דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גישור גירושין: לא חייבים להיפרד רע 

מאת    [ 25/07/2011 ]

מילים במאמר: 514   [ נצפה 2243 פעמים ]

האם כל סיפור אהבה חייב להיגמר רע? שאלה זו שואלים את עצמם זוגות רבים העומדים בפני גירושין ופונים להליך של גישור גירושין. אך התשובה לשאלה זו היא- בהחלט לא! בתהליך של גישור גירושין ינסו ללמד אתכם להיפרד גם בצורה טובה שעדיין מכבדת את כל אחד מהצדדים. גירושין לא חייבים להיות מכוערים ולהשאיר משקעים. גירושין גם יכולים להתנהל באווירה בוגרת ותומכת בעזרת הליך של גישור גירושין.

גם אם אתם חיים באותו בית ביחד, למרות שאתם עומדים בפני גירושין, תוכלו עדיין להסתדר ולשפר את איכות חייכם בעזרת הליך גישור גירושין. הדרך שבה תבחרו להתמודד עם בן הזוג שלכם במהלך גירושין, אם זה באמצעות ויכוחים ומחלוקות או באמצעות גישור גירושין תשפיע רבות על האווירה בבית וגם על התחושה שתהיה לכם בסיום הליך גישור גירושין.

אנו ממליצים לכם קודם כל לשאול מכרים שעברו הליך גירושין, אם בעזרת גישור גירושין או ללא עזרת גישור גירושין ולשמוע מהם טיפים או עצות כיצד להתנהל בהליך גירושין. כדאי לכם לשבת איתם לשיחה מלב אל לב, אחרי הכול אין חכם כבעל ניסיון והם גם יוכלו להמליץ בפניכם על מגשרים העוסקים בגישור גירושין.

האם הפסקתם להאמין באהבה ונישואים? הליך גירושין שיסתיים בגישור גירושין על הצד הטוב ביותר יוביל לכך שלא תצאו מהקשר מאוכזבים ופגועים עד כדי כך שלא תרצו להתחיל בקשר אחר מאוחר יותר. הליך גירושין שנגמר רע יכול להשפיע לא רק על היחסים ביניכם לבין בני הזוג שלכם אלא גם על היחסים ביניכם לבין בני זוג עתידיים, לכן זו סיבה נוספת לעבוד על הליך גישור גירושין שיוביל אתכם לגירושין "טובים" שיסתיימו בצורה ראויה.

כשאתם שומעים על אנשים שאומרים לכם שהם עברו גירושין ועדיין הם מאושרים, אתם בודאי מתפלאים וחושבים שכנראה הם משקרים לכם. אבל הדבר בהחלט אפשרי בעזרת הליך של גישור גירושין שיכול לשפר את צורת הגירושין במאה אחוזים ולגרום לכך שתצאו מהקשר הזה חיוביים ומחוזקים. ייתכן שאתם חושבים שהמצב שאליו הגעתם הוא מצב ללא תקנה, ממנו לא תוכלו לצאת ביחסים טובים עם בני הזוג שמהם אתם נפרדים, אך בעזרת הליך של גישור גירושין תלמדו לגשר על הפחדים והחששות ולהתקרב שוב, הפעם לטובת הילדים או הימנעות ממשקעים. כל אחד היה רוצה שנישואיו יצליחו, אבל כדי לגמור יפה, לפעמים צריך לדעת לסיים בזמן ולעבור לגירושין. אם אתם באמת רוצים לגמור יפה וללא משקעים אנו שוב מציעים לכם לשקול גישור גירושין שיכול לעזור גם אם נדמה לכם שאין תקנה ואין מרפא ליחסים ביניכם לבין בני הזוג שלכם.

אז איך אפשר להתגרש בצורה יפה? קודם כל אל תמשכו את הזמן! אל תחכו בגלל הילדים או בגלל שאתם חושבים שמחר יהיה טוב יותר. זכרו, ככל שיעבור הזמן הקרע ביניכם ילך ויעמיק עד שתגיעו להליך גירושין קרועים מבפנים ושונאים זה את זו וזו את זה. שנית, כדאי תמיד לשמור על כנות. כל מגשר יאמר לכם שכנות היא התכונה החשובה ביותר להליך גירושין וגם להליך של גישור גירושין. שלישית, אל תתחילו לצאת עם בני זוג אחרים לפני שאתם מסיימים את הקשר! ניתן להתחיל לגשש בזמן שאתם בהליך של גישור גירושין אך שוב עליכם להיות כנים גם לגבי נקודה זו עם בני הזוג, אם אתם רוצים לסיים את הקשר בצורה חיובית ויפה. אנו מקווים שקריאת מאמר זה תרמה לכם כמה נקודות למחשבה וממליצים לכם לעבור גירושין על הצד הטוב ביותר בעזרת הליך של גישור גירושין. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב