דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו ההבדל בין אנרגיה עולה לאנרגיה יורדת? 

מאת    [ 31/07/2011 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 2422 פעמים ]

מהו ההבדל בין אנרגיה עולה לאנרגיה יורדת? 

 

 

אנרגיה עולה

 

אנרגיה עולה מאפיינת אנשים אופטימיים ונלהבים שמצליחים בחיים, משיגים מטרות, חיים מתוך תשוקה ושמחה ומוצאים משמעות עמוקה בחיים שלהם ובדרך שלהם.

 

אנרגיה עולה, כלומר הרגשה של עוצמה ושל חוסן פנימי, היא תוצאה של אימוץ גישה ותכונות כגון, ניקיון, אופטימיות, פשטות, צניעות, מוכנות להשקיע, להתמסר, לעשות הכל, להאמין, להצליח ולנצח. 

 

 

 

אנרגיה יורדת

 

אנרגיה יורדת אופיינית לאנשים שויתרו על הערכים שלהם, על הכבוד שלהם, על המטרות שלהם, על החלומות שלהם ועל החיים שהם רצו לחיות. אנשים כאלה בדרך כלל מציגים אנרגיות נמוכות, מכיוון שהם כבר לא אופטימיים ומאמינים כפי שהם היו בעבר אלא ממורמרים, חסרי אמונה וקטנוניים.

 

אנרגיה יורדת מתבטאת בכישלונות, בתחושה של "אין כוח", בקושי לקום בבוקר, בפסימיות, בעצבנות רבה מאוד, בלחצים, בתחושה של קוצר נשימה, בבלבול, במחשבות סותרות ומרובות בראש, בייאוש, במעשים פזיזים ובחוסר אמונה עצמית.

 

 

 

אנחנו שולטים במשק האנרגיה שלנו

 

לכל אדם יש בתוך גופו ונפשו "משק של אנרגיה". מפלס האנרגיה הוא הקובע את מידת החיוניות, השמחה וההצלחה של האדם. ניתן לנהל את המשק הזה בצורה שלילית, בזבזנית וגרועה וניתן להשתמש בו בצורה חכמה ויעילה. כדי לשמור על משק אנרגיה חיובי חייבים קודם כל ללמוד כיצד לייצר כמויות גדולות של אנרגיה חיובית מתוכנו.

 

אדם בעל אנרגיה גבוהה הוא אדם שכל הזמן מייצר מתוכו אנרגיות חיוביות, אופטימיות, שמחה, התלהבות והסתכלות אופטימית. לעומת זאת, אדם בעל נמוכה הוא אדם שלא מייצר אנרגיות טובות וחיוביות אלא אנרגיות שליליות ורעות. התוצאה בפועל, הוא מאוד לא אנרגטי. מצד אחד הוא מבזבז אנרגיות על אכזבות, מניפולציות, תקוות, חלומות בהקיץ, התחשבנויות ושליליות. מצד שני, הוא אינו מייצר די אנרגיות חיוביות מתוכו כדי להעלות את עצמו לנתיב בונה.  

 

 

 

הרס עצמי וויתור על כל מה שחשוב לנו באמת

 

כדי להימנע ממצב של אנרגיות נמוכות יש להתחיל לייצר באופן עצמאי אנרגיות חיוביות - כמו אמונה, אופטימיות, מוכנות ללכת עד הסוף, כנות, התאמצות, השתדלות, חיוך, ניקיון ואופטימיות. במקביל יש להשיב ערכים חשובים ועקרונות מרכזיים לחיים.

 

אנשים בעלי אנרגיות עולות וחיוביות אינם מוכנים לוותר על החלום הורוד והחיובי שלהם, על החזון ועל האידיאלים. לעומתם, אנשים בעלי אנרגיות יורדות כבר מזמן הרימו ידיים. במאבק החיים הם הגיעו למסקנה שהם הובסו ולכן הם במסע כלפי מטה, מסע שלילי, קטנוני ודל אנרגיות.

 

 

וטיפ לסיום: גם אם אתם אנשים בעלי אנרגיות יורדות - ניתן לשנות את כיוון האנרגיה שלכם ולנהל נכון את עולם הערכים שלכם כך שהאנרגיות שלכם יהפכו לאנרגיות עולות, חיוביות וחזקות.

 

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב