דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אוסטרליה - ארץ החלומות הבלתי נגמרים 

מאת    [ 20/07/2011 ]

מילים במאמר: 320   [ נצפה 3344 פעמים ]

אוסטרליה היא היבשת הקטנה ביותר בעולם מצד אחד אך מצד שני היא הארץ הכי גדולה ורחבה לטיולים. טיול באוסטרליה הוא ללא ספק חוויה מתמשכת שאינה מסתיימת לעולם אם תרצו. טיולים לאוסטרליה מקיימים תרמילאים רבים כחלק מהטיול הגדול של אחרי הצבא. מרביתם מגיעים עם אשרת ויזה לאוסטרליה כתיירים ומבקשים להישאר ולעבוד ביבשת האפשרויות הבלתי נגמרות.

אוסטרליה הנחשבת למדינה השישית בגודלה בעולם, מציעה מסלולי טיולים רבים ומגוונים, החל מחופי ים קסומים המתאימים באופן אופטימאלי לטיולי גלישה, דרך טיולי מדבריות רחבות ידיים ועד לטיולים בערים מודרניות ומתקדמות המציעות מגוון שירותים "מערביים" מתקדמים ואיכותיים. טיולים לאוסטרליה הפכו ליעד מבוקש בקרב תרמילאים רבים הרוצים לשלב טיול לאוסטרליה לצד עבודה או לימודים ביבשת.

טיולים לאוסטרליה מתחילים על פי רוב בדרום מזרח היבשת באחת משתי הערים הגדולות, סידני או מלבורן. מדינת קווינסלנד השוכנת לאורך החוף המזרחי של אוסטרליה נחשבת לאזור התיירות הפופולארי ביותר באוסטרליה וכל טיול לאוסטרליה עובר בתחומה. הגודל, העוצמה, הנופים והקדמה המערבית הם ההופכים את אוסטרליה ליעד מבוקש לתיירות בקרב מטיילים רבים מכל קצוות העולם שעושים את כל הדרך (הארוכה) ליבשת המרוחקת.

ויזה לאוסטרליה הינה אחת מהויזות הפופולאריות ביותר בישראל (מדורגת אחרי הביקוש לויזה לארה"ב). כל תייר באוסטרליה מחויב על פי חוק בהחזקת אשרת ויזה. ויזה לאוסטרליה לתיירים תקפה בדרך כלל לתקופה של עד תשעה חודשים והיא תקפה לכניסות ויציאות רבות במשך שנה מיום כניסתה לתוקף.

חוויה ושמה אוסטרליה

השפה הרשמית באוסטרליה היא אנגלית דבר המקל על התייר הישראלי את התמצאותו בדרכים ובתקשורת שוטפת עם המקומיים. כלל השלטים ברחבי המדינה כתובים באנגלית . טיולים  לאוסטרליה הם ללא ספק חוויה שכל חובב טיולים רוצה לחוות לפחות פעם אחת במהלך חייו. הנופים הקסומים לצד מסלולי הטיול הלא נגמרים הופכים כל טיול לאוסטרליה לחוויה שלא רוצים שתסתיים. ארגנו לעצמכם עוד היום ויזה לאוסטרליה (שכן תהליך קבלת האשרה לוקח מעט זמן), התחילו לברר על מסלולי הטיולים השונים, כרטיסי הטיסה, אפשרויות הלינה וכדומה וצאו לדרך... אתם עומדים לגלות יבשת מדהימה. תנו קפיצה הקנגרו כבר מחכה...

דניאל מוריץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב