דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיילים משוחררים - מה עכשיו? 

מאת    [ 22/07/2011 ]

מילים במאמר: 325   [ נצפה 2356 פעמים ]

להיות חיילים משוחררים זה כיף. אתם מחכים לרגע הזה כל כך הרבה זמן, כל כך הרבה שבתות שסגרתם בבסיס, כל כך הרבה שעות ת"ש מסכנות שבקושי הספקתם להתקלח כמו שצריך, כל כך הרבה שחרורים של חברים שלכם שאתם רק הגעתם למסיבה אבל ביום ראשון שוב חזרתם לבסיס... ופתאום זה הגיע, אחרי כל כך הרבה זמן – גם אתם חיילים משוחררים!

חיילים משוחררים – מה עושים עם זה?

התקופה של להיות חיילים משוחררים היא תקופה מעולה וכיפית, ויש תחושת שחרור גדולה מאוד, במיוחד אחרי  כל כך הרבה שנים של לימודים ותיכון וצבא – פתאום אתם באמת חופשיים. אבל יחד עם החופש הזה גם מגיע המון בלבול. יופי, אתם חופשיים ומאושרים, אבל.... מה עושים עכשיו? אז בעצם... האם אתם באמת כל כך מאושרים? רגע, מה עושים?

האפשרויות העומדות בפניכם

בשבוע הראשון בטח תרצו לישון, לישון ועוד קצת לישון. הצבא הוא תקופה מתישה, וכשהיא מסתיימת רוצים בעיקר לישון, בלי שהשעון המעורר יעיר אתכם בארבע וחצי לפנות בוקר. את שארית החודש הראשון בטח תבלו בים או בפאבים (או בשניהם, למה או זה או זה?), ואחר כך... אחר כך יתחילו השאלות של 'לאן אני הולך/ת מכאן?'.

דעו את הזכויות שלכם

אז קודם כל, כדאי שתדעו שבהיותכם חיילים משוחררים ואחרי שתרמתם כל כך הרבה למדינה, יש לכם זכויות שמגיעות לכם ואתם מוזמנים לממש אותן. למשל – מענק שחרור. מגיע לכם מענק שחרור וכדאי שתדעו את זה. לחיילים משוחררים ישנן כמה וכמה זכויות שמגיעות להם וכדאי לפנות ליחידה להכוונת חיילים משוחררים על מנת לקבל פרטים עליהן.

אפשרויות רבות בפניכם

מעבר לזכויות שלכם, כדאי שתחליטו לאן אתם הולכים מכאן. חיילים משוחררים בדרך כלל פונים לעבודה מועדפת על מנת לקבל מענק נוסף, לעבודה בחו"ל על מנת ליהנות מהעולם, לטיול גדול לחו"ל בלי עבודה או ללימודי תואר ראשון.

יש בפניכם הרבה דרכים ואפשרויות, ואנחנו מציעים לכם לקחת אחר צהריים נינוח בים, לטייל קצת יחפים על החוף ולהקשיב היטב גם ללב וגם לראש, ולהחליט מה אתם רוצים לעשות כשתהיו גדולים.

איי ווב - שירותי אינטרנט אודות כותב המאמר: מה אנחנו עושים בשביל העסק שלך ב-eyeweb?  אנו עוסקים ב-בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט. בונים אתרים פשוטים שגוגל אוהב! נותנים לך שרותי אינטרנט המתאימים בדיוק לעסק שלך. משלבים לך בניית אתר, קידום אתר שיווק האתר ופרסום על ידי רשת האתרים שלנו. כשאתה בונה אתר אצלנו, תוכל להתחיל בקטן ולגדול עם הזמן ועם העסק שלך.  אצלנו תוכל לקבל את כל שרותי הבניה, השיווק והקידום של העסק שלך תחת קורת גג אחת. אתר אינטרנט: www.eyeweb.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב