דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תכנים לילדים ב - VOD - הזדמנות ליהנות מחופשת קיץ מיוחדת במינה 

מאת    [ 28/07/2011 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 3407 פעמים ]

עכשיו, כשאנו בשיאה של חופשת הקיץ, זו ההזדמנות לצפות בתכנים הנפלאים, אותם מגיש ערוץ הילדים V.O.D המתאימים במיוחד לצפיית ילדים בכל הגילאים. מכיוון שילדים רבים מבלים את חופשת הקיץ שלהם מול מסך הטלוויזיה, ובמיוחד בימים החמים, אין כמו צפייה בשפע האפשרויות הנהדרות, המוצעות במסגרתו של שירות ה – VOD, המאפשר את בחירתם של תכנים שונים בכל עת שנרצה.

 

 

למי מיועד ערוץ הילדים V.O.D?

 

ערוץ הילדים V.O.D, הנחשב ערוץ פופולארי במיוחד, מציג לילדים שלנו, החל מגילאים צעירים במיוחד ועד גיל העשרה, מבחר של תכניות, סדרות וסרטים המתאימים לילדים, ומאפשרים לנו בחירה מושכלת ונכונה של תכנים המתאימים לגילם של ילדינו. בחופשת הקיץ, בה רבים מילדינו צופים בתכנים שונים, שירות ה – VOD מאפשר לנו, ההורים, לשלוט בתכנים בהם צופים ילדינו ולוודא כי תכנים אלה מתאימים לגילם. ערוץ הילדים V.O.D מציע סדרות מצוירות, סרטים מצוירים, תוכניות אולפן חיות ועוד מבחר של הפתעות נהדרות, שיעזרו לילדים שלכם לעבור את חופשת הקיץ בכיף ובהנאה. ערוץ הילדים V.O.D מציג לילדים תכנים רבים ובכך חושף אותם לעולמות חדשים ולתכנים חשובים. אנו יכולים לבחור עבור ילדינו הצעירים את הסדרות המתאימות להם, או לאפשר לילדינו הבוגרים יותר לבחור בעצמם, מתוך מגוון התכניות השונות, המוצעות במסגרתו של שירות ה – VOD, את התוכן שירצו לצפות בו. בתקופה בה ילדינו עלולים להיחשף לתכנים שאינם מתאימים לגילם, בדרך זו מתאפשרת שליטתנו בשגרת הצפייה שלהם ועוזרת לנו לבחור נכון ומתאים יותר עבורם.

 

 

קלטות לילדים במסגרת שירות ה - VOD

 

שירות ה – VOD מאפשר לילדינו ליהנות גם ממבחר של קלטות לילדים. במקום לרכוש קלטות בעלויות גבוהות, אנו יכולים לבחור אותן, מתוך מגוון התכנים הרב שמציע שירות ה – VOD. כמו, למשל, הכבשה שושנה עם משה דץ, כמו שעת סיפור, סופר צחצוח, במבינו ומטה הקסמים, הרפתקאות בממלכת דנטופיה, סמבה סמבה ועוד מבחר של הפתעות. קלטות לילדים, במסגרת שירות זה, מתאימות במיוחד עכשיו בחופשת הקיץ של הילדים, המהווה הזדמנות נפלאה לבלות יחד איתם מול המסך וליהנות מתכנים מקסימים, המתאימים לקטנטנים.

 

 

ליהנות מקיץ של תכנים בחינם וטכנולוגיה מובילה ביותר

 

שירות ה  - VOD מציע לילדיכם ליהנות בחופשת הקיץ ממבחר של תכנים שונים בחינם. כמו, המכולת של דוד חיים, כמו קופיפו, סדרת "החיים" וכן "היה היה", בוב הבנאי, השועלים, שמש ועוד מבחר בלתי רגיל של תכנים המתאימים במיוחד לילדים, וכל זה ללא עלות. ולצד כל אלה, תוכלו ליהנות גם מטכנולוגיה מובילה, טכנולוגית ה – HD, שתהפוך את חווית הצפייה עבור ילדיכם, לחוויית צפייה מיוחדת במינה. בעזרתה של טכנולוגיה מתקדמת זו, המוצעת גם היא במסגרתו של שירות ה – VOD, תוכלו לראות תמונת מסך רחבה, בעלת עושר של צבעים, עומק וכן סאונד איכותי ביותר. השפע הכול כך רב הזה של התכנים השונים, במסגרת ערוץ הילדים V.O.D וכן במסגרת שירות ה – VOD, יעזור לכם כהורים לעבור את הקיץ בשלום, ולילדיכם – לעבור את הקיץ בהנאה רבה אל מול סדרות, סרטים ותכניות מהנות במיוחד, המוצעות בשלל הערוצים המיועדים לילדים. אינכם צריכים לצאת החוצה, אל החום הגדול. כל שעליכם לעשות הוא לבחור, באמצעות השלט, את התוכן עבור ילדיכם וליהנות ממגוון האפשרויות.

compulist1




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב