דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים ועצות למתגרשים 

מאת    [ 19/07/2011 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 3144 פעמים ]

אמרה ידועה ומפורסמת טוענת שחשוב לדעת עם מי מתחתנים אבל יותר חשוב לדעת ממי מתגרשים. אמרה זו ממחישה יותר מכל את המורכבות הרגשית והמשפטית כאחד במהלך יישום הליך גירושין. כמו בכל שותפות אחרת בחיים, גם בתחום חיי הנישואין, פירוק החבילה יכול להוביל להתרסקות רגשית וכלכלית כאחד לבני הזוג.

הליך גירושין יכול לסבך מאוד את המשך החיים אם לא נערכים אליו מראש ובתכנון נכון. על מנת לעבור את חוויית גירושין על הצד הטוב ביותר (עד כמה שאפשר) יש להיעזר באנשי מקצוע מנוסים שילוו אתכם ברגעים הקשים והלא נעימים של חיים זוגיים שמגיעים לקצם. עורך דין גירושין מקצועי ומנוסה ידע להעניק לכם את כל הכלים הראויים והנכונים לטיפול בתיק הגירושין שלכם בכל מצב.

חוק,משפט וסדר!

גירושין הינו תחום משפטי מורכב ומסובך המיועד רק לאנשי מקצוע המבינים את החוק לעומקו. אל תתפתו לגירושין מהירים ללא התערבות של אנשי מקצוע בעניין. הליכים מסוג זה יכולים לסבך אתכם בעתיד בכל מיני היטלים ותנאים שונים שלא הייתם מודעים עליהם בזמן הענקת גט. מערכת המשפט בישראל מתייחסת לכל הליך גירושין בנפרד ובהתאמה לסיפור האישי-זוגי של המעורבים בו. רק עורך דין מקצועי בתחום יכול לספק לכם את הביטחון לעבור את התהליך בשלום מקסימאלי.

הליך גירושין מורכב מעשרות מושגי משפט שונים הן ברמת בתי המשפט והן ברמת המועצות הרבניות. על מנת לקבל תמונת מצב מפורשת למצבכם או עמדתכם בתהליך רצוי להיעזר בידע של עורך דין גירושין מנוסה שבפגישת עבודה אחת יוכל לפרוש בפניכם את מכלול האפשרויות העומדות לרשותכם, הטובות יותר ופחות כאחד.

כמו כן, עורך דין מקצועי בתחום יוכל לכוון אתכם לדרכי פעולה והתנהגות בכל מהלך הגירושין ולשמש עבורכם נציג משפטי לכל בעיה שתתעורר. כמו כן,זוגות רבים משתמשים בשירותי עורכי דין בתחום הגירושין עוד בטרם חתונתם לצורך העמדת הסכם ממון ביניהם. הסכם זה מראש מבטיח לכל צד "ראש שקט" במידה והם ירצו בעתיד לפרק את החבילה.

אחד מכל שלושה זוגות מתגרש

בישראל המודרנית של תחילת העשור השני במאה ה-21 עולה אחוז הזוגות המתגרשים משנה לשנה. קרוב לשליש (אחד לשלושה זוגות) מהזוגות הנשואים בוחר לפרק את החבילה. תהליך זה נפוץ בכל קהילה ובכל יישוב בישראל עד כי נדמה לעיתים שמוסד הנישואין פושט את הרגל. תהליך הגירושין הינו תהליך טראומטי לכל אחד מהצדדים ולבטח לילדים המעורבים בסיפור. מרבית סכסוכי הגירושין נסובים על עניינים כספיים והחזקת נכסים או על גובה תשלום המזונות והסדרי משמורת על הילדים.

בדרך כלל הליך גירושין הינו תהליך אמוציונאלי המפריע לכל אחד מהצדדים לנהוג בחוכמה. הפעלת הצד הרגשי בסיפור נובע עקב התערבות של בני משפחה מכל צד המרגישים פגועים מהצד השני. אל תניחו לרגשות שלכם לנהל את צעדיכם ואל תתפתו להקשיב לכל מיני עצות אחיתופל שעלולות לגרום לכם להגיע למצבים שאין מהם דרך חזרה. הניחו רק לבעלי המקצוע לכוון אתכם, הניחו את כל המעורבות הרגשית שלכם בצד והקשיבו רק לדברי טעם וחוכמה מאנשי מקצוע המנוסים בהליכי גירושין.

 

טיפים ועצות למתגרשים - הליך גירושין מורכב מכמה דברים, שביניהם תחום משפטי, רגשי וכלכלי, במאמר תקבלו את הכלים הרואיים והנכונים לטיפול בגירושין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב