דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת התיירות פינגווין קוראת למשרדי הפרסום ולחברות התיירות להפסיק מיידית שיווק ופרסום קמפיינים של חבילות נופש לטורקיה 

מאת    [ 27/07/2011 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2327 פעמים ]

חברת "פינגווין" שירותי תיירות הפסיקה לשווק למעלה מ-20 בתי מלון בטורקיה וצפון קפריסין ומאות וילות יוקרתיות וקוראת לישראלים להמשיך בחרם התיירותי על טורקיה ולא להיכנע ללחצים ולפיתויים. ירון אוחנה, מנכ"ל פינגווין שירותי תיירות קורא למשרדי הפרסום ולחברות התיירות להפסיק מיידית שיווק ופרסום של חבילות נופש לטורקיה. כך הודיע היום משרד יחסי ציבור רונן הלל המתמחה ביחסי ציבור בתחום התיירות.

ירון אוחנה מנכ"ל פינגווין: "למעלה משנה וחצי אנחנו לא מעודדים שום מוצר תיירותי שקשור בטורקיה, הורדנו מהאתר שלנו עשרות בתי מלון, וילות וחופשות בטורקיה ובקפריסין הטורקית ולאור ההתפתחויות האחרונות החלטנו לעצור מיידית כל מכירה של חבילות נופש לכל יעדי טורקיה! למרות הפגיעה הכלכלית שכרוכה בכך, אני מצפה שגם חברות נוספות יצטרפו למהלך. צריך להבין שטורקיה פוגעת באינטרסים של מדינת ישראל ואל לנו להיכנע ללחץ בשום מחיר. לתושבי ישראל יש מספיק אטרקציות לנפוש בארץ ובעולם ואל לנו להשפיל את עצמנו בטורקיה" שלט שהתנוסס מעל אחת החנויות בשוק באנטליה שבו נכתב "הכניסה לישראלים וכלבים אסורה" עדיין חרוטה בזיכרוני".

בימים האחרונים החריפו האמירות הקשות של ראש ממשלת טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן כנגד ישראל ומאידך פורסם בתקשורת כי ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו שוקל התנצלות רפה על אירועי המשט.
 
בטורקיה עדיין מצפים להתנצלות ישראלית ובמקביל תוקף ארודאן את ישראל ומאיים בהורדת רמת הייצוג הדיפלומטי לרמה של תת מזכיר. ארדואן אף מתכנן לבקר בקרוב בעזה, כדי להכיר במדינה הפלסטינית ולהצהיר על ירושלים כבירתה.

ירון אוחנה מנכ"ל חברת פינגווין: "אני קורא לראש הממשלה, לשר התיירות ולשר החוץ שלנו לא להיכנע ללחץ הטורקי. לאור הקו המאוד ברור שמציגה טורקיה בתקופה האחרונה אני מצפה גם מעמיתיי לענף התיירות, וועדי העובדים וערוצי המדיה השונים, לא לנסוע לטורקיה וממשרדי הפרסום אני מציע להפסיק לפרסם אטרקציות וחופשות בטורקיה. אנו בפינגווין רואים בטורקיה יעד מעניין לתייר הישראלי ורווחי מאוד לחברות התיירות, אך לא בכל מחיר. כחברת תיירות שטורקיה הייתה חלק ניכר מהכנסותיה אנו מצפים לשינוי עתידי בגישת הממשל הטורקי לישראל , צעד שאולי יוביל אותנו בעתיד לחדש את קשרינו עם מגוון מוצרי התיירות בטורקיה.  קצת פטריוטיות לא תזיק לנו".

אודות חברת פינגווין

פינגווין שירותי תיירות, המתמחה בשיווק חופשות מיוחדות בחו"ל, מציעה את מוצריה דרך אתר אינטרנט חדש, מתקדם וייחודי www.pingwin.co.il המציע מגוון אפשרויות חופשה ומוצרים ייחודיים, בשילוב רמת שירות גבוהה.

אתר הבית של פינגווין הוא כלי יעיל וידידותי לגולשים, המציג שפע של מידע: סרטוני וידיאו, תצלומים, סיורים וירטואליים, חיפושים לפי קריטריונים רבים – הכל כדי להביא לגולשים בצורה ברורה ופשוטה את ההצעות הבלעדיות לפינגווין שירותי תיירות.

פינגווין שירותי תיירות הינה חברה צעירה, דינמית ותוססת הפועלת כחברה עצמאית בתחום סיטונאות תיירות , חורף וקיץ כאחד. החברה מספקת את מוצריה לכלל משרדי הנסיעות בארץ וישירות ללקוחות החברה, דרך מרכז הזמנות טלפוני והזמנות און ליין במערכת ההזמנות המתקדמת באתר האינטרנט של החברה.

המוטו של פינגווין שירותי תיירות הוא להציע ללקוחות מוצרים ייחודיים, חופשות בלעדיות ושירות בוטיק בהתאמה אישית. פינגווין מייצגת בלעדית בישראל חברות תיירות בינ"ל ועוד עשרות יעדי חופשה בתחום תיירות החורף והקיץ.

 

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   http://www.googleyourname.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב