דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחנו את עצמכם - האם אתם נמצאים בתוך המשחק הזוגי או מחוצה לו, ומדוע? 

מאת    [ 22/07/2011 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2521 פעמים ]

בחנו את עצמכם - האם אתם נמצאים בתוך המשחק הזוגי או מחוצה לו, ומדוע? 

 

 

מדוע אנשים הם לבד?

 

אנשים רבים נותרים מחוץ לחיים הזוגיים. הם חיים לבד למרות שעמוק בפנים הם היו רוצים להיות בתוך מסגרת זוגית. הסיבה שאנשים הם לבד היא פשוטה: הם הוציאו את עצמם מהמשחק הזוגי.

 

"המשחק הזוגי" דומה מאוד לכללים של ביקוש והיצע. במחיר מסויים הנקבע על ידי "השוק" - תהיה זוגיות. במחיר גבוה ממחיר השוק - לא תהיה זוגיות אלא בדידות. 

 

 

 

בררנות יתר - מה המשמעות של תמחור עצמי גבוה מדי?

 

רווק או רווקה שהם בררנים מאוד בבחירת בני הזוג שלהם ויש להם דרישות מאוד גבוהות - למעשה מתמחרים את עצמם בצורה גבוהה מ"מחיר השוק" האמיתי והריאלי שלהם. כתוצאה מכך, הסיכוי שלהם לבצע "עיסקה זוגית" ולמצוא זוגיות הוא מאוד נמוך.

 

לדוגמה, בואו ניקח רווק שרוצה למצוא בת זוג. הוא מאמין שהוא שווה "800". בפועל, השוק יתמחר אותו ב - "230". אם הוא לא יוריד במחיר שהוא דורש - הוא לא ימצא זוגיות. לעומת זאת, אם הוא יירד למחיר השוק - הוא מייד ימצא שפע של הצעות ואפשרויות זוגיות.   

 

 

 

לצאת מהשוק או ליצור שוק?

 

אנשים שמתעקשים לשמור על תמחור עצמי גבוה (למשל, 800) הם אנשים שבפועל מוציאים את עצמם מהשוק הזוגי. למה הדבר דומה? הדבר דומה לאדם שיש לו דירה ששווה מליון שקל. אותו אדם מתעקש להציע אותה בשני מליון שקל, אבל אף אחד לא בא לקנות את הדירה כי המחיר גבוה משמעותית ממחיר השוק, והדירה עומדת כאבן שאין לה הופכין במשך שנים ארוכות.

 

חשוב להבין, שמי שרוצה ליצור לעצמו שוק זוגי - יכול להוריד את התמחור העצמי שלו לאותה נקודה שבו יהיה לו ביקוש על ידי השוק, ומאותו רגע הוא יקבל הצעות רבות והוא יוכל לברור מתוכן את הטובה ביותר.

 

 

 

כיצד נכנסים חזרה למשחק הזוגי?

 

הבעיה המרכזית של מרבית הרווקים והרווקות היא שהם "יצאו מהשוק". כלומר, שהם תקועים, לא יוצאים, לא מכירים, לא מייצרים עבור עצמם פעילות זוגית ועם הזמן נעשים בררנים מאוד ולמעשה דוחפים את עצמם אל מחוץ למשחק הזוגי. התוצאה היא ששום דבר לא קורה להם מבחינה זוגית ושהחיים הרומנטיים שלהם תקועים.

 

כדי להיכנס מחדש לשוק הזוגי יש לבצע תמחור ריאלי ואמיתי של עצמכם. להציע את עצמכם במחיר הנכון - ולזכות לתגובות ולהצעות זוגיות בהתאם. חשוב לציין, שהמחיר הזוגי הוא דבר דינמי. אתם יכולים לחזור למשחק הזוגי במחיר מסויים, ועם העלייה ברמת המיומנות האישית, ברמת הביטחון העצמי ובדימוי העצמי - להעלות בהדרגה את התמחור שלכם לנקודה גבוהה יותר.

 

 

וטיפ לסיום: מה שחשוב הוא איך השוק מתמחר אותכם כרגע. אם שוק הפנויים והפנויות מתמחר אותכם במחיר מסויים - זה יהיה המחיר בו תוכלו לפגוש את בני הזוג המתאימים לכם כרגע.

 

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב