דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טתא הילינג 

מאת    [ 02/10/2007 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 6750 פעמים ]

טתא הילינג
זוהי שיטת ריפוי חסרת תקדים בפשטותה, בעומקה, בדיוקה ובעוצמתה.
הטתא הילינג לוקחת אותנו אל תוך המהות שלנו ולתוך היקום כולו המאפשרת לנו בריאת מציאות, שינוי וריפוי באופן חסר תקדים.
מהם גלי טתא?
השיטה מבוססת על העברת גלי המוח לגלי טתא. בחיי היומיום אנו נמצאים בגלי בטא,תוך כדי דיבור, מחשבה. בזמן מדיטציה או ברגעים של לפני התעוררות משינה ורגעי ההירדמות אנו נמצאים בגלי אלפא, שהם גלים יותר שקטים. גלי טתא הם גלים שאנו חווים בזמן חלום שבו אנו מודעים להיותנו בחלום ובו אנו מסוגלים לשנות אותו ולעצב אותו כרצוננו, או במצב שבו אנו עומדים מול נוף מרהיב ואנו מלאי התפעמות והלב מתרחב ולשביבי רגעים אנו מרגישים אחד עם הנוף, אחד עם הבריאה, חווים אחדות. במצב שבו אנו נמצאים בגלי טתא אנו בחיבור לאנרגיית הבריאה כולה ואנו יכולים לשנות את חיינו באופן העמוק ביותר במיידי.
כל אדם באשר הוא מתנהל בחייו מתוך מערכת אמונות, האמונות הללו הגיעו אלינו ממקומות שונים ובזמנים שונים, קיימת מערכת אמונות קולקטיבית ומערכות אמונה של נשים וגברים, אמונות שהגיעו אלינו כשנוצרנו, דרך התקופה בה היינו עובר ברחם אימנו ומאז לידתנו ועד היום, אמונות שעברו בגנטיקה, מערכות אמונה של אומה/עם, קיימות מערכות אמונה שהגיעה אלינו משחר ההיסטוריה וכל אלה ועוד למעשה הם היוצרים את הדרך בה אנו רואים את עולמנו ומתנהלים בחיינו. הרבה מהאמונות שקיימים בנו מונעים מאיתנו לחיות את חיינו כפי שהיינו רוצים ואמונות אחרות לא מתקיימות אצלנו ואותם דווקא היינו מאד רוצים לאמץ. רבות מהאמונות שאנו מאמינים בהם, אנו לא מודעים לקיומם. למשל אמונה שאומרת שכסף הוא דבר מלוכלך, הרבה אנשים מסתובבים עם האמונה הזאת ומתפלאים מדוע אני לא מצליח לייצר כסף בחיי. הם לא מודעים אפילו לכך שהאמונה הזאת קיימת אצלם בתת מודע. אם האדם יוכל לשלוף את האמונה שכסף זה דבר רע או מלוכלך ולעומת זאת להאמין שכסף הוא אמצעי טוב לחיי שפע כי אז חייו ישתנו במיידי, שכן מה שאנו מאמינים אותו אנו מושכים לחיינו, וברגע שלא תהיה שם אמונה ש''דופקת'' לנו את העניינים אז הכול יהיה פשוט ונהדר.
על ידי חיבור לתדר של הטתא , מתקיים חיבור לאנרגיית הבריאה כולה ועל ידי כך ניתן לשנות את מערכת הדפוסים והאמונות של כל אדם הקיימים בתת מודע, ואשר לא משרתים אותנו ומונעים מאיתנו לחיות חיי שפע, שמחה, בריאות אושר והגשמה ולהעביר אותנו לדרך ולחיים שאותם היינו רוצים להגשים ולחיות.
בעזרת הטתא הילינג ניתן לחדש תאי עצב, להסיר גידולים,לחבר עצמות, לשחרר טראומות, פחדים, מחסומים ועכבות, לאזן פעילות הורמונאלית, לתקן פגמים גנטיים ברמת ה DNA ,להיפתח ליכולות פיזיות, מנטאליות, רוחניות ורגשיות,לעבוד בבת אחת עם מכלול גלגולי החיים והנשמה שספגה אמונות ודפוסים והעבירה אותם איתה לגלגול חיים זה וכל מה שספגנו מרגע ההתעברות ועד היום, ולשפר את המציאות של חיינו.
וכל אלה בקלות ובפשטות בצורה בגבוהה והמיטיבה ביותר.
שיטת הטתא הילינג הובאה על ידי אישה מיוחדת במינה בשם ויאנה סטייבל, אשר הצליחה לרפא את עצמה ריפוי ספונטאני מסרטן לאחר שניסתה דרכים רבות.
הטיפול מדהים במהירותו ובתוצאות הנראות במציאות החיים.
מזמינה אתכם להתנסות בחוויה השמיימית הזו.
שרון(ה) וקסלר מטפלת בשיטת טתא הילינג ובניאופסיכולוגיה, ומנחה סדנאות מודעות גוף-נפש לכל סוגי האוכלוסיה. בוגרת הטכניון בהנדסה, מדירכת צלילה, משיטת יאכטות, מעצבת אשר עברה הסבה לתחומי הגוף-נפש לפני כ-8 שנים.
טלפון 050-7312252
אתר http://www.guf-nefesh.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב