דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי לעומת הובלה מקומית: ההבדלים 

מאת    [ 24/07/2011 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 2594 פעמים ]

במהלך העשורים האחרונים, חלו שיפורים משמועתיים בתחום של שילוח בינלאומי. הדרישות לשירות הזה גדלו בגלל מספר סיבות, מה שעודד את החברות לגדול ולהשתפר. האינטרנט שיחק תפקיד מרכזי בצמיחתו של התחום של שילוח בינלאומי. אנשים קונים מוצרים ברשת האינטרנט בכל יום, ולעיתים קרובות אותם אנשים מזמינים חברת שילוח בינלאומי כדי לטפל במוצרים שלהם בנוחות. גם החוקים השונים במדינות ברחבי העולם השתנו בצורה כזו שהפכה את תנועתם של משלוחים ברחבי העולם לקלה יותר. חברות שילוח בינלאומי יכולות לנהל את המשלוחים הללו בצורה מקצועית, מהירה ובטוחה. ישנן חברות שילוח בינלאומי אשר עוסקות גם בהעברות בתוך תחומי הארץ, אך מרביתן עוסקות רק בתחום של שילוח בינלאומי.

חברות העוסקות בהובלות מקומיות הן פעמים רבות חברות קטנות, אשר מעסיקות רק כמה מובילים בודדים ומספר קטן של כלי רכב להובלה (רבים מהם אף מחזיקים רק משאית אחת להובלות). הם מתמחים בביצוע הובלות בתוך אזור קטן ומוגדר היטב, ולעיתים קרובות משרדם נמצא בערים הגדולות ולא ביישובים הקטנים יותר. חברות מסוג זה הן הבחירה המתאימה כאשר אתם רוצים לשלוח משהו בתוך גבולות הארץ, ולא כאשר אתם רוצים לערוך שילוח בינלאומי. חברות להובלות פנים ארציות נבדלות מחברות של שילוח בינלאומי גם במהירות השילוח- כמובן שהובלה בתוך ארצנו הקטנטונת תערוך זמן קצר בהרבה מאשר שילוח בינלאומי על פני האוקיינוס הרחב, אך כאן אנו מתכוונים לא רק לנושא הזה, אלא גם לעובדה שהכנת משלוח או העברת דירה בעזרת מובילים מקומיים יכולה להסתיים תוך שעה אחת- היות ואין צורך לחתום על טפסים ואישורים שונים או לעמוד בחוקי האריזה והאיחסון של הארצות השונות.

חברות שילוח בינלאומי מבצעות תפקיד שונה לחלוטין. החברות הללו הן בדרך כלל גדולות למדי ומעסיקות עובדים רבים, והן יכולות להציע מגוון שיטות של שילוח בינלאומי, במגוון אריזות ואיחסונים. בניגוד לחברות הובלה קטנות ומקומיות, חברות שילוח בינלאומי יכולות לנהל הובלות המשתרעות על פני שטח גיאוגרפי נרחב ביותר. רבות מהן יכולות לבצע שילוח בינלאומי לכל מקום בעולם, קטן ורחוק ככל שיהיה. חברות שילוח בינלאומי הן הבחירה המתאימה עבורכם כאשר אתם צריכים להוביל משהו מעבר לגבולות המדינה, משום שהן יודעות את כל הפרטים הקשורים לביצוע שילוח מסוג זה. חברות שילוח בינלאומי משתמשות במערך לוגיסטיקה מתקדם ומתוחכם, וכך מספקות נתיב בטוח וידוע מראש לחבילה שלכם.

אם אתם מחפשים חברת שילוח בינלאומי, אתם יכולים להעזר במנועי החיפוש השונים באינטרנט או לבקש המלצות מחברים, בני משפחה וחברים לעבודה. נסו לבקש מאנשים שמות של חברות שילוח בינלאומי שהם היו מרוצים משרותיהן בעבר. באינטרנט תוכלו למצוא גם פרטים לגבי אפשרויות שונות של שילוח בינלאומי, תעריפים שמציעות חברות שונות לשליחת החבילה שלכם לפי משקלה, עצות שונות לאריזת החבילה שלכם ואיחסונה ועוד. תוכלו להשוות בין התעריפים של מספר חברות שילוח בינלאומי ולבחור את החברה המתאימה ביותר עבורכם. באתרים מסויימים של חברות שילוח בינלאומי תוכלו גם להזמין שירות ישירות מהאתר. בנוסף, אתרים אלו יאפשרו לכם בהמשך לעקוב אחר החבילה שלכם ולראות מתי היא יוצאת מהנמל ומתי היא מגיעה ליעדה.

 

על שילוח בינלאומי והובלה ימית: http://www.graveone.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב