דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גישור גירושין או בית משפט? 

מאת    [ 31/07/2011 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 2315 פעמים ]

בבית המשפט אליו מגיעים זוגות לצורך גירושין היחס אל הזוגות המתגרשים איננו אישי. עבור שופטי בית המשפט הזוג המגיע להתגרש הוא רק עוד אחד מהסטטיסטיקה הכואבת של אחוזי הגירושים הגבוהים. אבל במשרדו של המגשר בהליך של גישור גירושין הזוג יושב זה לצד זו והמגשר מעניק לזוג יחס אישי וחם ומקשיב לפרטים האישיים של המקרה הספציפי של בני הזוג. הסביבה הבירוקרטית של הרבנות או של בתי המשפט אינה הסביבה האידיאלית להתמודדות עם גירושין, הליך אישי ופרטני המהווה נקודה כואבת עבור בני הזוג שמחליטים להיפרד.  למרבה המזל, לזוגות המבקשים הליך פייסני יותר ואישי יותר, אנו מציעים לעבור לאפשרות של גישור גירושין, שיכולה להיות המענה המתאים לכל הבעיות בהן בני הזוג נתקלים בבית המשפט.

יש דרך אחרת וחשוב שתדעו זאת! מאבק משפטי אינו האפשרות היחידה העומדת לרשותכם אם אתם זוג העומד לעבור גירושין. בשנים האחרונות אחוז בני הזוג העוברים גירושין עלה ואיתו גם אחוז הפונים למסגרת של גישור גירושין לפיתרון בעיותיהם ולהגעה להסכם. בסביבה כזו חשוב ביותר לפנות לאיש מקצוע אמין ומיומן שהוא מומחה בתחום גישור גירושין ויוכל לענות על הדרישות שלכם. עשו מה שאתם יכולים כדי להגן על האינטרסים שלכם. דבר אותו תוכלו להבטיח רק במסגרת של גישור גירושין ולא במסגרת משפטית!

בהליך גירושין רגיל עורכי הדין יתייחסו לתביעה שלכם כפי שהם מתייחסים לכל תביעה אחרת. אבל בהליך של גישור גירושין תקבלו יחס אישי, שבמסגרתו מגשר יקשיב לטענות שלכם וינסה למצוא פיתרון המתאים עבורכם בצורה אינדיבידואלית. מגשר בהליך של גישור גירושין משלב ידע ביחסי אנוש, משפטים ופסיכולוגיה כדי לענות על בעייתכם בצורה הנכונה והמתאימה לכם ביותר.

התחושה הבירוקרטית והאטומה שאותה מרגישים בני זוג בבואם לעבור גירושין בבתי משפט יכולה להפוך לתחושה של הדדיות ושיתוף פעולה בכל הקשור למסגרת של גישור גירושין. גישור גירושין מספק מסגרת תומכת שמשלבת את הצרכים של ילדי בני הזוג באווירה שמשתדלת להפחית את הדרמה, המתח והעוינות. במקרה של גירושין מתוך שיתוף פעולה, המושג באמצעות גישור גירושין, הבעל והאישה לעיתים קרובות מצמצמים את המגע עם בית המשפט משום שכל בעיותיהם נפתרות במהלך גישור גירושין לפני ההתייצבות מול השופט.

במהלך גישור גירושין תוכלו לדבר על נושאים שלא באים לידי ביטוי בבית המשפט כמו למשל התפתחות ילדיכם, הורות משותפת לאחר הגירושין, החשיבות של הילדים בהליך גירושין והמשך יחסים תקינים בין בני הזוג לאחר הפרידה. בהנחיית מגשר בהליך גישור גירושין הזוגות לומדים דרכים לתקשר זה עם זו וזו עם זה וכן להביע את רצונם בפרידה אל מול הילדים. מגשר בהליך של גישור גירושין הוא אדם ניטרלי שאמון על השגת פשרה ולכן הנוכחות שלו בהליך גירושין חשובה ביותר.

התקשורת אותה תבנו בהליך של גישור גירושין יכולה לפתוח בפניכם אפשרויות לקשר טוב לאחר הפרידה. מבחינה זו ההזדמנות לשיפור היחסים ביניכם היא אפשרות המוצעת על ידי הליך של גישור גירושין, אפשרות אותה לא תקבלו במסגרת משפטית. אנו מקווים שתבחרו בבחירה הטובה לשניכם כבני זוג ואנו מקווים שתשקלו בחיוב את האפשרות להליך שוויוני של גישור גירושין במטרה להגיע לפיתרון. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב