דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 טיפים לחידוש אנרגיה בבית ובמקום העבודה 

מאת    [ 20/07/2011 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 7283 פעמים ]

במאמר זה ארענן את הידוע לך, במטרה לחדש ולהניע אנרגיות, שאולי נמוכות או לא נמצאות לרשותך כרגע, יכול להיות שאת/ה מרגיש/ה עייפות, לאות, חוסר עניין ורצון לבצע משימות. בכמה פעולות ניתן להניע את האנרגיות הנמצאות סביבך, בבית, במבנה אחר כמו המשרד שבו אנו עובדים וכמו כן להתייחס לגוף ולהניע אותו, תנועה זו תצעיד אותך קדימה.

הנעת אנרגיות בבית, במשרד

טיהור אנרגיות באמצעות שריפת מרווה ו/או שטיפת הבית עם מי ים . כיצד? גוזמים עלה של צמח המרווה, אפשר קודם ליבש את העלה/ים להחזיק את העלה מעל נר בוער ולעבור בין חדרי הבית. רצוי לשים מתחת לנר צלחת כדי שהאפר של הנר לא יתפזר בחדר. יש בו אנרגיות לא טובות. חדר שבו העלה נשרף במהירות אומר שהיתה באותו חדר חסימה אנרגטית, חדר שהעלה לא נשרף אומר ניתן לעבור הלאה. יש אנשים שמבצעים טיהור בתים הם מומחים למצבים מורכבים, אך הטיפ שנתתי כולנו יכולים לבצע, אזהרה- השתמשו בתבונה עם הנר, לא ליד וילונות, כלי מיטה וכד'.

הנעת אנרגיות בגוף

ניקוי רעלים מהכבד, כיצד? באמצעות שתיית מיץ ירקות המורכב מגזר, סלק, מעט ג'ינג'ר ועלי סלרי. ניקוי רעלים מהגוף מאפשר לגוף להפנות אנרגיה לדברים החשובים, לספוג דברים חדשים. רצוי לקבל מידע מנטורופת לפני שתיית המיצים, לגבי תדירות וכמויות. אם יש חשש ניתן להסתפק בשתיית כוס מים ובתוכם חצי לימון טרי סחוט מיד כשפוקחים עיניים בבוקר, קפה ניתן לשתות חצי שעה לאחר מכן.

תחזוקת הגוף בספורט וטיפול במגע, לדוגמת עיסוי, רפלקסולוגיה שיאצו וכדומה, שיטות הטיפול הללו מניעות את האנרגיה בגוף. ספורט משחרר אנדורפינים- הורמון הנמצא בגופינו שנותן לנו תחושה של שחרור התעלות התרוממות רוח ("הסם הטבעי")

חידוש אנרגיה רוחנית

 מדיטציה, קחו לכם חצי שעה לתרגול ישיבה שקטה והקשבה לנשימה. למתחילים בתרגול אל חשש, בתחילה תוכלו לשבת רק 2 דקות בשקט ואז המחשבות מתחילות לרוץ ולהתרוצץ בראש, לכך שתי פתרונות- לחזור להקשיב לנשימה והפתרון השני להגיד לאותה מחשבה שנכנסה "אני שומעת אותך אבל אל תמשכי אחריך מחשבה נוספת, כאן אני מבקשת לעצור!" למשל אם נזכרת שיש להעמיד מכונת כביסה , להגיד למחשבה יופי , תודה שבאת! , כעת למנוע מהמחשבה על איך שהשכנה תולה כביסה בדיוק מול חלון הבית שלך, ומתי כבר אוכל לקנות לעצמי סדינים חדשים, ראיתי שיש מבצע על מרכך כביסה..... פשוט לעצור אחרי המחשבה שיש להעמיד מכונת כביסה ולחזור להקשיב לנשימה.

 "בילוי אמן" טיפ זה לקוח מהספר של ג'וליה קמרון "דרך האמן" . הכוונה לשעה שאתם יוצאים למקום קסום המשרה אווירה קדושה, נעימה, בעל ריחות נעימים או קולות נעימים. המטרה בבילוי אמן חידוש אנרגיות למלא את עצמנו במשהו שאנחנו אוהבים ועושה אותנו מאושרים.

אנסה להקביל את הנ"ל לפעולות הקשורות לשמירת השבת ביהדות. הנני חילונית ולכן הידע שלי מועט אך אני יכולה לראות שהצטווינו יום בשבוע לעצור לנוח לחדש אנרגיות לישון טוב, לא להתעסק עם הדברים שמעסיקים אותנו ביום יום לתת מנוחה מהכול. להדליק נר, ללכת ברגל לבית כנסת, להיות בחברה נעימה, לשאת תפילה. שיהיה לכולנו חיים מלאים אהבה, שמחה, אושר ותקווה.

אפרת בירנצויג מיטיבה איכות חיים


 http://www.efrat-b.co.il


ef64@walla.com


  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב