דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היום חוגגים עד הסוף 

מאת    [ 26/07/2011 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 1608 פעמים ]

מתכננים אירוע וצריכים הכוונה? כולנו מפנטזים על אירוע שלא יפסיקו לדבר, אולם מה למעשה אורחים זוכרים מהאירוע? החליפות, יחודיות המתאבנים, הריקודים, וכמובן את המארחים. יש מצב שלא תאמינו, אבל להרבה מאוד מהאורחים אותם קריטריונים חשובים, ועל כולם נשים פוקוס.

בחירת האולם


האולם שתבחרו אמור לשקף אתכם ואת מה שבאמת חשוב לכם. וילה בסביון תרמוז על יחודיות, חתונה על הים תשקף תמימות, גן מפואר ירמוז על עושרכם בעוד שאולם איורעים צנוע ישקף חמימות.

זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע מלכותי ויוקרתי, אבל לפעמים בסוף שלב התכנון קולטים בעלי השמחה כי זה לא מה שהם רצו. אז לפני שאתם בוחרים גן תבחנו את הנושא ותחשבו אם האולם הזה באמת משקף אתכם .

בחירת המנות לארוע

הסתיימה ההתמודדות עם חליפות חתן? בוודאות אחד הנושאים החשובים ביותר הוא האוכל שיוגש באירוע. יש מצב שזה נשמע קצת יומרני, אבל אנשים משתוקקים להינות והדבר החשוב להם ביותר הוא התפריט שיוגש באירוע.

טרם בחירת האוכל תנסו לחשוב מי מרבית האנשים שיהוו את החלק בעל המשמעות הגדולה ביותר ביומכם החשוב. במקרה שמדובר בחבר'ה מהמעמד הבינוני, שאוהבים אוכל ביתי, תלכו לכיוון של אוכל עממי יותר. במקרה שמדובר בצעירים מיוחדים מדור 2010 אז תלכו על אוכל יותר אקסקלוסיבי , אם זו בכלל יום הולדת והרוב יהיו בה ילדים צעירים אז כמובן ניתן לבחור בתפריט צעיר הכולל בתוכו ההמבורגר, צ'יפס ועוד.

ברוב המקרים קשה לרצות את כולם, לפיכך כדאי לגוון עם תפריט פשוט ומורכב, ביתי וחדש. כך יש סיכוי שיהיו למרבית האנשים מספר אפשירות להחליט. לסיום, ממולץ שיהיו מגוון אלטרנטיבות במקום כמה מנות מעטות .

עיצוב המקום

במקרה שיש לכם זמן וממש קריטי לכם להרשים את מרבית המוזמנים, תחשבו על רעיון , משהו הדור ובנוסף על הכל משהו שאולי חשוב לכם שהמוזמנים יבינו. בדומה לבחירת המיקום, גם סגנון העיצוב הוא חשוב.

בעיצוב באמת ובתמים אין סוף; אפשר להשתמש בהכל, או, לדוגמה, להדגיש דברים ספציפיים; צבעי הארוע (חתונה בכתום, הדגשת רק 2 צבעים), תוספות (חול ודקלים) פסלי קרח ועוד, רק תתנו לעצמכם להמריא בדמיון. ידוע שקורה שארוע אישי מתשתנה בעיקר להיות האירוע של המשפחה, על כן ברגיש בנושא רגיש זה, זה המקום הטבעי לתת ביטוי לאני שלכם.

התחלתם לחשוב על נעלי כלה?

הכי פשוט זה לנסות לרצות את ההורים, אך זכרו תמיד שאחרי הכל זה האירוע שלכם. אם יש נושא שבכל מצב אתם לא מוכנים להתפשר עליו אף על פי שהוא, לא מקובל על ההורים, היו נחושים. תסבירו לכל מי שזה מפריע בצורה הכי עדינה שאפשר שזה עם כל הכבוד זו החלטתכם. תלכו עם הרגש ובחרו במשהו שהכי משקף אתכם.

אם אתם צריכים עוד חומר על תחום זה חיזרו אלינו ושיהיה בהצלחה!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב