דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפסלת מירה מיילור מייצגת את ישראל בביאנלה לפיסול של רומא 

מאת    [ 27/07/2011 ]

מילים במאמר: 335   [ נצפה 2634 פעמים ]

הפסלת הישראלית, מירה מיילור, מייצגת את ישראל בביאנלה הבינלאומית לפיסול  (Biennale di Scultura di Roma 2011) שנערכת בימים אלה ברומא. הביאנלה, היא חלק ממהלך שהחל בשנים האחרונות למצב את רומא מול המתחרות מילאנו וטורינו, כמרכז בינלאומי לאמנות עכשווית. הפרוייקט השאפתני, אותו אוצרים גלוריה פורצ'לה ולאמברטו פטרצ'ה, נתמך על ידי האיחוד האירופאי ובעידודו.

התוכניות המקוריות של הפרוייקט דיברו על שילוב היצירות שנבחרו לביאנלה באתרים ציבוריים ובעיקר בפיאצות המפורסמות של העיר, אבל, מעצורים ביורוקטיים של הדקה ה-90 וגם סוגיית האבטחה, העבירו את האירוע כולו לשני פארקים ציבוריים : Casina Valadie ו-פארק villa Torlonia (ביתו לשעבר של מוסוליני), שם הוצבה גם עבודתה של מיילור.

הביאנלה מציגה 33 אמנים בינלאומיים, בינהם גם כאלה שכבר אינם בחיים, דוגמת הנרי מור, ג'יורגיו דה צ'יריקו וג'יאקומו מנזוני ואמנים מוכרים אחרים דוגמת מאורו פרוצ'טי, קאמיליה אנצ'ילוטו, אנדרו רוג'רס האוסטרלי, האנו פאלוסואו הפיני ולורנצו קווין, שעבודה שלו מוצגת גם בביאנלה של ונציה. היא תמשך עד ה--31 ביולי 2011.

מיילור, פסלת, העושה שימוש בולט בעבודותיה בעיקר בזכוכית גולמית, תציב בשטח פתוח בגן הווילה, את אחת מעבודותיה הגדולות יותר. היצירה, "כיסוי", מורכבת מדמות אישה עשויה גבישי זכוכית, הבוקעת מבין קפלי אריג המוכתמים בכחול והיא מתנשאת לגובה של מעל 2 מטרים. פני הפסל, הם פניה של מיילור עצמה, והם מוסתרים באמצעות ידיה במעין תפילה/קינה.

מיילור, חולקת בשנים האחרונות את זמנה בין שיקאגו, רומא ותל אביב, כשאת עבודת היצירה, היא מבצעת בסטודיו הממוקם ביפו העתיקה. עבודותיה, מוצגות בין השאר בגלריות ומוזיאונים ברחבי העולם, דוגמת מוזיאון ויטוריאנו וגלריה קא ד'ורו ברומא, מוזיאון ליברטי בפילדלפיה, מרכז היילנד פארק וגלריה האבאטאט בשיקאגו. היא עוסקת בעבודות, בהם משולבים לעתים גם ברזל ועץ, אך בעיקר בזכוכית הגולמית, בהיבטים השונים של החיים בישראל ובפרדוקסים שבחיים. עבודותיה נמצאות כיום במגוון מקומות ציבור בישראל, בינהם בית הנשיא, בתי החולים שערי צדק, בי"ח איכילוב, האוניברסיטה העברית, בנק לאומי ובאוספים פרטיים רבים.

מיילור, כלכלנית לשעבר בעיסוקה, השתלמה בתחום הזכוכית באוניברסיטת וולוורהאמפון בבריטניה, בקנדה ובאחרונה חזרה ממסע השתלמות בבית חרושת לזכוכית באוקראינה. היא מתכוננת כעת לתערוכת יחיד בשיקאגו, ולתערוכות קבוצתיות במוזיאון פאלם ספרינגס בקליפורניה, פריז, ניו יורק ובמוזיאון 'פאלאצו' במילנו.

דוניצה תקשורת שיווקית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב