דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימרים באמירים 

מאת    [ 31/07/2011 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 1938 פעמים ]

השילוב של העיקרון הצמחוני והקרבה לצפת מושכת התיירים גרם למושב להיות בין הראשונים המתפרנסים מתיירות בצורת צימרים פרטיים ויחידות אירוח. כבר ב- 1965 הוקמו בו הצימרים הראשונים. המושב כיום מטופח, נעים למראה ומאכלס יחידות אירוח רבות. אווירת היישוב הראשוני בהחלט נשמרה וקרוב לוודאי שתרגישו בעולם אחר.

און בר- קייט בכפר:

עשרת הבקתות שבאתר "און בר" שונות זו מזו ועונות לשמות מיוחדים כמו: כנרת, הבוסתן, אשד, עץ התות, אלינוף, בת הרים, אגוז ועוד. כל אחת מהבקתות היא עולם ומלואו של עיצוב, פשטות ויופי. בכל הבקתות תקבל את פניכן ריצפת עץ מלא או אריחי פורצלן נעימים למגע של כף רגל יחפה. ג'קוזי השוכן מתחת לחלון הפונה לנוף יוסיף לאווירה ולצד אלו מיטה מפנקת, מערכת קולנוע ביתית, אינטרנט קווי ועוד. מהמרפסת המקורה נשקף נוף הגולן והכינרת. בחלק מן הבקתות תמצאו גם סאונה, ג'קוזי עם זרמים וראש טוש בעל זרמים מעסים. הבקתות מרוחקות זו מזו ומאפשרות אינטימיות ופרטיות. הן פזורות בתוך שטח קסום עם טרסות חקלאיות, פינות ישיבה, טבע פראי, עצי פרי שולחן פינג פונג, פינת כדורסל, גן הרפתקאות עם מתקנים שונים לילדים ועוד. במילים אחרות- חוויה מיוחדת לכל המשפחה. המשפחה המארחת מזמינה אותכם לתאם מראש סיורים אשר יפגישו אותכם עם אורח החיים המיוחד של המשפחה הכולל בתוכו בין השאר מודעות גבוהה לשמירה על הסביבה וטבעונות.

ספא חלום:

ספא חלום באמירים מציע שעה של פינוק מענג עד יום מלא. המטפלים מנוסים ומיומנים במגוון שיטות- עיסוי הוליסטי, עיסוי שוודי, אבנים חמות, טיפולי פנים, מסאג' איורוודה ועוד. בין הטיפולים המיוחדים- סדנת עיסוי זוגית המאפשרת לימוד של רזי העיסוי והענקת עיסוי משולב עם מטפל לבן הזוג. עיסוי חמאם טורקי הוא עיסוי על מיטת שיש מחוממת, הכולל קרצוף הגוף בליפה, עיסוי עם קצף סבון ושטיפת הגוף במים חמים וקרים. בחמאם הטורקי ניתן לבלות גם באופן פרטי.

גילי מסעדת שף:

אמירים הינו היישוב היחידי בארץ אשר מוגדר כצמחוני. האוכל שיוצע לכם בצימר או בבתי אוכל בתוך היישוב הינו צמחוני בלבד. למרות האנטי המיידי שזה יוצר אצל חלק מהאנשים כדאי לנסות לצלול לתוך העולם הזה. אוכל צמחוני איכותי הינו עולם שלם של טעמים, ניחוחות וטקסטורות. מי שבכל זאת חייב לשלב בשר בחופשה יוכל לצאת מהמושב ולסור אל מלון אמירי הגליל הסמוך שם ממוקמת "גילי מסעדת שף". המסעדה מציעה ארוחה מלאה של שש מנות אשר משתנות מידי יום בהתאם לעונה, להיצע בשוק ולגחמות השף.

ומה בסביבה:

אז נכון שמפתה להישאר בכל החופשה ב-צימרים באמירים, או הכי הרבה לקפוץ למלון הסמוך לטובת איזה סטייק עסיסי, אך בל נשכח שהסביבה הקרובה מציעה שפע של מסלולי טיול ואתרי ביקור. תוכלו לנסוע אל צפת וליהנות משיטוט בסמטאות העיר העתיקה. חובבי הטבע ימצאו בהר מירון את מבוקשם, מזג האוויר נעים גם עתה. ומה עוד בסביבה- קבר רבי שמעון בר יוחאי וקברי צדיקים נוספים, כפרים דרוזיים למכביר, הכינרת לא מאוד רחוקה, שמורת טבע נחל עמוד ועוד. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב