת אנו ממליצים לכם להשקיע את כל כולכם בעסק החדש שיצרתם לעצמך. זכרו, הצלחה משמעותה זמן, כישרון אבל גם הרבה השקעה ועליכם להיות מוכנים להשקיע כדי להצליח. לא קל להצליח להיות עצמאי אך רבים שהפכו לעצמאים מתקשים כבר לראות את עצמם כשכירים ומעדיפים להסתכל על היתרונות ולא על החסרונות שבבחירה זו. על היתרונות והחסרונות שבמעבר לעוסק עצמאי תוכל להמשיך ולקרוא גם באינטרנט וגם בדפוס, שם תוכל להיחשף לדעות השונות בעד ונגד ולגבש לעצמך את עמדתך. תוכל גם לברר בבית דפוס של הוצאות שונות האם יצא ספר בנושא ולרכוש אותו. בהצלחה. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב