דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס ברמנים מידע למתלבטים 

מאת    [ 20/07/2011 ]

מילים במאמר: 655   [ נצפה 1951 פעמים ]

אם אתם סביב גיל העשרים, וודאי כבר שמעתם על קורס ברמנים. זה מדגדג לכם, נראה לכם שיש בזה משהו, אבל אתם עדיין לא בטוחים שזה בשבילכם. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת בדרך לעבודה הכי משתלמת בלילה.

  • קורס ברמנים מושך אליו בעיקר צעירים בסביבות גיל ה20. למעשה, החתך הפופולארי ביותר בשטח, הם צעירים אחרי צבא ולפני לימודים או כאלה שרוצים לשלב עבודה עם הנאה.
  • היות ומדובר בקורס קצר יחסית, חודש עד חודשיים. תלוי אם מדובר בקורס מורחב או בכמה שעות שבועיות אתם לומדים. התוצאה היא, השקעה של חודש ויאלה להתחיל לעבוד ולהרוויח כסף.
  • יש בתי ספר לברמנים בהם ניתן ללמוד קורס ברמנים על חשבון הפיקדון, כך שאם אתם חיילים משוחררים ויכולים לנצל את הפיקדון ללימודים, דירה או פתיחת עסק, מה שוודאי לא תעשו בזמן הקרוב. אתם לא צריכים לשלם כלום ויכולים להשקיע סכום לא גדול ממנו בקורס שיביא לכם אחלה משכורת בהמשך
  • מחיר קורס ברמנים נע בין 2600-4000 ש"ח תלוי בקורס, במקום שבו בחרתם ללמוד. קורס ברמנים בפריפריה יעלה פחות מקורס ברמנים במרכז, אבל במרכז הכול קורה, אז לפעמים שווה לתת את הפוש ולעשות דווקא קורס ברמנים בת"א.
  • כל בית ספר לברמנים שמכבד את עצמו, מחזיק חברת השמה אשר מאפשרת לכם למצוא עבודה שמתאימה לכם, ישר עם סיום הלימודים. בחלק מהמקומות כמו זמן אמיתי, יש גם מועדון חברים אקסקלוסיבי לבוגרי הקורס, שם ניתן להתעדכן במה שקורה בתחום, לקבל הנחות, מבצעים וכל מה שאתם צריכים על מנת לעשות מזה כסף.
  • ואיך אפשר לדבר על קורס ברמנים בלי לדבר על תדמית. ברמנים נתפסים כאנשים אטרקטיביים מאוד, אנשים עם כריזמה שכיף וצריך להיות בחברתם. בעוד תפקידים אחרים מחייבים עבודה קשה מאוד, ברמן יושב במקום שלו על הבר ונהנה מהתוצאה.
  • זה לא אומר שלהיות ברמן לא דורש השקעה או מקצועיות. שלא תטעו. מדובר בעבודה שצריך לחבוש בה כמה כובעים במקביל, שירות לקוחות, חלוקת קצב, קורדי נציה, הכול צריך על הבר, בשביל למלא את כוס הטיפים ולתת שירות איכותי.
  • בניגוד למה שחושבים, קורס ברמנים מתאים גם לנשים וגם לגברים ובבתי ספר לברמנים אפשר למצוא יחסית התפלגות שווה. אחרי הכול, מדובר באחד התחומים הבודדים שאפשר לראות בו גם נשים וגם גברים עושים כסף
  • ואם מדברים על כסף. המשכורת של ברמן מתחלקת למשכורת בסיס וטיפים. כאשר ברמן מתחיל יכול להרוויח בין 45-55 ש"ח לשעה, יותר משכר מינימום. כמובן שככל שאתה צובר יותר ניסיון או מביא ערך מוסף כמו מופע פליירינג, אתה שווה יותר שעתי, שלא לדבר על כך שבדרך זו אתה גם מגדיל את הטיפים.
  • זו הסיבה שבקורס ברמנים משלבים גם המון ידע שקשור לשירות לקוחות, הבנת הלקוח, שפת גוף ומימיקה. טריקים קטנים שיכולים לסייע לכם לתת שירות טוב יותר עם יותר תשומת לב ויותר אכפתיות .

מתלבטים האם קורס ברמנים מתאים לכם? הדבר הכי חכם לעשות זה פשוט לפנות לאחד מבתי הספר המלמדים את הקורס, לשוחח עם יועץ ולבדוק את התאמתכם לתחום.

                

 

 

חולמים להיות ברמנים? מחפשים מידע ומבצעים אודות קורס ברמנים,  הפורטל המקיף ביותר לקורס ברמנים נותן לכם את כל המידע  http://www.bartenders.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב