דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצימר בגליל; וגם איך סידרה פלורי אורחים לחנה ונתנה בסוף לחלי 

מאת    [ 06/10/2007 ]

מילים במאמר: 612   [ נצפה 2531 פעמים ]

הצימר בגליל; וגם איך סידרה פלורי אורחים לחנה ונתנה בסוף לחלי*

הצימר ב"חוות הענבלים" במושב שבגליל היה נוח ומאובזר, הג'קוזי, שבלעדיו אין היום לצימר המכבד את עצמו זכות קיום, היה תקין ואפילו הפיק אורות צבעוניים כמובטח.הטלוויזיה בלווין פעלה וכנראה שגם מערכת הקולנוע הביתי הייתה בסדר גמור אף כי לא נסינו אותה. ארוחת הבוקר הייתה עשירה וטעימה כמו שהובטח בפרסום, גם מכונת האספרסו הפיקה את מה שמצפים ממנה. בעלת הצימרים חלי, הייתה מסבירת פנים ואדיבה. המחיר? לטעמי קצת גבוה מידי בעבור לינה וארוחת בוקר,אבל גם בעלי הצימרים צריכים להתפרנס לא?

אז לאחר הפתיח המחמיא מה בכל זאת לא בסדר? האמת? הכול היה בסדר. הסיפור/הקוריוז הוא בכלל לא על הצימר , אלא על הדרך שהובילה אותנו אליו.

כך התגלגלו העניינים: בערבו של יום, באמצע השבוע, אנו מחליטים יחד עם הזוג שהתארח אצלנו לצאת לטיול קצר בגליל. אם נצליח למצוא זוג צימרים פנויים בצפון נוכל לטייל קצת יותר ולבלות באזור גם את הלילה. תוך זמן קצר הגענו (בעזרתו האדיבה של "גוגל") לאחד מאתרי הצימרים באחד מממושבי הגליל.

הטלפון הראשון היה לבעלת הצימרים "בחוות העינבלים". בצימרים של חלי היה מקום. (אמצע השבוע, עדיין לא עונת החגים) אבל המחיר ללינה וארוחת בוקר נראה לנו קצת יקר. אמרנו תודה בנימוס והתקשרנו לבא בתור. "הצימר בורוד"; המחיר שם ללינה וארוחת בוקר היה נמוך בכ-20 אחוזים, הצימרים היו מאובזרים פחות או יותר כמו באתר הקודם. אבל הייתה בעיה קטנה. לפלורי היה רק צימר אחד פנוי עבורנו, אבל היא מתנדבת לעזור.

היא תברר אצל השכנה חנה שהצימר שלה ממש ליד אם יש לה מקום פנוי ואז נוכל להיות ממש קרובים. ארוחת הבוקר תוגש לנו במקום אחד, והמחיר זהה. פלורי הייתה יעילה וחזרה אלינו מהר. כן, לחנה יש צימר פנוי. תתקשרו אליה והכול יהיה בסדר. כך עשינו. זוג אחד נרשם לצימר אצל פלורי, הזוג השני אצל חנה. נותר לצאת לדרך וליהנות מהטיול. למחרת הפלגנו לדרכנו מצוידים בהוראות מפורטות כיצד להגיע לצימרים של פלורי וחנה במושב הגלילי.


הטלפון מפלורי השיג אותנו ליד צומת אחיהוד.


יש איזה בעיה קטנה היא מדווחת, אבל אני אסדר את הכול אל תדאגו. הבעיה היא שבצימר שחשבתי לתת לכם מתארחת אישה קשישה מחו"ל והטיסה שלה היא מחר ולא היום כמו שחשבה ולכן היא מתחננת שאתן לה להישאר עוד לילה. אז דיברתי עם חלי גיסתי מהצימרים ב"אחוזת הענבלים". במקרה יש לה שני צימרים פנויים ותקבל אתכם, כך שזה באמת לא ישנה לכם. מה אתם אומרים? בסדר, השבנו האם הצימרים ב"ענבלים" באותה רמה כמו אצלך? בטח, אומרת פלורי. והמחיר? אנו שואלים. אותו דבר כמו שסגרנו. אל תדאגו. בסדר השבנו, דיברת גם עם חנה? כן , כן הכול מסודר השיבה פלורי אני לא עזבת את העניין עד שאתם מסודרים. ממילא הבת של חנה מתחתנת הערב כך שבכל מקרה היא עסוקה בזה ולא תהיה בעיה.(מזל טוב לחנה) תרשמו את הטלפון של חלי ותהיו איתה בקשר. אני אתכם אם מתעוררת בעיה. בסדר, השבנו. כעבור מספר דקות מתקשרת חלי, מאשרת את דברי פלורי ומוסרת הנחיות כיצד להגיע. רק בקשה אחת לה. כשתתקרבו לאזור תתקשרו, כדי שאפעיל את המזגן וגם אדליק את נרות הקטורת בשביל האווירה.
מלאנו אחר ההוראות ,והכול פעל כמתוכנן. רק שבערב התקשרה חנה כדי לברר מדוע אנו לא מגיעים. לה לא סיפרה פלורי על השינוי. התנצלנו. המעגל נסגר בצרימה קלה. כך הגענו לצימר מאובזר ב"חוות ענבלים", דרך פלורי שנתנה לחנה ולקחה בחזרה והעבירה לחלי, (אבל בהנחה של 20 אחוז מהמחירון של חלי). ככה זה בצימרים, לפחות במקרה שלנו.

עוד הערה לסיום: בתמונות השיווקיות של הצימרים ב"חוות הענבלים" מופיעות תמונות נוף הנשקפות מהמבנים, וזה נכון. מה שלא נאמר הוא כי בכניסה ובקרבה רבה לצימרים מצוי מתחם לולים ענק. (השייך לתושבי מושב ותיקים). קרקור העופות, הזבובים והריח..אינם דווקא מאפיינים החביבים על נופשים. אבל מה אלה לעומת הג'קוזי והקטורת?
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
* הערה: כל המתואר נכון . על מנת לא לפגוע שלא לצורך שיניתי את שם אתרי הצימרים לתיאור דומה וגם לא נקבתי בשמו של המושב בו הם ממוקמים



הנתונים: תפקידים בכירים בשירות הציבורי בעבר,כותב דעתן בהווה וסבא לשלשה
פורסם באתר הכותב: http://www.notes.co.il/raboy



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב