דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדבקות קיר: בחירה חכמה עבור בעלי בתים מודרניים 

מאת    [ 26/07/2011 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 3072 פעמים ]

בעקבות הפיכתו של עיצוב הפנים לדרך העיקרית לשיפור פני הבית, בעלי בתים בוחרים בדרכים חדשניות ולא קונבנציונליות לעיצוב החדרים. התוספת החדשנית ביותר בתחום עיצוב החדרים היא מדבקת קיר. מדבקות אלה, הניתנות להסרה, הן דרך חכמה לעיצוב פנים הבית מבלי להתעסק בעבודת צביעה של תבנית קבועה. קלות ומהירות ליישום, המדבקות הן לגמרי גמישות וניתנות להסרה במכה אחת. מגוון של קישוטים עבור עיצוב הבית זמין בחנויות רגילות וכן בחנויות מקוונות באינטרנט. ניתן להשיג מדבקות קיר עבור כל סגנון עיצוב של חדר.

 

מדבקות קיר אלה עשויות מחומר פלסטי ובדרך כלל אינן נצבעות על בסיס דביק. מכוח הסטטיות הן נצמדות לקיר לתקופת זמן ארוכה. במקרים רבים, כאשר אנשים חיים בשכירות, אין להם את החופש לעצב ולייפות את מקום מחייתם באמצעות עבודות צביעה בחדרים. במקרים כאלו, ברירה מהודרת היא לקנות מדבקות קיר שישפרו את עיצוב הבית ולהוסיף אותם על הקיר. בעל הבית שלכם לא יתפוס את העניין עד שיראה את הקישוטים במו עיניו. גם אם יתנגד לעניין לאחר שיראה, אין שום צורך שיתעוררו סוגיות בנושא. פשוט הסירו אותם מהקיר במשיכה אחת בכל זמן שתצטרכו לעשות כן.

 

מדבקות קיר מגיעות בעיצובים ובסגנונות יוצאים מגדר הרגיל. אתם מוזמנים להדביק אותן בכל נקודה אסטרטגית על הקיר ולצפות איך כל הקונספט ואווירת החדר משתנים למציאות חדשה. אתם יכולים לבחור נושא שונה לכל חדר, בהתאם להעדפות של דיירי החדרים ולרוח השוררת בהם. למשל, חדר של ילד קטן צריך להיות מקושט באמצעות מדבקות קיר לעיצוב הבית המציגות את הדמויות המצוירות האהובות עליו. מצד שני, אתם יכולים לשים קישוט המעוטר בעבודת טלאים פשוטה הצבועה בצבעים נמרצים, אשר ירוממו את רוח החדר בצורה ניכרת. ללא התחשבות בצבע החדר, החדר וודאי ייראה שמח ונמרץ יותר עם קישוט שכזה. אתם יכולים גם לשים לזאטוטים הקטנים קישוט מעל ראשיהם, שבו יראו כוכבים, ירח וכוכבי לכת אחרים אשר יעניקו להם אפשרות להציץ אל שמי החיצון הכחולים.

 

לנער מתבגר או לנערה מתבגרת תוכלו לנסות משהו יצירתי, כמו ציפורים היושבות על חוטי החשמל או שמש המגיחה מאחורי הענן. מדבקות קיר הן באופן קבוע בעלי השפעה חיובית על האווירה של החדר ועל מצב רוחם של הדיירים. יתרה מזאת, אתם יכולים לשים אותן קרוב לתחתית הקירות ובכך למנוע מהילדים השובבים שבסביבה להרוס את הקירות. כיוון שיש להם מנהג מעצבן של ציור על קירות, תוכלו להעסיק אותם בהתבוננות  על עיצוב הבית במקום שיציגו לראווה את כשרונותיהם על הקירות הנקיים שלכם.

מגיש המאמר הינו מעצב מוצר. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר:   :

אנימי - עיצוב לפני הכל http://www.animi.co.il מדבקות קיר, מדבקות לקיר,מדבקת קיר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב