דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות לחלל - העתיד אוטוטו כבר כאן... 

מאת    [ 20/07/2011 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 2648 פעמים ]

בעבר הלא רחוק טיסות לחלל לצרכי תיירות נשמעו כמו סצינת פתיחה בסרט מדע בדיוני. כיום, עם טכנולוגיות מתקדמות ושאיפה אנושית לקדמה, הפך נושא טיסה לחלל ליעד שרבים רוצים לכבוש  ולגעת בו. עד לימינו, טיסות לחלל היו נחלתם הבלעדית של אסטרונאוטים רבים מרחבי העולם במסגרת תכנית החלל של נאס"א. מהיום, כל אחד ואחת מכם (בעל אמצעים כמובן) יכול להבטיח לעצמו חוויה תיירותית שלא מהעולם הזה, תרתי משמע.

טיסות לחלל החלו להיות משווקות בשנים האחרונות על ידי גופי תיירות שונים המציעים טיסה לחלל באמצעות מעבורות חלל של נאס"א. טיסות אלו שאינן מתאימות לכל אחד (עקב מחירן הגבוה במיוחד), הן הזדמנות מצוינת וחד פעמית לראות את החיים על פני כדור הארץ ממרחק שנות אור.

מדענים אמריקאיים רבים עורכים ניסויים שונים לקיום טיסות לחלל שלא במסגרת מעבורות החלל של נאס"א מתוך מגמה להוזיל באופן משמעותי את מחירי טיסה לחלל ולהפוך אותה ליעד תיירותי פתוח וזמין לקהל הרחב. הרעיון של הקמת קווי פיתוח לצרכי תיירות-חלל הם ללא ספק "השיגעון האנושי" החיובי, שמניע מדענים רבים ברחבי העולם.

השיגעון לחלל

מאז ומעולם נחשב החלל למשהו קוסמי עבור כל תושבי כדור הארץ. הידיעה שאנו יכולים לגעת בו ולהרגיש אותו באמצעים שונים העומדים לרשותנו כיום, באמצעות מעבורות החלל של נאס"א או באמצעות פיתוחים מתקדמים עליהם שוקדים בימים אלו מדענים רבים מסביב לעולם, הופך את החלל ליעד התיירות הבא של המאה ה-21. טיסות לחלל יהפכו בעשורים הקרובים לנגישים וזמינים למספר הולך וגדל של אנשים. ככל שהפיתוחים בנושא טיסה לחלל ילכו ויתקדמו, כל תהפוך חווית החלל לנחלת ההמון והכלל.

כבר היום, תוכלו למצוא מספר חברות תיירות עולמיות המשווקות טיסות לחלל, ואפילו אצלנו בארת תוכלו, תמורת התשלום המתאים, לעבור חוויה מרתקתת הכוללת אירוח של חמישה ימים בבסיסי נא"סא, אימונים פיזיים מפרכים, ובסופם – טיסה עם טייס חלל מנוה אל עבר החלל הבלתי נודע. טיסה כזו מתאפשרת באמצעות מעבורות החלל של נאס"א, ועלות טיסה לחלל כיום נאמדת בעשרות אלפי דולרים לנוסע. בעתיד הרחוק יהפכו טיסות אלו באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לטיסות זולות יותר ונגישות לכולם. תחשבו על כך שהנכדים שלכם יוכלו לקיים את ירח הדבש שלהם בחלל (מה שכנראה יוביל לשינוי השם ל: חלל הדבש).

טיסות לחלל תמיד היוו אתגר מחשבתי עבור רבים מאיתנו. עשרות סרטים ואלפי ספרי מדע בדיוני עסקו בימים בהם תוכל האנושות ליהנות מאפשרויות טיסה לחלל. נאס"א שמכירה את תחום החלל מקרוב שותפה אף היא לפרויקט התיירות הגדול הבא: ביקורים בחלל ועל הירח! אתם מסוגלים לעוף על זה???

דניאל מוריץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב