דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למסיבת רווקות 

מאת    [ 25/07/2011 ]

מילים במאמר: 964   [ נצפה 2724 פעמים ]


אחרי שהפקתי כל כך הרבה מסיבות רווקות בתור מנחת קבוצות. לפניכן ליין של רעיונות למסיבת רווקות משגעת לשנת 2011.


אז איך הכל מתחיל?
החברה הכי טובה שלך, אחותך, גיסתך לעתיד או אפילו את עצמך, מתחתנת בשעה טובה ומוצלחת, מודיעים למשפחה, לחברים, כולם מתרגשים שמחים בשמחתה, ומתחיל תהליך ההכנות לחתונה. את קיבלת בכבוד גדול ובהתרגשות גדולה את התפקיד הנכסף - לארגן מסיבת רווקות מסיבת הרווקות. את רוצה לתכנן ערב שיהיה ערב מיוחד, מקורי, מוצלח כמובן, משעשע וקסום שישמח מאוד את הכלה. אני רוצה לשתף אותך ברעיונות למסיבת רווקות ולצייד בעצות וטיפים בדרך למסיבת רווקות המושלמת.

לנשים בלבד !!!
בנות. מסיבת רווקות היא המסיבה של הבנות , ערב שכולו נשים, אחוות נשים, על טהרת הבנות,שיחות של בנות, רכילויות של בנות, צחוקים של בנות, סודות של בנות וגם אוכל של בנות!! אין מקום לגברים.מכל סוג שהוא (אלא אם כן יבוא החשפן אבל זה כבר עניין אחר), וגם אם יש את הידיד הכי טוב, שהוא כמו החברה הכי טובה, שיודע הכל ומדברים איתו על הכל, גם אותו לא מומלץ להזמין, הלו - הוא גבר!! אפשר לצרף אותו למסיבת הרווקים של החתן אם הוא ממש רוצה לקחת חלק ולהרגיש שייך. אז איך יודעים את מי להזמין?

רעיונות למסיבת רווקות - את מי להזמין
אפשר לבקש מהכלה שתכין רשימת מוזמנות שהיא רוצה שיבואו למסיבה שלה, לא מומלץ לעשות לה הפתעה או לגנוב לה את הנייד ולהתקשר לכל הנמנעות שרשומות לה בפלאפון, אולי בטעות וללא כוונת זדון תזמיני את הקוסמטיקאית שהיתה לה לפני 3 שנים ושהיא עזבה אותה בסערה ואת לא ידעת מזה, או אז, איך לומר- לא נעים.
או שאולי בטעות וללא כוונת זדון תצלצלי לאחות של האקס שהיא אף פעם לא אהבה אך עדיין לא מחקה את מספר הטלפון שלה מהנייד ... כן, שוב - לא נעים.
אנחנו רוצות שלכלה יהיה טוב והיא תשמח, תרגיש בנוח ותהיה מוקפת בבנות שהיא אוהבת ואוהבות אותה. במסיבת רווקות מוזמנות בדרך כלל החברות הטובות , החברות לעבודה, החברות ללימודים, יש כלות שמזמינות גם את האחיות שלהן ואת אמא ואפילו את החמות והגיסות לעתיד, ויש כאלה שרוצות שגם הדודות , בנות הדודה וגם הסבתא ישתתפו במסיבה. החשוב ביותר זה לברר עם הכלה את מי היא רוצה באמת במסיבה שלה.

רעיונות למסיבת רווקות - מיקום
יש כלות שמעדיפות לעשות את מסיבת הרווקות שלהן בצורה אינטימית וחמה בבית של הכלה או שאחת החברות מנדבת את הבית שלה. אפשר לעשות את המסיבה בתוך הבית-בסלון או בחצר אם יש חצר גדולה ומרווחת אפשר להזמין חדר פרטי במסעדה טובה ולערוך שם את המסיבה.
עוד מקומות מומלצים : מחוץ לבית לארגן בהם את ערב המסיבה: אפשר לשכור צימר או סוויטה במלון או וילה עם בריכה, היתרון במקומות כאלה שהמסיבה נמשכת גם ביום למחרת ויש את התוספת של הבריכה להשתכשך בה זה תמיד כייף ומוסיף עוד עניין כייפי ומשעשע למסיבת הרווקות.

רעיונות למסיבת רווקות - עיצוב הבית
כשעושים בבית אפשר לקשט אותה בצורה רומנטית וקסומה , עם נרות, הרבה נרות בכל מני גדלים וסוגים, אפשר לפזר בבית, אפשר לשים בצידי שביל הכניסה לבית.
אפשר לקשט שביל כניסה לכלה מבד לבן או אדום ועליו נרות או פרחים מיובשים(רק בזהירות עם הנרות). כדאי להוסיף בלונים, בלונים נותנים הרגשה כייפית ועושים שמח בלב, בלונים לבנים יתאימו מאוד. אפשר להכין כסא מיוחד ומקושט לכלה עטוף בבד לבן או בד סטאן לבן עם סרט גדול מקיף אותו.
אם המסיבה היא בנושא יותר נועז וסקסית, נניח כשמזמינים חשפן או סקסולוגית, אפשר לקשט את הבית בצבעים אדומים עם שביל אדום ובלונים אדומים ולהשתמש בכלים חד פעמים סקסים למסיבה שאפשר להשיג היום בחנויות למסיבות, ובהם יש כל מני עיטורים, כוסות, קשיות, שרשראות לקיר, בלונים ועוד שיש להם צורות פאליות, אבל זה כבר לכלה הנועזת!! וזה לא מומלץ במסיבה שבה גם האימהות מוזמנות. אם רוצים לצאת מהבית,

רעיונות למסיבת רווקות - כיבוד
בדרך כלל כל אחת מהמשתתפות מתבקשת להביא משהו טעים, כדאי לעשות רשימה של דברים שכל אחת תביא כדי יהיה מגוון ולא יקרה מצב של קיש אחד ו-8 בקבוקי שתיה.
האוכל שמביאים בדרך כלל למסיבת רווקות (כשזה לא במסעדה) מבוסס על מאכלי חלב וירקות, קישים למינהם,פסטות, בורקסים, פיצות,פשטידות, סלטים,מגשי גבינות קשות, אנטי פסטי, ומגשי ירקות. לא לשכוח את השתייה, ובתוכה - האלכוהול. אלכוהול כידוע מקהה חושים, משחרר ונותן לגיטימציה להיפתח, לצחוק ולהשתולל
רעיונות למסיבת רווקות - הפעלה
מסיבת רווקות מוצלחת זו מסיבה שמדברים עליה גם אחרי, ובדרך כלל זו מסיבה שיש בה הפעלה מיוחדת. יש המון רעיונות להפעלות מקוריות, זה יכול להיות סדנאות בנושאים שונים כמו גרפולוגיה עם גרפולוג שירתק ויעניין וישעשע עם משחקים והפעלות על כתב ידכן, נומרולוגיה, עם נומרולוג שמבין במספרים ותאריכים, זו יכולה להיות סטייליסטית שתתן טיפים להופעה יפה, יכול להיות שף שיבשל לכן ארוחת גורמה, והנועזות ילכו על סקסולוגית שתתן טיפים לחדר המיטות או אפילו יזמינו חשפן ש....
העלו רעיונות שנראים לכן מתאימים לרוב הבנות אך חשוב ביותר שהכלה תתחבר ותרגיש בנוח עם התוכן של ההפעלה. ישנם אתרים שמרכזים בתוכם נותני שירותים אלה. המחירים נעים בין 900 ש"ח ל-1500 ש"ח.
דברו עם כמה נותני שירות השוו ביניהם, שמעו המלצות, והחשוב ביותר שתרגישו כימיה עם נותן השרות כבר בשיחת הטלפון הראשונה.

רעיונות למסיבת רווקות - מפי גרפולוגית
בתור גרפולוגית ומנחה ערבי גרפולוגיה ומסיבות רווקות בגרפולוגיה כבר כמה שנים.
ערב מסוג זה מתאים לכל המשתתפות בכל הגילאים ובכל קרבה שיש לכלה. העניין בגרפולוגיה , המשחקים והחשיפה המשעשעת והמצחיקה יוצרים אווירת גיבוש וקרבה גם אם לא כל הבנות מכירות אחת את השניה מה שקורה פעמים רבות במסיבת רווקות.
על ידי הפעלות של משחקים על כתב היד, הציורים, החתימות והשרבוטים, אנחנו לומדות את הסודות הקטנים שהגרפולוגיה מגלה, מה מי ואיך אנחנו באהבה, זוגיות, בחברות ואפילו במיניות. נגלה איך לזהות על פי כתב היד והציור את השובבות, הסקסיות, הביטחון והתעוזה. נראה את האמינות, החברות, על מי אפשר לסמוך וממי כדאי ללמוד.כל אחת תראה על כתב ידה ועל החברות כל מיני דברים מעניינים.
ומאחר וזאת מסיבת רווקות וכולנו נשים יקרות נחלוק מידע סודי שלנו מעולם הנשים, על הגברים , התנהגותם כגברים ושלנו כנשים, אצייד אתכן בטיפים מהחיים לזוגיות טובה ועל ההבדל בין גברים ונשים וכמובן טיפים גרפולוגים לשיפור ושדרוג איכות החיים.
מסיבת רווקות בגרפולוגיה היא חוויה ייחודית, מקורית ,מרתקת ומשעשעת שמשאירה תמיד טעם של עוד ...

מאיה הראל - גרפולוגית מוסמכת האגודה האמריקאית לגרפולוגיה
http://www.graphology-il.co.il
maya_harel@hotmail.com
052-3868403



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב