דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלי שביט על סוד ההצלחה לעושר והצלחה בעסקים 

מאת    [ 24/07/2011 ]

מילים במאמר: 307   [ נצפה 2818 פעמים ]

אחד הסודות בדרך להצלחה קובע כי "לעולם לא תתעשר אם תעבוד למען אדם אחר – אתה פשוט תשרוד. אם תעבוד למען עצמן, תנהל בעצמך את חייך. אתה זה שתקבע כמה תעבוד וכמה תרוויח כי אין גבול למה שתוכל להשיג אם רק יהיה לך האומץ להתנתק".

סוד זה שלקוח מספר הסודות של רוברט פטרו, מומחה בינלאומי למוטיבציה עצמית ומרצה מבוקש ויזם. פטרו נולד בניו יורק וגדל כיתום. בגיל צעיר נשר מבית הספר ועד גיל 30 לא למד לקרוא. למרות זאת הוא הפך לאחד האנשים המצליחים, הספיק לרכוש השכלה ופיתח קריירה עסקית מפוארת.

אלי שביט, יזם ומומחה לפתיחת עסקים ללא הון התחלתי, תומך בעמדה של פטרו ובקורס סטארט אפ לעסקים מלמד על פי שיטה ייחודית איך לפתוח עסקים ללא הון התחלתי ולהגיע להצלחה, תוך שהוא חושף את הסודות האמיתיים לפתיחת עסקים מצליחים וליציאה לעצמאות.

אלי שביט ממוקד במטרה, ישיר וחד. שביט מאמין ביזמות, קריירה וניהול ובעיקר בלקיחת אחריות על החיים. על פי השיטה של אלי שביט חשוב לסייע ליזמים ולשכירים להתנתק משלשלאות הבוס, לתפוס אחריות על החיים ולפתוח פרק חדש בחיים – פרק של עצמאות כלכלית.

אלי שביט סבור כי ההזדמנויות נמצאות לפנינו אך מעטים יודעים לזהות הזדמנויות בגלל היעדר ידע וכלים ובגלל פחד לפקוח את העיניים ולצאת מהשגרה.

בקורס סטארט אפ לעסקים תלמדו איך להיות מחויבים לעצמכם ולפרנסה של המשפחה שלכם, תלמדו לזהות את ההזדמנויות ולהפוך ליזמים ותוכלו לקבל תשובות אמיתיות שישנו את הסטטוס שלכם בחיים.

אלי שביט מזמין אתכם להפסיק לדבר על שינוי ולבצע את השינוי. להפסיק לדחות את החלומות ולהתחיל לעשות ולהגשים מטרה. להפסיק לפחד מהבוסים ולקחת אחריות על החיים.

אם אתם מעוניינים ללמוד איך לייצר את שינוי ולהשקיע מזמנכם בלימוד על פתיחת עסק חדש, חנות חדשה או עסק חדש, אתם מוזמנים לגלוש לאתר סטארט אפ, להירשם לניוזלטר החימני ולקבל מידע וטיפים.  כמו כן, אתם מוזמנים להירשם לקורס סטארט אפ לפתיחת עסק חדש בלי הון התחלתי ולהצטרף להצלחה.

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   http://www.googleyourname.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב