דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עשרת אתרי התיירות בלונדון 

מאת    [ 19/07/2011 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 2919 פעמים ]

עשרה דברים לעשות בלונדון כל טיול בעיר לונדון תמיד ימשוך אתכם לעין של לונדון. אזור זה מלא בשלל אטרקציות בלונדון ומומלץ לבקר גם בהם בזמן ביקורכם בלונדון איי. באמצעות מפת לונדון תוכלו למקם את עצמכם באזור ולהחליט אילו עוד אטרקציות לשלב ביום הטיול במרכז העיר לונדון. למבקרים באזור העין של לונדון ונהר התמזה החלטנו לתת מספר טיפים ורעיונות שייעזרו לכם למקסם את הטיול באזור וליהנות כל המשפחה יחד. שימו לב, כי יש המון דברים לעשות באזור העין של לונדון החל מאטרקציות, מסעדות, מוזיאונים קניות בלונדון ועוד, כל שעלים לעשות זה לבחור

מצ"ב רשימה של אטרקציות בלונדון  שחובה לביקור

1.מצודת לונדון או מגדל לונדון הוא עדיין אחת האטרקציות התיירותיות הפופולאריות ביותר בלונדון.
המקום שרובנו מכירים אותו מתמונות וסרטים וניתן לראות בו את החיילים לבושים באותם הבגדים שלבשו חיילים במצודה לפני מאות שנים, בנוסף תוכלו לראות השריון המלכותי ותכשיטי הכתר.

2.גן החיות של לונדון הוא גן החיות העתיק ביותר בעולם (נפתח בשנת 1828) ויש בו מעל 750 סוגי חיות שונים, חיות מיוחדות שתוכלו לראות במקום הם : כלב הציד האפריקאי , פינגווין שחור הרגל , מדוזת הירח ודרקון הקומדו. גן החיות נמצא קרוב מאוד לקו רכבת תחתית.

3.העין של לונדון – גלגל ענק בגובה 135 מטר, שמחוברות אליו כפסולות שקופות שבתוכם נמצאים המטיילים שרוצים לראות את לונדון מלמעלה, האטרקציה מבוקשת מאוד ולכן לפעמים תצטרכו להמתין בתור .

4.הביג בן ובניין הפרלמנט, הביג בן הוא השעון הכי מפורסם בעולם והוא נמצא בצמוד לארמון ווסטמינסטר המשמש כבניין הפרלמנט, מכוון שהמקום פעיל בחורף ניתן לסייר בתוכו רק בקיץ כשהפרלמנט האנגלי בפגרה בין החודשים אוגוסט לאוקטובר .

5.Millennium Dome - כיפת המילניום הגדולה מסוגה בעולם נבנתה לחגיגות האלפיים בעידודו של הממשל האנגלי ועסקנים פרטיים, הגובה של הכיפה הוא 50 מטר היקפה הוא קצת יותר מקילומטר ובתוכה מתקנים ואזורי עניין מכל התחומים .

6.כיכר פיקדילי הקיימת מהמאה השמונה עשר נמצאת ברובע וסטמינסטר ונחשבת לרחוב התיאטראות של לונדון כמו ברודווי בניו יורק, בכיכר תוכלו לראות עשרות שלטי ניאון תיאטרונים וחנויות .

7.הייד פארק הוא אחד הפארקים המפורסמים ביותר , נודע כמקום שכל אחד יכול לעמוד על ספסל ולשאת נאום כמו שהיה נהוג לפני אלפי שנים,בפארק ניתן לעשות פעילויות שונות כמו למשל שייט, רכיבה על סוסים או אופניים.

8.משחק כדורגל אנגלי הוא אחת החוויות היותר מעניינות משאר העולם, האנגלים מתייחסים לכדורגל כאל האישה השנייה ומתקבצים לשתייה מרובה ומשותפת בכל משחק וזה במקרה והם לא מצליחים לרכוש כרטיס, בלונדון תוכלו לראות את הקבוצות הבאות : צלס'י , ארסנל וטוטנהאם .

9.ארמון בקינגהם הוא ביתה הרשמי של אליזבת השנייה מלכת אנגליה או הממלכה המאוחדת אם תרצו, הארמון שנבנה במאה ה-17 שצורתו כריבוע ובו מאות חדרים שרק באחדים מהם תוכלו לבקר, בארמון עובדים כ-500 איש ומבקרים בו עשרות אלפים בשנה.הארמון פתוח למבקרים מחודש אוגוסט ועד חודש ספטמבר .

לפרטים נוספים אתה מוזמן לבקר : http://www.uklondon4u.com

לונדון מדריך תיירות | מדריך למטייל בלונדון

http://www.uklondon4u.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב