דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בדק בית: כיצד להסתדר בשוק הדיור של ימינו 

מאת    [ 25/07/2011 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 2454 פעמים ]

מחאת הדיור, שגרמה לצעירים רבים להשתכן באוהלים כדי למשוך את תשומת לב הממשלה, לא רק מעידה שעלינו לעשות בדק בית בכל הקשור להתנהלות המדינה והחברה הישראלית, אלא גם מעידה על מצוקה קיימת ומוחשית בתחום הנדל"ן. לכן, כאשר סוף-סוף ברשותנו האמצעים לרכוש דירה משלנו, עלינו לפנות קודם כל לחברת בדק בית ולבצע בדק בית כדי להיות משוכנעים שאיננו משקיעים את כספנו לשווא.

מציאת בית חדש יכולה להיות חוויה מרגשת ומחדשת אך גם מתישה. בחיפושים אחר הדירה אנו מנסים לבצע בדק בית בעצמנו: שואלים לגבי מערכות הביוב והמים, בודקים את מצבו של הבניין, חוקרים לגבי חניה ומעלית ולעיתים מראיינים לא רק את בעלי הבתים אלא גם את השכנים כדי להחליט את ההחלטה הסופית. אבל יש דברים שאיננו מסוגלים לראות מאחר ואנחנו לא בעלי מקצוע כמו אלו העובדים בחברת בדק בית. לכן לעיתים לצורך בדק בית אמיתי ואיכותי, כזה שלא נתחרט עליו מאוחר יותר, מומלץ לפנות לחברת בדק בית שתבצע בדק בית עבורנו ותקבע האם ביצענו את ההחלטה הנכונה.

קודם כל לפני שאתם מתחילים את חיפושי הדירה עליכם לבדוק כמה יש ברשותכם כדי להשקיע בדירה. לצורך כך עליכם לבצע בדק בית בחשבונות הבנק שלכם כבני זוג, לבדוק האם תוכלו לקבל סיוע מההורים ומהם בדיוק הצרכים שלכם. ייתכן מאד כי ההורים שלכם לא ירצו לתרום את חלקם לפני שתוכיחו להם שזוהי קנייה כדאית, באמצעות חברת בדק בית שתוכל להתמודד עם החששות שלהם.

הדבר השני שיש לעשות הוא להחליט על המיקום. הצעירים שמחו במחאת הדיור התלוננו על המחירים הגבוהים במרכז אבל ייתכן מאד שאחרי בדק בית קצר תבינו שאינכם חייבים לגור במרכז ולשלם הון תועפות עבור דירה. יש לקחת בחשבון שגם דירות במרכז וגם דירות בפריפריה זקוקות לבדק בית לפני שתחליטו לרכוש אותם. בעניין זה אל תסיקו שדירות במרכז נמצאות במצב טוב יותר! כל חברת בדק בית תגיד לכם שגם את הדירות במרכז יש לבדוק. מחיר גבוה לא בהכרח מעיד על דירה תקינה!

אחר כך עליכם להחליט מה חשוב לכם בדירה: כמה חדרים אתם מעוניינים שהיא תכיל, האם חשוב לכם סלון גדול או מטבח גדול? האם אתם זקוקים לחדרי ילדים או לחדר עבודה? האם אתם מעוניינים בדירה עם מרפסת? את כל השאלות האלו אתם צריכים להחליט ביניכם לבין עצמכם. את השאלות האחרות העוסקות בבדק בית של הדירה ובמצבה כדאי שתשאירו למומחים ואם להיות יותר קונקרטיים לחברת בדק בית שתבדוק בשבילכם את כל מה שצריך לבדוק לפני רכישת דירה.

ועכשיו אחרי שהחלטתם ביניכם מה אתם בדיוק מחפשים, זהו הזמן לצאת ולחפש! כיום קל יותר למצוא דירה חדשה בזכות אתרים רבים ברשת האינטרנט שעוסקים במכירת דירות. אבל אל תסמכו על דירות שאתם מוצאים ברשת ואל תסמכו על דברי המוכרים. בכל מקרה חשוב לפנות לחברת בדק בית לביצוע בדק בית!.

למרות המבחר הגדול רבים מהזוגות המחפשים פונים לתיווך של קבלן. לעיתים קרובות קל יותר למצוא דירה באמצעות קבלן. זכרו, קבלנים הם אנשי מקצוע שמטרתם למכור לכם את הנכס. לכן, אל תיקחו כמובן מאליו כל מה שהם יגידו לכם. כדאי להגיד לקבלן שאתם מעוניינים להעביר את הנכס בדק בית ושכבר יצרתם קשר עם חברת בדק בית. אנו ממליצים לכם למצוא חברת בדק בית בעצמכם ולא כזו שימליץ לכם הקבלן שיכולה להיות מוטית לטובתו ועובדת למעשה עבורו. בהצלחה במציאת הדירה! 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב