דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סריקת מסמכים - כמה שזה טוב... 

מאת    [ 20/07/2011 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 2019 פעמים ]

 

משרדים רבים בישראל כבר לא מסתפקים בקריאה באינטרנט על תופעת סריקת המסמכים שהשתלטה על השוק העסקי. ארגונים ומשרדים למדו כי באמצעות סריקת מסמכים ניתן להיפטר מכמויות עצומות של ניירת וקלסרים. סריקת מסמכים מתאימה לכל גודל של מסמך. החל מכרטיסי ביקור ועד לשרטוטי ענק. בין אם מדובר במסמכים בשחור לבן או במסמכים צבעוניים – הכול ניתן לסריקה.

 

פעמים רבות מתבקשים עובדי הארגון לאתר מסמך במהירות תוך כדי שיחת טלפון על לקוח. האפשרות הרגילה של חיפוש המסמך בקלסר הנכון קיימת, אולם היא נמשכת זמן וגורמת ללקוח להמתין לתשובה זמן רב. באמצעות סריקת מסמכים  מצבים אלו נמנעים ומאפשרים שליפת המסמך הרצוי בלחיצת כפתור.

 

סריקה ירוקה

 

סריקת מסמכים אינה רק כלי לחסכון בזמן וכסף לארגון. סריקת מסמכים מביאה איתה בשורה ירוקה ומתקדמת. חוסכים בנייר, חוסכים במקום, עוזרים לשמור על כדור הארץ. אם אתה ארגון ירוק אתה מקבל נקודות זכות בשוק העסקי ועשוי להרוויח לקוחות נוספים.

 

כשם שכיום, באמצעות הטכנולוגיות החדשות, גם ספרים הפכו להיות מוצר דיגיטלי שאנשים קוראים על המחשב, כך גם מסמכים אינם צריכים להיות רק בפורמט של נייר. סריקת מסמכים מאפשרת צורת עבודה מודרנית ומהירה לארגון העסקי החכם.

  מה תרוויח באמצעות סריקת מסמכים?  

אנשים שואלים מדוע עליהם להשקיע כסף בכדי להעביר מידע המאוכסן בפורמט נייר לקבצים דיגיטליים למחשב. במקומות בהם סריקת מסמכים נחשבת לסיסמה בלבד ניתן לראות כיצד כמויות עצומות של קלסרים עבי קרס ממלאים את ספריות הארגון ומצטברות מחודש לחודש.

 

ללא סריקת מסמכים יש צורך בתוספת עובדים לטיפול ותיוק הניירת, לשליפת המסמכים בעת הצורך והחזרתם לקלסר, לאכסון הקלסרים בקרטונים עמוסים ועוד.

כמו כל דבר, השקעת משאבים בפעולות עולה כסף. עובד המטפל במסמכי הארגון עולה כסף. שטחים בהם מאכסנים קרטוני מסמכים עולים כסף. כסף שיוצא מקופת הארגון בכל יום.

 

חוקי המדינה מחייבים כל ארגון לשמור את המסמכים למשך שבע שנים. הליך של סריקת מסמכים אינו פוטר את הארגון מהצורך לשמור את המסמכים לאחר שנגנזו בבית ארכיב, אלא שעם תום תקופת החובה, ניתן לבער את המסמכים ולפנות מקום למסמכים הבאים.

בשעת הצורך ניתן לשלוף כל מסמך שנדרש מהארכיון הדיגיטלי של הארגון, גם אם המסמך המקורי מאוכסן בבית גניזה מרוחק או שהוא בוער כבר.

דוקיומנטס- ניהול מסמכים, סריקת מסמכים, שירותי סריקה, ארכיון דיגיטלי  http://www.documents.co.il טל: 054-5880060 href="mailto:info@documents.co.ilinfo@documents.co.il">">info@documents.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב