דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי אימון אישי יכול לסייע? 

מאת    [ 20/07/2011 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 1908 פעמים ]

כל אחד מאיתנו הציב לעצמו לא פעם מספר מטרות בחייו, האם עמדנו בהם? זאת כבר שאלה אחרת. כמעט כל נושא או תחום בחיינו מביא עימו הצבת מטרות. לדוגמא: כאשר אדם מעוניין למצוא עבודה, הוא בעצם מגדיר לעצמו מטרה – למצוא עבודה! או כאשר אדם מחליט שהוא פוצח בדיאטה קפדנית, גם כאן הוא מציב לעצמו מטרה. על אף ההחלטיות והגדרת המטרה, לעיתים אנו נתקלים בקשיים שונים המעכבים אותנו ומונעים מאיתנו להגשים את מטרותינו. על מנת להתמודד עם מצבים כאלה, כדאי לפנות לתהליכי אימון אישי שמטרתם לעזור בדיוק במקרים כאלו.

אימון אישי – מהו?

אימון אישי הוא תהליך טיפולי אשר במהלכו עובר המתאמן יחד עם מאמן אישי תהליך ממוקד שעוזר לו להתמודד עם חייו ולהגשים את מטרותיו. על פי יסודות אימון אישי, לא מספיק לו לאדם רק לסמן את מטרותיו, אלא, להתחייב למטרה ולבצעה בפועל. ולכן, קורס אימון אישי יפעל לעשיית שינוי מהותי בחיים, כזה שיאפשר למתאמן להגדיר את מטרתו, לבנות את המסלול בדרך להגשמתה ולפעול נמרצות למען השגתה.

כיצד אימון אישי מתנהל?

תהליך אימון אישי מתנהל כך: תחילה, המתאמן לומד להכיר את עצמו, מהיכן הוא פועל ומדוע. לאחר מכן, המתאמן מגדיר לעצמו את המטרה העיקרית אליה הוא שואף להגיע ואף מכין "תוכנית פעולה" המורכבת ממספר מטרות קטנות אחרות שיקרבו אותו על עבר המטרה הראשית. בהמשך, המתאמן מתוודע אל הגורמים המעכבים אותו מהגשמת מטרתו ובעזרת המאמן האישי מאתר את הכוחות הפנימיים שלו ואת הפוטנציאל הגלום בו ומפתח כלים שיסייעו לו להתגבר על המכשולים בדרך להגשמת מטרתו. לבסוף, לאחר שהמתאמן עובר את כל תהליכי האימון יחד עם המאמן האישי שלאורך כל הדרך, תמך בו, עודד אותו וכיוון אותו, הוא פועל בהתאם לתוכנית הפעולה שקבע וזוכה להגשים את מטרתו.

באילו מקרים אימון אישי יכול לסייע?

אימון אישי יכול לסייע במגוון מצבים שונים, למשל: אימון אישי יכול לסייע לכל אלו המרגישים כי חייהם אינם מתקדמים במסלול הנכון או במסלול אליו הם כיוונו. בנוסף, אימון אישי יכול להועיל גם לכל מי שמרגיש שהוא נתקע ולא מוצא את הכיוון הנכון לו בחיים. יתר על כך, אימון אישי יכול להועיל לאלה שניסו לבצע שינוי כלשהו בחייהם אבל לא הצליחו מסיבות כאלה ואחרות. כמו כן, אימון אישי יכול לסייע כאשר אדם מעוניין לבצע שינוי כלשהו בחייו אבל מרגיש שאין לו את המוטיבציה הדרושה ואת הכלים הנדרשים לביצוע שינוי זה.

אימון אישי - יתרונות

היות והאימון האישי פועל בצורה בה המתאמן מכיר את עצמו, את חולשותיו ואת נקודות העוצמה שלו, רוכש כלים אימוניים המסייעים לו לפעול ולומד כיצד להתגבר על מכשולים, המתאמן זוכה להגשים את מטרותיו ולנצל את הפוטנציאל הגלום בו.

ד"ר כרמי אומרו- מנהל מכון פתרונות. מומחה לתקשורת בינאישית, ייעוץ זוגי, טיפול זוגי ואישי, גישור גירושין, גישור עסקי, וסכסוכים בתחום המשפחה. פועל באמצעות גישות פילוסופיות ותרגומן לחיי היום יום, מרצה ומנחה סדנאות 0523-100-104




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב