דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עשרת המאפיינים החשובים ביותר לציוד היקפי במחשב הנייד שלך 

מאת    [ 27/07/2011 ]

מילים במאמר: 706   [ נצפה 2429 פעמים ]

עשרת המאפיינים החשובים ביותר לציוד היקפי במחשב הנייד שלך

מהם האביזרים המועדפים והחיוניים למחשב הנייד?
הבאנו לכם את 10 האביזרים המועדפים ביותר למחשב הנייד שלכם.

1. דיסק און קי - באמצעות הדיסק און קי, אין צורך לדאוג לאבד את הנתונים. גם אם אתה שומר את המחשב הנייד בבית, כל מה שאתה צריך לקחת זה את הדיסק און קי איתך, ויהיה לך את כל הנתונים במחשב שלך, איתך.

2. מערכת פאד קירור - פאד קירור הוא הכרחי למחשב הנייד שלנו, ולא סתם הוא נמצא ברשימה של האביזרים החשובים למחשב הנייד כאשר אנו משתמשים במחשב הנייד הרבה זמן, הטמפרטורה של המחשב תעלה. כמובן, שלרוב המחשב הנייד נמצא לנו על הברכיים (שזה בכלל מסוכן, אבל לא סתם נתנו לו את השם מחשב נייד). אז מה אנחנו יכולים לעשות בנושא? אנחנו יכולים לתת למחשב לנוח ולהתקרר לבד לאחר משך זמן מסויים שאנחנו עובדים על המחשב רצוף, ואנחנו יכולים להשתמש במערכת פאד קירור למחשב כדי שפעולת הקירור תתבצע בתהליך מהיר יותר. הפאד קירור נמצא בחלק התחתון של המחשב הנייד ויש לו מאורר קירור שדואג להורדת הטמפרטורה של המחשב.

3. כרטיס רשת אלחוטית - אולי לכם זה נראה כמובן מאליו, אבל במספר דגמים בודדים של מחשבים ניידים, אין עדיין כרטיס רשת אלחוטית, ולכן הכרטיס רשת אלחוטית נכנס לרשימה שלנו. בזכות הכרטיס רשת אלחוטית אנחנו יכול להתחבר לאינטרנט אפילו בבית קפה שאנו יושבים ובבית מלון ללא צורך בחיבור לקיר כמו לפני כמה שנים בצורה הישנה והמסורבלת בחוטים.

4. מטען בחיבור USB לטלפון הסלולרי - קורה לכם שיש לכם יום עמוס ואתם מהבוקר עד הערב לא בבית? גם לנו... קורה לכם שנגמרת לכם הסוללה של בפלאפון כבר באמצע היום? גם לנו... בגלל זה מטען USB נכנס לרשימה שלנו, הרי אם אתם עובדים על המחשב הנייד גם ככה כל היום, אז עם המטען תוכלו להטעין את הפלאפון שלכם דרך המחשב הנייד.

5. מפצל של USB - אם יש לך יותר מדי מכשירים עם כניסות USB שאתה רוצה לחבר למחשב (כגון, דיסק און קי, עכבר חיצוני, מקלדת חיצונית, מתאם BT, כונן גיבוי ועוד...) ואין לך מספיק מקום לכולם וצריך כל פעם לנתק משהו אחר זה הדבר בשבילך! מפצל הUSB מפצל כניסה אחת שקיימת במחשב ל4 כניסות נפרדות ובכך על היציאה האחת שהייתה ניתן לחבר 4 מכשירים.

6. עכבר אופטי - המשטחים של המחשבים הניידים יכולים לפעמים להיות לא נוחים, עושים צרות ולפעמים אפילו לא לעבוד. כדי למנוע הפסקת עבודה במידה וזה קורה, תמיד מומלץ להסתובב עם עכבר בתוך התיק שלך כדי למנוע את הפסקת העבודה.

7. אוזניות קטנות ואיכותיות - יש סוג של אנשים (אני אחד מהם) שפשוט לא מסוגלים לעבוד ללא מוסיקה. הבעיה היא שלא לכל שאר האנשים המוסיקה שלי מתאימה, ולכבוד זה, אני משתמש באוזניות קטנות ואיכותיות כדי לא להפריע לשאר האנשים שסביבי. הם קטנות כדי שלא יתפסו הרבה מקום בתיק, ואיכותיות כי הכי כיף לשמוע כמו שצריך.

8. Stash Card - דבר נפלא שלא הרבה מכירים. מן ארנק קטן שנכנס לתא של הכרטיסים של המחשב. ניתן לאחסן שם כסף, תמונות, כרטיסי זכרון, כרטיס אשראי וכדומה. ובכך מבלי הצורך להסתובב עם ארנק עליך וכל הדברים יהיו בתוך המחשב הנייד. אביזר זה הוא אחד המומלצים שלנו ולכן נכנס לרשימת עשרת הגדולים.

9. מסך פרטיות - אחד הפגמים של משתמשים במחשב נייד, שאין בכלל פרטיות. אין איזה שהוא חוצץ עבור המחשב הנייד שלך, לדוגמא, אתה יושב בבית קפה וכל מי רוצה לדעת מה אתה עושה במחשב פשוט מסתכל על המסך שלך אפילו ממרחקים וכדי להסתיר אתה נתקל בבעיה וצריך לחפש מקום שאין גישה למסך. במידה וגם לכם זה קורה, הבאנו לכם את האביזר המתאים לכם. המסך פרטיות הינו מדבקה ששמים על המסך מחשב והוא מונע את זווית הראיה מהצדדים וככה רק אתה יכול לראות את המסך עצמו. בזכות השיטה הזאת אתה יכול להיות רגוע שאף אחד לא יסתכל לכם במחשב ויראה מה אתם עושים ואתם יכולים לשבת בכל מקום בבית קפה.

10. קולט לטלויזיה - קרה לכם שיש איזה תוכנית טלויזיה שבא לכם לראות ואתם עובדים על המחשב הנייד? במיוחד בשביל זה המציאו את המקלט טלוויזיה שמתחבר למחשב וככה תוכלו לראות טלויזיה במחשב הנייד שלכם. כמעט בכל מחשב נייד יש היום את הכרטיס הזה, אך במידה ואין תמיד אפשר לרכוש אותו מכל חנות מחשבים באזור מגוריכם.

 

מומחה קידום אתרים, ופיתוח אינטרנטיקידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב