דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יניר מרציאנו - איך לשווק את עצמכם בהצלחה ברשתות החברתיות 

מאת    [ 27/07/2011 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 3181 פעמים ]

העולם שבו אנו חיים הוא עולם של רשתות חברתיות. עולם שבו אילו הייתה יכולה להפוך למדינה – הייתה הרשת החברתית הגדולה בעולם, גדולה יותר בהיקפה מאוכלוסיית ארצות הברית וברזיל. כיום ישנם בפייסבוק בסך הכל כ-600 מיליון חשבונות פעילים. בישראל תמצאו יותר ממיליון תושבים המחזיקים בחשבון פעיל. זוהי בדיוק הסיבה שהרשתות החברתיות הופכות אט אט לזירות השיווק החשובות והמשמעותיות ביותר של ימינו. במאמר שלפניכם נציג חמישה טיפים לשיווק מוצלח ברשתות החברתיות. ככה עושים זאת נכון.

נכתב ע"י יניר מרציאנו

הפגינו נוכחות – הדבר הראשון והבסיסי ביותר שיהיה עליכם לעשות הוא לפתוח "דף אוהדים" בפייסבוק לעסק שלכם ובמידת האפשר גם כרטיס לעסק שלכם ברשת החברתית "טוויטר". בעלי עסקים רבים מוותרים על האפשרות הזו ולמעשה מאבדים את ההזדמנות לבסס ממשק ישיר ובלתי אמצעי עם מאות אלפי לקוחות שיוכלו לרכוש את מה שיש לכם להציע. אל תתעצלו ופתחו "דף אוהדים" לעסק שלכם. באם אינכם עומדים בעומס שכרו את שירותיהם של אנשים המתמחים בניהול העמודים הללו. מדובר על אפיק משתלם וכדאי מדי מכדי לוותר עליו במחי יד.

בנוסף, מעבר לפייסבוק ולטוויטר קיימת ברשת האינטרנט רשת חברתית נוספת הנקראת "לינקדאין". אף על פי שמדובר ברשת פחות פופולרית ונפוצה מפייסבוק – תוכלו לעשות בה שימוש בעיקר על מנת לייצר שיתופי פעולה מקצועיים עם אנשים שעוסקים בתחום שלכם ואו בתחומים המשיקים לשלכם.

עוד לקריאה - יניר מרציאנו

צרו ערך מוסף ללקוחות שלכם – אחרי שהקמתם את דף האוהדים – אל לכם להסתפק בהכנסתם של כמה פרטים בסיסיים על העסק שלכם. נסו לחשוב בגדול וליצור ערך מוסף ללקוחות באמצעות פוסטים שיאפשרו ללקוחות לרדת לעומקם של דברים ולכם – למתג את עצמכם כמומחים של ממש בתחום. זכרו, אם האנשים שהצטרפו לדף האוהדים שלכם לא ירגישו שהם מקבלים משהו מכם – סביר להניח כי הם יעזבו. עליכם להרוויח את נוכחותם.

קבלו משוב מהלקוחות שלכם – הרשתות החברתיות מאפשרות אינטרארקציה דו-צדדית בין העסק ללקוחותיו. מדובר ביתרון גדול שכן תוכלו לקבל משוב מיידי על השירותים והמוצרים שלכם ולשדרג את הטעון השיפור. ברגע שתתייחסו לעצות ואו לבקשות של הלקוחות שלכם תגלו חיש מהר גידול משמעותי בהכנסות.

מקדו את הפעילות העסקית שלכם באמצעות נישות – את הרשתות החברתיות ניתן לראות כמקשה כוללת אחת. לחילופין, ניתן לראות בה כמכלול של קבוצות שבהן מתאספים אנשים בעלי מכנה משותף כלשהו: תחביב, עיסוק מקצועי וכיו"ב. השתמשו ברשתות החברתיות על מנת לאתר קהלי יעד ספציפיים שעבורם תוכלו "לתפור" חליפות מותאמות אישית אשר יגדילו את ההכנסות שלכם.

קשרו בין הרשתות החברתיות לאתר הרשמי שלכם – האתר הרשמי של העסק שלכם, דף האוהדים שלו וגם הבלוג המקצועי שרצוי להקים הם כולם חלק מתוכנית אסטרטגית אחת גדולה. באמצעות קישור בין הקודקודים תגדילו את חשיפתו של העסק שלכם ותהרגו שתי ציפורים במכה אחת – גם קידום האתר במנועי החיפוש וזאת לצד נוכחות ענפה ברשתות החברתיות.

לסיכום, בבואכם להקים עסק אל תמעיטו בערכן ובכוחן של הרשתות החברתיות. השתמשו בהן לטובתכם – ותצליחו. תתעלמו מהם לחלוטין – ותהיו בבעיה.

יניר מרציאנו הנו מומחה לשיווק, יזמות עסקית ופיתוח ארגונים.

יניר מרציאנו - יועץ ארגוני. מלווה ארגונים וחברות.  טל: 054-9247557, אי-מייל: yanirmar@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב