דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת מתנות לחבר האחד והיחיד 

מאת    [ 22/07/2011 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2606 פעמים ]

אין תאריך מיוחד שבו צריכים להציג בפני האהובים שלנו מתנות. את יכולה להעניק מתנה לגבר שלך בכל זמן על מנת לחזק את הקשר ביניכם ולהביע את אהבתך כלפיו. כעת, כשאפשר להציג את המתנה בכל מני דברים, בחירת הדרך הנכונה יכולה להיות קצת קשה, לא משנה כמה את חושבת שאת מכירה אותו. מתנות לחבר מוצעות במספר חנויות הממוקמות בהמשך הרחוב ובחנויות מקוונות באינטרנט. אבל אם אין לך רעיון טוב או בחירה מקורית, בסופו של דבר תבחרי בשבילו מתנה שטחית ולא מתנה מדהימה. בעוד שמתנות כמו מתנות לעובדים יכולות לספק את הסחורה בעבור החבר שלך, את צריכה שיהיה לך מגוון יפה של דברים בכדי שתוכלי לדוג את המתנה המתאימה ביותר בעבורו.

 

לכן את צריכה להיות בטוחה איזה סוג של מתנה את רוצה להציג בפניו. את יכולה לבחור מבין מתנה רומנטית, שובבה, תשוקתית או רגילה. כיוון שמספר האפשרויות הכי גדול נמצא בתחום המתנות הרומנטיות, במקרה הזה תמונה יפהפייה, אהיל למנורה, מחזיק יינות או טבעת של מפתח לב עם השם שלך חרוט עליה יכולות להיות מצוינות בתורמתנות לחבר. מצד שני, מתנות לעובדים יכולות להיות גם הן מזכרות נחמדות, כיוון שהחבר שלך תמיד יוכל לראות את החפץ על השולחן ולהיזכר בך. מתנות לשולחן העבודה כוללות חפצים כמו שעון קטן, מגנט מצמיד, פתקיות דביקות, מחזיק תזכורות, מגדל עטים, Tv Tools, מתקני תזכורת ועוד. אתם יכולים גם להציג בפניו קופת חיסכון בצורת כלב שאליה הוא יוכל לשלשל שקל או שניים בכל פעם שהוא מתיישב על כיסא המשרד שלו. כלי לכסף קטן אם יתמיד ויצבור לזמן מה.

 

לוחות שנה מפח יכולים להוות טובות בתור מתנות לעובדים גם כן, משום שבעזרתם אהובך יכול לבדוק את התאריך באופן שוטף. הם מגיעים בצבעים שונים לכל חודש, שוקלים מעט ותופסים רק חלק קטן משולחן העבודה. פסלונים שחורים של רוכב אופניים, רוכב סוסים או כלב רץ יכולים גם הם להוות מזכרת על שולחן העבודה. אם את מתכננת על מתנה שובבה, בוקסרים הזוהרים בחושך יכולים להיות בחירה אינטליגנטית. לשכור את רכב חלומותיו לנסיעה יכולה להיות הפתעה מדהימה לגבר שלך. מתנות לחבר צריכות להיות תמיד מתוקות באופן מפתיע וצריכות  להעיד על הכימיה הטובה השוררת ביניכם.

 

זאת ועוד, את יכולה להעניק לחברך האהוב מתנות לחבר שהן מסורתיות, כגון סל מתנות מחמיא של שוקולדים וסוכריות, יין, שעון יד, חפת מעוטר אבנים, עניבות, מי בושם, אפטר שייב, דאודורנטים, מיצגים קטנים שעליהם רשום "אני אוהבת אותך" וכדומה. אם החבר שלך מעריץ של הים, את יכולה להעניק לו כמתנה מצפן עתיק. אבל שימי לב לתקציב שלך כשאת בוחרת מתנות לעובדים או כל מתנה אחרת. נסי לבטא את העובדה שהוא מיוחד בעינייך באמצעות מזכרת קטנה, זולה, אך מקורית.

מגיש המאמר הינו מעצב מוצר. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר:   :

אנימי - עיצוב לפני הכל http://www.animi.co.il>מדבקות קיר, מדבקות לקיר, מדבקות קיר לחדרי ילדים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב