דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק נדלן באינטרנט כיצד לעשות זאת נכון אילנה דמארי 

מאת    [ 24/07/2011 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 2296 פעמים ]


כמו בהרבה מאוד תחומים אחרים בחיים המקצועיים והאישיים שלנו – גם בנדל"ן, אומנות השיווק היא אבן היסוד של ההצלחה. בין אם מדובר בבנייני יוקרה, או בעוד בניין מגורים סטנדרטי הרי ששיווק אפקטיבי יכול לעשות את ההבדל בין הליך רכישה המתנהל בעצלתיים, לבאז עצום שיגרום ללקוחות להתדפק על דלתכם מסביב לשעון. במאמר שלפניכם נתמקד באחד האמצעים היעילים והנפוצים ביותר לשיווק נדל"ן – שיווק נדל"ן ברשת האינטרנט – המגדילה עשרות מונים את החשיפה הפוטנציאלית.

מאת : אילנה דמארי

 

השלב הראשון בדרך לשיווק נדל"ן נכון באינטרנט הוא הקמת אתר תדמית לחברה שלכם. האתר חייב להיות בנוי בצורה מקצועית ושיווקית, עם דגש על הפן הויזואלי שימשוך את הגולשים להישאר באתר ולעיין בתכניו. מלאו את האתר בתמונות מחמיאות של הנכסים אותם אתם משווקים. הוסיפו פרטים על עצמכם ועל נסיונכם בתחום ואל תשכחו את תווית ה"צור קשר".

במקביל להקמתו של האתר האישי של החברה שלכם – אל תזניחו את המדיה החברתית ודאגו להקים ולנהל אפיק שיווק נוסף, אשר יאפשר לכם לפנות במישרין לקהלי היעד שתגדירו לעצמכם. הקימו דף אוהדים בפייסבוק ודאגו לעדכן אותו באופן תדיר, כך שיכיל ערך מוסף שממנו יפיקו הגולשים תועלת. ככל שתעשו את הדברים בצורה מקצועית יותר – כך תשכילו למתג את עצמכם טוב יותר.

עוד לקריאה - אילנה דמארי

עם הקמתה של תשתית המדיה החברתית שלכם, כפלטפורמה שתלווה את אתר החברה – המשיכו לצעד הבא והקפידו לקדם את האתר שלכם במנועי חיפוש. את הקידום תוכלו לעשות בשני אופנים: האחד, קידום רגיל – המכונה גם קידום "אורגני", אשר יצריך מכם העלאה של תכנים איכותיים ומועילים שיגרמו ליותר ויותר גולשים להיכנס לאתר שלכם. שימו לב כי קידום מסוג זה לוקח על פי רוב זמן רב יותר וסיכוי הצלחתו תלויים במידה רבה ביכולת שלכם לייצר תוכן אטרקטיבי בתדירות גבוהה; או לחילופין, להשתמש בשירותיהם של מומחים המכירים את תחום התוכן ומנועי החיפוש מקרוב.

הדרך השנייה בה תוכלו לשווק את האתר היא בצורה "מלאכותית" באמצעות קמפיין ממומן שיעלה במנוע החיפוש המפורסם בעולם – גוגל. לשם כך תצטרכו להגדיר את מילות המפתח שעליהן תרצו "להיאבק" עם החברות האחרות, לפלח את קהלי היעד ולבחור תקציב ייעודי לקמפיין. במסגרת הקמפיין הממומן של גוגל לא תשלמו על עצם הופעת המודעה – כי אם על לחיצה ממשית על הקישור שלכם מצד אחד הגולשים. במילים אחרות, אתם תשלמו לגוגל סכום מסויים (אותו תגדירו מראש) על כל לחיצה, שלאחריה יגיע הגולש לאתר שלכם. אם אף אחד לא לחץ על הפרסומת שלכם הרי שלא תשלמו אגורה. שיטת הפעולה הזו מכונה בעגה המקצועית שיטת ה-PPC – Pay Per Click.

לבסוף, אחרי שהתחלתם לקדם את האתר שלכם בגוגל הגיע הזמן לשלב השלישי והאחרון – הפגינו נוכחות באתרים מקצועיים ופורומים העוסקים בנדל"ן. ענו על שאלות, העלו דיונים ונסו לייצר באז רשתי סביב החברה שלכם וגרמו לגולשים להבין כי בכל הנוגע לנדל"ן – אתם הסמכות המקצועית העליונה.

לסיכום, שיווק נדל"ן באינטרנט, אינו דבר של מה בכך. מדובר במלאכה לא פשוטה, שלא תוכתר כהצלחה בין לילה, אך אחרי שקראתם את המאמר הזה – כל שנותר לכם לעשות, הוא ליישם את שלושת השלבים שהוצגו לעיל ,תוך ניסיון ליצור את התמהיל הנכון ביותר ביניהם.

אילנה דמארי היא מומחית נדל"ן, כלכלה וייעוץ להשקעות
 

אילנה דמארי - נדל"ן, כלכלה וייעוץ להשקעותלפרטים נוספים: http://www.ilanadamari.co.il/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב