דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סריקת מסמכים - סריקת תמונות - והעיר הגדולה 

מאת    [ 19/07/2011 ]

מילים במאמר: 527   [ נצפה 2768 פעמים ]

 

רוב בני האדם מצטלמים במהלך חייהם באירועים או בהזדמנויות שונות. הטכנולוגיה הדיגיטלית שהשתלטה על חיינו בעשר השנים האחרונות הפכה את חוויית הצילום למהירה ומהנה. באמצעות מצלמה דיגיטלית אתה מצלם וישר מקבל תמונות.

 

אין צורך במשלוח סרט הצילום לפיתוח והמתנה של מספר ימים לקבלת התמונות המודפסות. אם בעבר יכולת לצלם במצלמה דיגיטלית בלבד, כיום באמצעות כל טלפון סלולארי אתה יכול לצלם תמונות ולעשות בהם ככל העולה על רוחך.

 

מה לעשות עם האלבומים הישנים?

 

נשאלת השאלה כיצד ניתן לחבר בין הקבצים הדיגיטליים שמהווים כיום את התמונות שאתה מצלם לבין תמונות הנייר המסורתיות הישנות?

איך אפשר ליצור אלבום אחד שבו שוכנות זו לצד זו התמונות של סבתא עליה השלום לצד התמונות של הנכד הטרי שצולם רק היום?

 

איך ניתן ליצור אלבום תמונות בו ירוכזו תמונות החתונה שלך, תמונות הילדים שלך, תמונות ההורים שלך ותמונות מהטיול האחרון לאיטליה?

 

מה לעשות עם כל האלבומים הישנים עם התמונות המצהיבות והמקומטות? אלבומים בעלי ערך סנטימנטלי גבוה המכילים את ההיסטוריה המשפחתית שלך ושל הוריך? אלבומים המעלים אבק, אלבומים עם תמונות נרקבות, בלויות, שרוטות וחסרות צבע וחיים? התשובה פשוטה – סריקת תמונות.

 

איך הטכנולוגיה עוזרת לך?

 

זו הסיבה שהגיע הזמן לעשות סדר ולרתום את הטכנולוגיה החדשה שתאפשר לך להפוך את כל האלבומים הישנים לקבצים דיגיטליים. בדיוק כפי שאתה מצלם כיום ומקבל קבצים במצלמה הדיגיטלית או בסלולר שלך.   ואיך עושים זאת? באמצעות סריקת תמונות מכל האלבומים שאתה רוצה לשמר לתמיד.

 

לא די בכך שבאמצעות סריקת התמונות הישנות אתה יכול לתת להם חיים חדשים וליצור מהן אפליקציות רבות, אתה גם יכול להשתמש בהן לצורך שיתוף באמצעות האינטרנט.

 

מה הקשר בין סריקת תמונות לפייסבוק?

 

כיום לכל אחד כמעט יש חשבון בפייסבוק. אחת האפשרויות הנפוצות ביותר בפייסבוק היא העלאת תמונות וסרטוני וידאו ושיתוף החברים שלך בחוויות המצולמות שלך.

 

אתה יכול ליצור אלבומים דיגיטליים רבים, לתת שם ותיאור לכל תמונה שתעלה ולשתף את כל העולם בתמונות שלך. אתר נוסף שמאפשר לך להעלות את התמונות ולשתף את כולם הוא פליקר.

דמיין לעצמך אם בעבר היית רוצה שכל אחד יוכל לצפות בתמונות שלך, איך היית עושה זאת? היית צריך לפתח עותקים מכל התמונות שלך ולשלוח אותם בדואר לכל אחד ואחד. כיום באמצעות אתרי שיתוף התמונות והיכולת שלך לתת הרשאות צפייה מתאימות, אתה קובע מי יצפה בתמונות שלך ומי לא.

 

איך שומרים על התמונות הישנות לנצח?

 

אין סיבה שהתמנות המאוכסנות באלבומי התמונות הישנים שלך ימשיכו להרקיב ולהצהיב ואף להוות מטרה למזיקים מיקרוסקופיים הנהנים מטעמו של הנייר הישן.

באמצעות סריקת תמונות העבר שלך אתה יכול ליצור גיבוי מושלם ולוודא שגם במקרה של אובדן האלבומים המקוריים, תמיד יהיה לך גיבוי לתמונות החשובות הללו.

 

סריקת התמונות שלך מאפשרת לקבל קבצים דיגיטליים אותם תוכל להדפיס, לשפץ, לשנות ולשמור לנצח. תוכנות רבות מאפשרות לך להדפיס את התמונות הללו על כוסות, לוחות שנה, חולצות, קנבס וכל מדיה אחרת שתבחר.

 

למעשה למדנו שבאמצעות סריקת תמונות ניתן כיום לבצע איזון בין טכנולוגיות. הסריקה מאפשרת לך ליצור קבצים דיגיטליים כפי שמצלמה דיגיטלית או טלפון סלולרי יוצרים, ובכך תוכל לעשות כל העולה על רוחך עם התמונות שבעבר ישבו והצהיבו באלבומים הישנים.

 

 

 

 

דוקיומנטס - ניהול מסמכים, סריקת מסמכים, שירותי סריקה, ארכיון דיגיטלי  http://www.documents.co.il  סקאנבוק - שירותי סריקה, ארכיון דיגיטלי, השכרת סורקי מסמכים מקצועיים לסריקת ארכיונים.  http://www.scanbook.co.il Rent A Scanner – סורקים להשכרה, השכרת סורקי מסמכים מקצועיים לסריקת ארכיון מסמכיםhttp://rentascanner.co.il מסמכים - אתר אינפורמטיבי לניהול מסמכים, סריקת מסמכים, ארכיון אלקטרוני, סריקת מסמכיםhttp://mismachim.co.il  טל: 054-5880060




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב