דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בדק בית: לקנות דירה כהשקעה 

מאת    [ 25/07/2011 ]

מילים במאמר: 531   [ נצפה 2660 פעמים ]

האם הצלחת לחסוך סכום כסף גדול ואתה שוקל מה לעשות איתו? האם כאשר אתה עושה בדק בית בחשבונותיך אתה מגלה שברשותך סכומי כסף שפשוט יושבים בבנק ואינם מניבים שום רווח?. יש  שירצו במקרה זה להשקיע בשוק המניות. אך כל בדק בית של תחום המניות יצביע על כך שתחום זה אינו בטוח כלל וכלל. לעומת זאת, בשנים האחרונות תחום הנדל"ן הצליח לצבור תשואות גבוהות ואלו שהשקיעו בנדל"ן מכרו אותו כעבור כמה שנים בסכומים גבוהים או לחילופין מחזיקים ברשותם נכסים שאותם יוכלו למכור בעת צרה ושעומדים לזכותם. כל אלו הופכים את תחום הנדל"ן לכדאי להשקעה, דווקא בימים אלו של עליית מחירים בשוק הדיור.

מאז ומתמיד אחת ההשקעות הטובות ביותר הייתה השקעה בתחום הנדל"ן. אבל כדי לדעת האם ההשקעה שלך היא השקעת נדל"ן נכונה, עליך לפנות לחברת בדק בית ולבדוק את מצבו של הנכס שבכוונתך לרכוש. משקיעים רבים פוחדים להיכנס לשוק הנדל"ן מאחר וזהו שוק תנודתי ולא ניתן לצפות את ההחזרים בו. אך אם מסתכלים על מגמות בשוק הדיור לאורך השנים האחרונות, ניתן לראות שהשקעה בנדל"ן שווה כל גרוש. העיקר הוא לבצע בדק בית ולא להשקיע בכל מקרה ומקרה, אלא רק בנכס המשתלם ביותר.

בכל השקעה קיים מוטיב של לקיחת סיכון. אבל על מנת לצמצם את הסיכון עד כמה שניתן מומלץ לערוך בדק בית בנכס שאותו אתם מבקשים לרכוש בסיוע של חברת בדק בית. לפני הקנייה עליכם לערוך "שיעורי בית" בדבר הנכס שברצונכם לרכוש. אם זו רכישת הנדל"ן הראשונה שלכם, אל תעשו טעויות של מתחילים! פנו לחברת בדק בית ידועה ובקשו ממנה לערוך עבורכם את הבדיקות הנחוצות של הנכס. רק לאחר שתקבלו את הדוח של חברת בדק בית תוכלו לקבוע האם לרכוש את הנכס ובמידה והחלטתם שכן תוכלו לרכוש את הדירה או את הבית בראש שקט ובלי חששות.

קודם כל עליך לעשות סקר שוק ולבדוק את האפשרויות העומדות בפניך, בטווח המחירים שהקצבת לעצמך. לאחר מכן כדאי לפנות למומחים, לסמן כמה נכסים פוטנציאליים ולבקש מחברת בדק בית שתבדוק עבורך אותם ותמליץ בפניך במה כדאי להשקיע. לאחר בדק הבית תוכל להחליט באיזה נכס אתה משקיע ומה כדאי לך לרכוש.

עליך גם להחליט האם ברצונך לרכוש דירה להשכרה, חנות או נכס מסחרי. לכל אחד מהנכסים האלו יש יתרונות וחסרונות. זכור, לעיתים ההתמודדות מול הדיירים השוכרים ממך את הדירה איננה פשוטה. אם אינך פונה לחברת בדק בית ואינך מבצע בדק בית לפני הקניה, אתה לוקח סיכון שהדיירים יתקלו בבעיות הנובעות ממצבו של הבניין או מבעיות הקשורות לדירה עצמה. כדי לחסוך ממך בעיות והצעות, פנה לחברת בדק בית עכשיו, עוד לפני שאתה מחפש דיירים ואפילו לפני שקנית את הנכס עצמו.

שאלה נוספת היא האם אתה רואה את הנכס כנכס שבו תחזיק לטווח הארוך לצורך שכירות, או שאתה מעוניין להחזיק בנכס מספר שנים ואז למכור אותו. ייתכן מאד כי בעתיד הקרוב תצטרך את הכסף. אולי אחד מילדיך יתחיל את לימודיו, אולי בתך תתחתן. מצד שני יכול להיות כי אינך בעל משפחה עדיין והדירה שאתה מבקש לרכוש היא סוג של ביטחון לעתיד, שאותה תרצה למכור רק בעוד עשר או עשרים שנה.

כך או כך עליך לבדוק את כל הסוגיות האלו וסוגיות אחרות עם מומחים. לכן כדאי לך לדבר עם יועצי נדל"ן, מתווכים, שמאים וכמובן עם חברת בדק בית שתהיה מוכנה לעמוד לרשותך ולבצע בדיקת בדק בית לכל נכס שתמצא כפוטנציאלי. זכור, קניית דירה או נכס נדל"ני אחר היא אינה מלאכה פשוטה, אך אין ספק שזוהי מלאכה כדאית ששכרה בצידה. בהצלחה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב