דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס ברמנים איך להתכונן לשיחת ייעוץ 

מאת    [ 31/07/2011 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 1967 פעמים ]

החלטתם שאתם מעוניינים לעבור קורס ברמנים, השארתם פרטים ועכשיו אתם מחכים שיחזרו אליכם לשיחת ייעוץ ופרטים ראשונים. על מנת שהשיחה תעבור חלק ובאמת תקבלו את כל האינפורמציה, יש כמה דברים שחשוב לעשות לפני.

 

הנה כמה טיפים איך להתכונן לשיחת ייעוץ, כך שתהיה אפקטיבית

 כנסו לאתר בית הספר או לאתרים אחרים המדברים על קורס ברמנים, קראו על התחום והתרשמו. אם אתם הולכים ללמוד משהו, אתם צריכים לדעת מה זה בעצם אומר, מה תוכלו לקבל, איפה תוכלו לעבוד כך שיתקשרו אליכם על מנת לתת לכם אינפורמציה, תדעו בדיוק מה לשאול. 

 


    • הכינו רשימה של שאלות רלוונטיות אשר קשורות באופן ישיר למצבכם. למשל, אם אתם עובדים במשרה מלאה ורוצים לעבור קורס ברמנים בערב או אם אתם חיילים משוחררים ורוצים לדעת אם אפשר לממש את הפיקדון ללימודים במקום. אם אתם עומדים לנסוע לחו"ל ורוצים לדעת אם התעודה שאתם מקבלים מאפשרת לברמן גם בחו"ל. לכל אחד שאלות משלו. אחרי שאתם מקבלים אינפורמציה כללית, חשוב מאוד לשאול ולהתעניין במה שרלוונטי אליכם.

 


    • לצד שאלות אישיות, יש כמה דברים שאתם חייבים לברר על קורס ברמנים באופן כללי, למשל. מה קורה אם אני רוצה להפסיק את הקורס באמצע, מה אם אני רוצה להרחיב את הלימודים ולקחת עוד סדנאות בתחום. חשוב שתקבלו אינפורמציה על שתי הקצוות, על מנת שתדעו מול מה תעמדו במידה ו.

 


    • אם יש משהו שדורש התחייבות בכתב מצד בית ספר לברמנים, אל תהססו לבקש זאת. המקומות האלה בדרך כלל מאוד מסודרים ומקצועיים, אך על מנת למנוע אי נעימות בעתיד, אם יש איזשהו מקרה חריג, חשוב להעלות זאת על הכתב.

 


    • אל תשכחו לברר לגבי מבצעים, הטבות והנחות אשר מגיעים לכם. אם הגעתם מאתר אינטרנט שמבטיח הנחה כלשהי או שראיתם פרסום של בית הספר, חשוב לציין זאת בשיחת הייעוץ

 


    • אם הגעתם מהמלצה של חבר חשוב מאוד לציין זאת. הכוח של המלצה יכול לעשות הבדל מהותי בכל מקום בו תבחרו לעבור קורס ברמנים. אחרי הכול, אם חבר או מישהו שאתם מכירים, המליץ לכם על המקום הזה, הסיכוי שתעברו קורס ברמנים בבית הספר שהומלץ לכם ולא במקום אחר, גדול בכמה אחוזים. כלומר, אתם פניה קלה יחסית עם סיכויי סגירה טובים, אז למה שאתם וגם החבר שהמליץ, לא תקבלו משהו מיוחד -

 


    •  אמצעי תשלום ופריסת תשלומים. חשוב לברר איך ניתן לשלם, לכמה תשלומים ניתן לפרוס, האם יש הנחת מזומן.

 


    • אם אתם לא בטוחים וזקוקים להמלצות, אל תהססו לבקש מבית הספר לברמנים שמות של תלמידים אשר סיימו קורס ברמנים ועובדים עכשיו בתחום. ברגע שתשמעו על הצלחות של בוגרים ותקבלו מהם חוות דעת על הקורס, תרגישו בטוחים יותר בהחלטה.

 


    • רוב המקומות שיש בהם קורס ברמנים, מציעים שיעור ניסיון. אם יש לכם את האופציה הזאת, חשוב מאוד לנצל אותה על מנת שתוכלו לחוש את האווירה בבית הספר, להתרשם מצוות המדריכים, התלמידים האחרים, אופי ניהול השיעור וכדומה. אין כמו מראה עיניים על מנת להבין האם התחום באמת מתאים לכם.

 


    • גם אם אחרי שקיבלתם את כל המידע, אתם מרגישים שאתם צריכים זמן על מנת לחשוב ולשקול, קחו את הזמן. אל תיתנו לאף אחד להלחיץ אתכם והיו בטוחים שאתם מקבלים את ההחלטה הטובה והנכונה ביותר עבורכם.

 

שיחת הייעוץ לפני הרשמה לקורס ברמנים חשובה מאוד. זו ההזדמנות שלכם לקבל את כל המידע, לשאול את כל השאלות, לברר, להתלבט ולהחליט.

 

 

 

חולמים להיות ברמנים? מחפשים מידע ומבצעים אודות קורס ברמנים,  הפורטל המקיף ביותר לקורס ברמנים נותן לכם את כל המידע  http://www.bartenders.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב