דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים לעסקים 

מאת    [ 24/07/2011 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 1983 פעמים ]

בניית אתרים לעסקים

היום כבר ברור שכמעט כול עסק חייב שיהיה לו אתר מכובד שייצג אותו ברשת, והדגש הוא על מכובד. גם מי שאינו מצפה לקידום באמצעות הרשת, צריך שיהיה לו אתר תדמית שיוכל להראות ללקוחות במה הוא עוסק ויהיה למעשה חלק ממערך יחסי הציבור של החברה. למרות שלדעתי כמעט כול תחום אפשר לקדם באינטרנט בעזרת אתר בנוי נכון ומקודם נכון וחבל להסתפק ביחסי ציבור בלבד.

בחירת חברה של בניית אתרים

השוק של בניית אתרים לעסקים הוא אחד מהתחרותיים ביותר במשק. תקבלו הצעות מחיר בגבהים שונים מחברות שונות. מחיר של אתר נע בין 1500 ש"ח ל 150,000 ש"ח. איך תדעו להבדיל ולבחון את ההצעות ולהתכונן למסע הבחירה,  זה מה שנרצה להבהיר במאמר.

השלב הראשון מתרכז בכם, תשאלו את עצמכם מה אתם בדיוק רוצים. האם מדובר על אתר שתפקידו למכור מוצרים? האם מדובר על אתר שיהיה רק כרטיס ביקור של עסק? האם זה אתר המציע שירותים? כול אלו הם תשובות שאתם צריכים לענות עליהן לפני שאתם מדברים עם חברת בניית אתרים. מובן שתוכלו גם לענות עליהן ביחד עם יועצים בחברה אבל עדיף דבר ראשון לחשוב על זה בעצמכם. לדוגמא אם נרצה להקים חנות אינטרנטית שכוללת כול מיני אפליקציות וניהול מלאי נדע מראש שהצעות המחיר יהיו יקרות בהרבה מאתר תדמית פשוט. 

אחרי שכבר בחרנו את סוג האתר אותו אנו רוצים לבנות (לבד או בעזרת יועצים חיצוניים) נגיע לשלב השני – קבלת הצעות מחיר מחברות. נרכז את ההצעות וננסה להבין מה בדיוק כוללת כול הצעה. לדוגמא אם בחרנו להקים אתר תדמית – האם החברה מציעה מערכת תוכן דינאמית לאתר בה ניתן לשנות דברים? האם ניתן להעלות בעצמינו סרטונים לאתר, תמונות וכו? האם החברה מבצעת את הזנת התכנים הראשונית או שאנחנו צריכים לשבת שעות ולהזין נתונים (גם הזמן שלנו עולה כסף).צריך להשוות בין מה שמציעים לפי ולראות מה מרוויחים ומה מפסידים.

בשלב השלישי נבחר במספר חברות ונבקש עבודות קודמות שלהן, נתרכז בעיצוב ובעבודה התקינה של האתרים שבנו. על עיצוב קשה לדבר במאפיינים כלליים, הרבה פעמים עם תראו אתר ל 5 אנשים שונים תקבלו 5 תגובות שונות לגמרי על העיצוב. בכלליות ניתן להגיד שהעיצוב צריך להיות נקי, אחיד, בצבעי החברה ורצוי שתהיה גם תנועה מעורבת באתר (אם כי לא חובה).

קידום אתרים

במהלך בחירת חברה העוסקת בתחום  בניית אתרים לעסקים חשוב שכבר נחשוב על היום שאחרי ונתעניין כיצד אנחנו רוצים להביא גולשים לאתר. קידום אתרים במנועי החיפוש היא דרך אחת, קיימות עוד דרכים שונות כגון פרסום באנרים, פרסום פליירים עם כתובת האתר, קידום ברשתות החברתיות ועוד. הייתה לנו לקוחה שבנינו לה אתר ואחרי זה פתאום היא אמרה "מה זה אני לא מופיע באינטרנט?", הסברנו לה שצריך לקדם על מנת להופיע וקידום אתרים לוקח זמן. לכן חשוב שגם אתם תתעניינו ותקבלו הצעות עוד בשלב ראשוני.

 

איל אלדר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב