שבעה טיפים לשיחת טלפון שיווקית נכונה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

שבעה טיפים לשיחת טלפון שיווקית נכונה 

מאת    [ 29/07/2011 ]
מילים במאמר: 420   [ נצפה 2666 פעמים ]

 
 

שבעה טיפים לשיחת טלפון שיווקית נכונה

כל אדם שבוחר להקים לעצמו עסק עצמאי כגרפיקאי, קוסמטיקאית, עורך וידאו, יועצת עסקית וארגונית, מאלף כלבים, מעצבת אתרי אינטרנט ועוד... או כמוני, בתחום השיווק הרשתי – מחוייב לפתח מיומנויות ומקצועיות באחד הכלים החשובים לשיווק העסק או השירות שלנו: שיחת הטלפון השיווקית.

האנשים שסביבנו לא אוהבים שינויים

רוב האנשים שמקימים לעצמם עסק מהבית, נכנסים לתחום השיווק הרשתי או עושים הסבה מקצועית לתחומים שונים כמו אימון אישי, עיצוב פנים או כל תחום שקרוב לליבם, עוברים תהליך ארוך של חוסר סיפוק מהמצב הקודם, מהעיסוק הקודם, או מההכנסה הקודמת שהייתה להם, שמלווה בהחלטה פנימית על שינוי דרך.

התהליך הפנימי הזה אינו גלוי ברוב הפעמים לסביבה שלנו, ולעיתים רחוקות אנו משתפים בלבטים את החברים והמשפחה, מתוך הבנה אינסטינקטיבית שכל חוסר נחת אצלנו יערער את עולמם.

אחת התובנות החשובות ביותר שכל עצמאי לומד על בשרו בתחילת דרכו היא שאנשים לא אוהבים שינויים. אנו "מקוטלגים" באיזשהו מקום עפ"י תחום העיסוק / רמת ההכנסה שלנו, וכאשר אנו זזים מהמשבצת שבה תוייגנו, הסביבה נוטה להתבלבל ולהגיב לעיתים אף באגרסיביות, כעס ותסכול לשינוי.

רוב העצמאים החדשים חשים אכזבה גדולה כאשר הסביבה הקרובה שלהם לא מקבלת באהבה ובחיבוק את השינוי שהם בחרו לעשות. אנשים שבוחרים לעסוק בשיווק רשתי, כמוני, נתקלים הרבה פעמים באנשים קרובים ויקרים, שבאמת דואגים לנו, ומנסים לשכנע אותנו שהדרך שבה בחרנו והבטחון הכלכלי שאנו שואפים אליו הוא חלום שאין סיכוי שיתגשם, ושממש ממש לא כדאי לנו לשנות שום דבר כי במצב הכלכלי הקיים עדיף לא לזוז מהכסא.

שיחת הטלפון כחשיפה ראשונה לעסק החדש שלי

זו בדיוק הסיבה ששיחת הטלפון שבה אני מספרת בפעם הראשונה על העסק החדש שפתחתי או על השירות החדש שאני מציעה כל כך חשובה.

במאמר זה אני רוצה לחלוק איתכם מספר תובנות שאספתי במהלך יותר משבע שנות עבודתי כעצמאית בתחום השיווק הרשתי, ולהציע לכם כיצד לתכנן את שיחת הטלפון שלכם בצורה שתשאיר גם אתכם ואת את האדם בצד השני של הקו עם תחושת פירגון ועניין.

1. החליטו על מטרת השיחה

אתם מתקשרים לחברים או מכרים ומספרים להם על העסק החדש שהקמתם. מה אתם רוצים שיקרה? האם אתם מעוניינים להזמין אותם לחנוכת העסק? האם אתם מעוניינים להגיע לפגישה אישית? האם אתם מעוניינים להעביר אליהם מידע / קישור / פרוספקט על העסק החדש שלכם?

אם לא תדעו מה אתם רוצים שיקרה, מה התוצאה הטובה ביותר עבורכם – תסיימו את השיחה בתחושת תסכול כי לא תצליחו להגיע עם האדם שאיתו תדברו לאיזשהו שיתוף פעולה. הרי אתם לא יודעים מה אתם רוצים, אז ברור שגם הוא לא יידע מה אתם רוצים ממנו...

2. זיכרו – אתם לא חשובים !

ליחצו כאן להמשך קריאת המאמר

איריס שביט, מנהלת בתעשיית השיווק הרשתי. בעלת ניסיון של שנים רבות בהדרכה ואימון של משווקים בתעשיית השיווק הרשתי, מתמחה בייעוץ והקמת עסקים מהבית וביצירת הכנסה בנוסף למשכורת. חברה בפורום המנהלים של חברת FOREVER ומאמנת להצלחה. www.aloe-forever.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב