דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנות בעלות עיצוב ירוק לשמירה על הסביבה 

מאת    [ 28/07/2011 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 2263 פעמים ]

מתנה היא דרך להביע את הערכתך כלפי מישהו באופן אישי. אנחנו בדרך כלל מחפשים מתנות מקוריות שיביעו את רגשותינו כלפי המקבל. אבל מה דעתכם על מזכרת עבור יקיריכם, שמתחשבת בסביבה? בהתחשב במצב הגלובאלי הנוכחי, רוב יצרני המתנות מהשורה הראשונה דוגלים בעיצוב שהוא עיצוב ירוק, צעד זהיר שנועד לשמור על אימא אדמה. החומרים שמהם יוצרים את המתנות האלה הם חומרים ממוחזרים שניתן להשתמש בהם באופן קבוע על מנת למנוע את סחיטתם של מקורות טבעיים שאינם יכולים להתחדש. ענף המתנות הפך לפופולארי ונרחב, לכן יצרני המתנות המובילים דואגים לעודד את המפעלים הפחות מצליחים לעשות כמוהם ולפנות לעיצוב הירוק. למי שחפץ להעניק מתנה למישהו, להלן מספר רעיונות למתנות מקוריות בשביל האנשים המיוחדים.

 

מתנה למשרד בעבור מבוגרים עובדים, ללא קשר למינם, היא רעיון מצוין, במיוחד בגלל העובדה שהמזכרת נמצאת ממש מולם וכל זמן שהם מסתכלים עליה זורמים אל ראשיהם זכרונות של חיבה כלפי נותן המתנה. אתם יכולים להעניק מתנת משרד מצחיקה כמו ליצן או תינוק שנושאים על פניהם הבעה מבדחת שתספק למקבל המתנה מלאי צחוק. אך חישבו טוב-טוב לפני שאתם מנסחים רעיונות למתנות, בכדי שלא ייצא מצב שבו המתנה תציג משהו לא נעים, כי היא אמורה להיות מוצבת במקום ציבורי מקצועי. פסלונים מצחיקים אלה בעלי עיצוב ירוק מוצעים על ידי יצרנים מובילים בתחום. הפריטים עם ההומור הגולמי גורמים לצחוק בכל פעם ששולחים אליהם מבט.

 

מלבד למתנות העליזות, אתם יכולים לחשוב גם על מזכרות נוגעות ללב כמו ספל קפה מותאם אישית. דבר לא יכול להשתוות לספל קפה פשוט המוקדש באופן אישי למקבל, עם צילום שלך יחד איתו מוטבע על הספל עם ציטוט קצר בצד. סוגים כאלה של רעיונות למתנות הם מאד אפקטיביים כשמדובר בהעלאת זכרונות נוסטלגיים ברגעי בדידות. מתנות מהסוג הזה גם מציעות למקבל המתנה אפשרות להסתובב איתן לכל מקום. מתנות בעלות עיצוב ירוק הן מאד איכותיות ועשויות מחומרים שאינם מסוכנים לבריאות ושאינם מסכנים את האיזון המושלם של הסביבה. הן נוצרות מכל החומרים הידידותיים לסביבה שנחקרו על מנת שלא להעמיד את הסביבה בשום סכנה אפשרית.

 

מגוון של חנויות מזכרות מציעות מתנות העשויות בסגנון החדש של עיצוב ירוק. מוצרים אורגניים נוצרו על מנת לגרום לחי להיות קרוב יותר ללבכם. אז אם אכפת לכם מבריאותו של מקבל המתנה ומהעולם שסביבכם, קנו להם את אחת מהמתנות הללו, על מנת לצמצם את התופעה המזיקה לסביבה. ניתן להעניק כמתנה מגשי פירות אורגניים, קערות סלט, מתלי קיר, מעמדים, מחצלות משחק, חפצים דקורטיבים, ארנקים, קופסאות מיחזור לסוללות ועוד. המודעות הסביבתית שהתגלתה לאחרונה הביאה להכרות עם רעיונות למתנות מסוג זה, ואנשים דבקים ברעיונות אלה בסיפוק למען הטוב שבדבר.

מגיש המאמר הינו מעצב מוצר. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר:   :

אנימי - עיצוב הבית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב