דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטרינג סושי לאירועים 

מאת    [ 30/07/2011 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2821 פעמים ]

אוכל, בעיקר בקרב ישראלים, מהווה מרכיב עיקרי בכל אירוע או שמחה. אחת המשימות הראשונות שמבצע כל זוג שעומד להתחתן היא בחירה של קייטרינג ותפריט. המבחר עצום: אם בעבר מנות כמו רבע עוף ובורקס פטריות היו חלק בלתי נפרד מכל אירוע והמוזמנים לא ציפו למשהו אחר, היום המצב שונה לגמרי: ישנו מגוון עצום של חברות קייטרינג המציעות קייטרינג גורמה לאירועים מצומצמים, קייטרינג חלבי, קייטרינג אסאדו, ועוד. אחת האפשרויות המועדפות על הישראלים בשנים האחרונות הוא קייטרינג סושי לאירועים.

מסעדות אסיאתיות כבשו את הקהל הישראלי בסערה בשנים האחרונות וסושי הפך לאחד המאכלים האהובים ביותר. זאת הסיבה שבגללה קייטרינג סושי בר לאירועים הפך לאופציה מועדפת בשמחות שונות: חתונות, בר מצוות או מסיבות יום הולדת. מנות סושי לאירועים יכולות להשתלב בתפריט אסיאתי כללי, הכולל מוקפצים או אגרולים, או בתפריט מגוון שיכלול גם מגשי סושי. כך או אחרת, מדובר על תוספת אהובה מאוד על כולם.

מנות סושי לאירועים

קייטרינג סושי לאירועים מציע מנות קלות המתאימות בעיקר לחודשי הקיץ החמים: סושי הוא מנה קרה המכילה אורז, אצות ודגים חיים או ללא דג בכלל וזהו שילוב בריא מאוד שאינו גורם לעייפות או לכובד. לכן זוהי מנה שמתאימה מאוד גם לקבלת פנים בכל אירוע; כמנה באירוע קוקטייל; כמנה ראשונה או כתפריט שלם המושתת כולו על סושי בצורות שונות: מנות סשימי, קונוסים, רולים וכ"ו. קייטרינג סושי מתאים מאוד לקהל מוזמנים צמחוני, למי שמקפיד על אכילה בריאה או לכל מי שאוהב למצוא באירועים אוכל של מסעדות.

מי שמעוניין ליצור אווירה יוקרתית וטרנדית באירוע שלו יכול לעשות זאת על ידי הזמנת קייטרינג סושי לאירועים: סושי הוא "המילה האחרונה" בתרבות האכילה בישראל ובעולם כולו ומוזמנים שמוצאים מנה זאת באירוע שאליו הם הולכים שמחים על כך מאוד. קייטרינג זה יוצר אווירה צעירה, מעודכנת ואופנתית, והעובדה כי זוהי מנה קטנה שניתן לאכול אותה בעמידה בקלות ובאופן אסתטי הופכת אותה לאידיאלית באירועים נוסח מסיבות קוקטייל.

אטרקציה של ממש

קייטרינג סושי בר לאירועים אשר מקפיד על איכות גבוהה, יעסיק SUSHIMAN מקצועי אשר יכין את הרולים לעיני המוזמנים, ולעתים קרובות לפי בקשת הקהל. זוהי אטרקציה של ממש שממחישה את טריות המנות ואת היצירתיות הרבה שמושקעת בהכנתן. כמו כן, קייטרינג סושי זה יקפיד על חומרי הגלם הטריים ביותר אשר מהווים חלק מהותי בהכנת מנות סושי טעימות ובריאות, בעיקר בהשוואה למאכלים כמו צ'יפס או פיצה.

רוב אולמות וגני האירועים, כמו גם חברות ההסעדה השונות מספקות קייטרינג סושי לאירועים, גם אם לא מדובר על חברה בעלת סגנון אסיאתי מובהק. עובדה זאת מדגישה עד כמה הפך קייטרינג סושי זה למקובל ואהוב כמעט בכל אירוע ובקרב מבוגרים וילדים כאחד. יתרון נוסף של קייטרינג זה הוא הכשרות שלו שאינה פוגעת כלל וכלל באיכות ובטעם המצוינים המשתלבים מצוין בתפריט חלבי או בשרי.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב