דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס ברמנים שאלות נפוצות 

מאת    [ 20/07/2011 ]

מילים במאמר: 601   [ נצפה 2247 פעמים ]

אם אתם חושבים על קורס ברמנים, וודאי יש לכם כמה שאלות חשובות כמו מחיר, משך הקורס, למי זה מתאים, מה אפשר לעשות עם זה ועוד ועוד. במאמר הבא תקבלו את כל המידע שאתם צריכים, רגע לפני שאתם הופכים לברמנים ומגשימים את החלום

 

כמה זמן אורך קורס ברמנים, האם זה קורס ארוך ?
קורס ברמנים נע בדרך בין חודש לשלושה חודשים, תלוי במספר הפעמים בשבוע, שעות הלימוד בכל מפגש ואופי הקורס, למשל- האם מדובר בקורס בסיסי, קורס מורחב או שילוב של כמה סדנאות מקצועיות במקביל למשך זמן הקורס. מדובר בקורס מקצועי מאוד, אך יחד עם זאת תמציתי ומדויק.

מהי עלות קורס ברמנים ?
מחירו של קורס ברמנים נע בין 2600-4000 ש"ח תלוי כמובן במקום בו בחרתם ללמוד וכמובן במה שכולל הקורס. ישנן בתי ספר אשר מציעים מספר מסלולי לימוד לברמנים ואתם יכולים לבחור את שהכי מתאים לכם. כמובן שניתן ללמוד קורס ברמנים גם על חשבון הפיקדון ויש לכל בית ספר הנחות ומבצעים, בהתאם למה שיש לבית ספר להציע.

האם בקורס ברמנים לומדים גם מעשי או שהכול תיאורטי -
לב ליבו של הלימוד בקורס ברמנים הוא החלק המעשי. אף אחד לא מתכוון ללמד אתכם איך מתפעלים בר או מכינים קוקטייל מסוים בתיאוריה. המטרה היא להכשיר ברמנים מקצועיים שיידעו לאייש בר, כבר מהמשמרת הראשונה, בלי בעיה ובלי הדרכה יותר מדי מורכבת מהמקום בו החליטו לעבוד.

האם קורס ברמנים מתאים גם לנשים וגם לגברים ?
בהחלט כן. מדובר במקצוע בו שני המינים פופולאריים במידה שווה. אחרי הכול, גם לברמנים וגם לברמניות יש הרבה מה להרוויח מאחורי הבר. ברמן זה עניין של אופי, לא של מגדר. האם אתם מצליחים לגרום לאנשים להרגיש טוב יותר עם עצמם, להזמין יותר אלכוהול ולמעשה לרצות לחזור ולבקר שוב במקום שבו אתם נמצאים.

מהו טווח הגילאים בקורס ברמנים -
באופן עקרוני אין שום הגבלה, אולם בשל אופי העבודה, הקורס מושך אליו בעיקר צעירים, כאלה שסיימו את הצבא, נמצאים לפני לימודים  או שמבקשים לחסוך למשהו ולעבוד בעבודה מגניבה, שונה מכל מה שהכירו. היות וברמן זו עבודה זמנית יחסית, הקהל שמגיע לקורס הם בעיקר צעירים שעוד אין להם כל מחויבות ורוצים להרוויח טוב ומהר בעבודה שהיא סוג של בילוי

 

האם חובה שברמן יראה טוב -
הרבה אנשים חשובים שהיות שמדובר במקצוע מאוד פרונטאלי, באווירה של מוזיקה ותרבות לילה, ברמן חייב להיראות כמו כוכב קולנוע או כוכב נולד. כל העניין בברמן זו לא ההופעה החיצונית כי אם הכריזמה. כאשר אתם יודע לאסוף סביבך אנשים, לעניין, לרתק ולמעשה ליצור אווירה סבבה, לצד שירות מקצועי, תצליח בתור ברמן. למראה חיצוני אין קשר לזה.

איפה אני יכול לעבוד אחרי קורס ברמנים -
תאמינו או לא, רוב הצעירים שנרשמים לקורס רואים את עצמם עובדים בפאב או מועדון לילה. הם רוצים את הכי זוהר, הכי באין ומוכנים להילחם על כל משרה ולהבטיח שיהיו הטובים ביותר .יחד עם זאת, ברמנים ניתן למצוא בהרבה מקומות אחרים בתעשיית המזון והאירוח, למעשה יש סוגים רבים של ברים בהם נדרש ברמן, כמו מסעדה, בית קפה, בר בבית מלון על שפת הבריכה, בר אקטיבי באירועים ועוד. תעודה מקורס ברמנים מכשירה אתכם לכל אחת מהעבודות האלה ויותר.

 

 

חולמים להיות ברמנים? מחפשים מידע ומבצעים אודות קורס ברמנים,  הפורטל המקיף ביותר לקורס ברמנים נותן לכם את כל המידע  http://www.bartenders.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב