דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דפוס: החשיבות של מוצרי דפוס לעסק שלך 

מאת    [ 24/07/2011 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 2282 פעמים ]

עולם העסקים נאלץ בשנים האחרונות להתמודד עם המדיה הדיגיטאלית ולהחליט כיצד עליו להשיב לאתגרים שהמדיה הדיגיטאלית מציבה בפניו. אך מחוץ לרשת האינטרנטית עדיין ממשיכים העסקים להתבצע בצורה דומה מאד לשיטה הישנה ועדיין יש חשיבות לדברי דפוס הנושאים את שם העסק. דברי דפוס עסקיים ניתן להדפיס בכל בית דפוס אחת לכמה זמן ולחלק ללקוחות ולעובדים. בצורה זו דפוס משמש כפרסום לא פחות חשוב מהפרסום ברשת האינטרנט. מכאן, שגם בימים אלו של טכנולוגיה מתקדמת כדאי להמשיך ולהשקיע בדפוס ולשמור על קשר עסקי טוב עם בית דפוס באזור בית העסק.

למרות שיותר ויותר עסקים מוציאים יותר ויותר כסף על פרסום באינטרנט, עדיין לא כדאי כל כך במהירות לקצץ בעלויות של מוצרי דפוס הנושאים את שם העסק. האמת היא שדווקא עכשיו בעידן כל כך תקשורתי עד שאם אתה לא נמצא בתודעה של לקוחות פוטנציאלים אתה לא קיים, זהו דווקא הזמן להשקיע בכל החזיתות ובמיוחד בפרסום באמצעות דפוס.  לקוחות חדשים, וזה חשוב לזכור, משיגים לא רק ברשת האינטרנט אלא גם יום-יום באמצעות פרסום באמצעי דפוס והחדרת שם העסק.

כאשר אתם מדפיסים את שם העסק על מוצרי דפוס כמו יומנים, מחברות או פנקסים, אינכם יודעים מי ישתמש במוצרים אלו ולאן הם יגיעו בסופו של דבר. כדאי גם להתאים את דברי הדפוס לצורכי הלקוחות, כך למשל בראש השנה ניתן להדפיס בבית דפוס לוחות שנה מעוטרים בשם העסק ולחלק אותם ללקוחות ולעובדים.

דברי דפוס יכולים להציג את המבצעים שלכם או לוגו חדש ומיוחד. דברי דפוס יכולים גם להציג את האג'נדה המסחרית שלכם ואת מה שהעסק מייצג. כדאי לעטר דברי דפוס לא רק במילים ובמונחים הקשורים לעסק אלא גם בציורים נחמדים שילוו את לוגו העסק וימשכו יותר לקוחות להשתמש בדברי דפוס שיצרתם בעזרת בית דפוס.  דברי דפוס מושכים בדרך כלל לקוחות ומצליחים להגביר את התודעה של הלקוחות כלפי בית העסק, לכן כדאי להקפיד על ייצור תדיר של דברי דפוס בבית דפוס שאיתו יש לכם קשרים עסקיים.

לקוחות אוהבים להתוודע לעסקים חדשים. לקוחות גם אוהבים לקבל דברי דפוס בחינם: לוחות שנה, יומנים, כרטיסי ביקור ועוד. אם תעדכנו מדי פעם את דברי הדפוס שלכם ותעצבו להם עיצוב מיוחד וחדיש מדי כמה חודשים בשיתוף של בית דפוס, תזכו ללקוחות חדשים שישמחו לקבל דברי דפוס נוספים. את העיצוב של דברי דפוס כדאי להתאים לאופי של קהל היעד. זכרו, ככל שהלקוחות והעובדים שלכם ישתמשו יותר בדברי דפוס שייצרתם בבית דפוס כך הם יפרסמו אתכם יותר. כאשר הלקוחות ישימו לב שאתם משנים את העיצוב של דברי דפוס הדבר יצביע על כך שהעסק שלכם תומך בחדשנות וקשוב לצורכי השוק וללקוחות שלו ומשתדל להתעדכן בעת הצורך. עסק מעודכן נתפס כעסק מודרני ולכן כעסק שכדאי לעבוד איתו או מולו.  כך שבאמצעות דברי דפוס תוכלו למעשה לחזק את המוניטין של בית העסק שלכם. שימו לב גם לדברי דפוס שמייצרים המתחרים שלהם והשתדלו לספק לעובדים שלכם וללקוחות שלכם דברי דפוס איכותיים לא פחות. מכאן גם עולה החשיבות של עבודה מול בית דפוס אמין ואיכותי. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב