דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העבודות הגרועות בעולם 

מאת    [ 24/07/2011 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2737 פעמים ]

העבודות הגרועות בעולם

חושב שהעבודה שלך לא מספקת? מתוסכל מהשגרה והשעמום במשרד? חייך, לא משנה כמה גרועה אתה חושב שהעבודה שלך- ישנן עבודות גרועות בהרבה שיגרמו לעבודה שלך להראות סבירה לפחות. למשל:
כורה פחם במכרה מאולתר באוקראינה
המכרות המאולתרים מכונים גם "מלכודות עכברים", מדובר במכרות ללא שום התייחסות לתקנות בטיחות. המכרות הם בעצם  מחילות בגובה של לא יותר מ-40 ס"מ. אם שוכבים בהם על הצד, כתף אחת נוגעת בקרקעית והשנייה בתקרת המכרה. הכורים נכנסים אליהם בזחילה על הבטן, עובדים בהם בשכיבה על הבטן, אוכלים בתוכם על הבטן ויוצאים מהם בזחילה. למעשה, הכורים שוכבים על הבטן במשך שמונה, עשר או 12 שעות ביום.
פועל ביוב – בהודו
בארץ, פועל ביוב לא נחשב לעבודה נוראית שאין כמוה, כי אחרי הכל מכונות תעשייתיות מטפלות בג'יפה האמיתית. אבל בהודו הדברים עובדים אחרת. עובדי הביוב בהודו נכנסים פיזית לביב השפכים עד צוואר ואף נאלצים לצלול ולבצע עבודות תחזוקה כאשר יש סתימה בצינורות.
חוקר נפיחות
ג'ון לוויט, גסטרואנטרולוג אמריקאי ערך מחקר כשהמטרה הייתה לבדוק כיצד ניתן להבין מחלות וליקויים במערכת העיכול באמצעות, ובכן, ריח של נפיחות. לוויט חקר את העניין באמצעות שאיבת הגזים הנפלטים באמצעות צינורות מיוחדים שהוחדרו לפי הטבעת של הנסיינים והעברה אותם לתוך מיכלים אטומים. לאחר מכן עוזריו המסכנים נאלצו להריח כל אחד מהמיכלים ולקבוע את אופי הצחנה. הכל בשם המדע.
אוסף זבל במנילה
בהר זבל במרכז מנילה, המגיע הגיע לגובה 15 מטר והשתרע על 300 דונם, 150 אלף האנשים העניים ביותר במנילה מרווחים את לחמם. עם מיליוני זבובים ובלי ציוד מגן בסיסי כמו כפפות או מסכות, אוספים העובדים סוגים שונים של זבל ומוכרים אותם למתווכים. חוטי ברזל, עיתונים, פחיות משקה, צמיגים, פלסטיק, אופניים, צעצועים, שאריות אוכל שיהפכו לדשן או אוכל לחזירים, וכל דבר אחר שניתן לעשות בו שימוש חוזר. הרווח על עבודה של 11 שעות הוא בקושי 3 דולר. ואם זה לא מספיק גרוע ברקע מוצבים רמקולים גדולים ומשמיעים לעובדים שירי עידוד קולניים כל היום. 
עבודה בפס ייצור
כדי לעבוד בפס ייצורלא צריך שום כישורים מיוחדים. מה שכן צריך זה לבצע רק פעולה אחת בלבד שחוזרת על עצמה בלי סוף, מהבוקר ועד הלילה. לא משנה מה מייצרים בפס המונוטוניות חוזרת על עצמה מידי יום ביומו.
שומר בארמון בקינגהאם
אמנם מדובר בתפקיד עם הרבה הילת כבוד- לפי מסמך פנימי של הצבא הבריטי זהו התפקיד הגרוע ביותר אותו חייל יכול לקבל. במשך שעות ארוכות החיילים נדרשים לעמוד במקום ללא כל תזוזה. שעות על גבי שעות. ואם זה לא מספיק בזמן החופשי נאלצים החיילים לצחצח ולהבריק את מדיהם ונעליהם ללא הרף, כהכנה לביקורות הקפדניות שהם נדרשים לעבור לפני עליית המשמר הבאה.

לפחות כעת, העבודה שלך נראית קצת פחות משעממת, סיזיפית ומונוטונית. לא?


עינת גז, מנכ"ל ובעלים של רילוקיישן ג'ובס ( www.relocationjobs.co.il), החברה המובילה בישראל בתחומי הרילוקיישן. לעינת ניסיון רב בתחום ייעוץ ובניית מדיניות רילוקיישן לחברות , גיוס עובדים בינלאומיים והוצאה לפועל של כלל תהליכי הרילוקיישן. התמחותה המקצועית כוללת הקמת סניפים ופעילויות בעולם, החל מארה"ב ואירופה וכלה במדינות מתפתחות: אפריקה, מזרח רחוק, דרום אמריקה ומזרח אירופה. ניתן לפנות לקבלת ייעוץ ובניית רילוקיישן לפי היעד והתפקיד ואיתור מועמדים לתפקידי רילוקיישן :href="mailto:eynat@relocationjobs.co.ilEynat@relocationjobs.co.il">">Eynat@relocationjobs.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב