דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התעסקות עם הפרחת פרפרים 

מאת    [ 18/07/2011 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 2347 פעמים ]

חולמים שיהיה לכם את האירוע? כולנו מפנטזים על אירוע שלא יפסיקו לדבר, אבל מה בעצם אורחים זוכרים? החליפה והשמלה, איכות האוכל שהוגש, הדיג'י, ובמיוחד את העיצוב. כנראה לא תאמינו לתוצאות, אך לרוב המוזמנים חשובים אותם מאפיינים, ועל המרכזים נשים פוקוס.

מקום כבר יש?


המיקום שבחרתם צריך לשקף את בעלי השמחה ואת מה שחשוב לכם. וילה יוקרתית תשקף אקסקולוסיביות, חתונה על הים תשקף תמימות, גן ארועים מלכותי יעיד על עושרכם בעוד אולם קטן יעיד על משפחתיות .

זכרו שמאוד קל פנטז על ארוע יוקרתי ומדהים, אבל קורה לפעמים שלאחר שלב התכנון קולטים בעלי האירוע לדאבונם שזה לא באמת מה שהם פינטזו עליו. לפני שאתם מזמינים גן ארועים שקלו בכובד ראש אם באמת המקום הזה מתאים לכם .

בחירת התפריט לאירוע

נגמרה ההתעסקות עם הפרחת פרפרים? לדעת כלל האנשים אחד המרכיבים שחייבים להתייחס אליהם ברצינות זה האוכל שיוגש. לחלקכם זה אולי נשמע יומרני, אבל מרבית האורחים רוצים ליהנות והנושא המרכזי בחשיבותו הוא המנות שיוגשו בארוע.

טרם ההחלטה הסופית על תפריט תחשבו מי האנשים שיהוו את הנתח הגדול ביותר באירוע שלכם. אם מדובר באורחים מהמעמד הבינוני, שמעדפים אוכל ביתי, כי אז עדיף שתלכו על תפריט יותר עממי. אם לרעתכם מדובר בחבר'ה צעירים משנות ה-2010 מומלץ לנסות חברת הסעדה יותר אקסקלוסיבית, אם זאת בר מצווה ומרבית האורחים יהיו בה ילדים וילדות אז מומלץ לקבוע תפריט פשוט המכיל נקניקיות, עוגת שוקלד ועוד.

חשוב לזכור כי בלתי אפשרי לרצות את כולם, בגלל זה רצוי לגוון עם אוכל מורכב וצנוע, יחודי ומסחרי. ככה יש סיכוי שיהיו לכלל האנשים הרבה אפשריות להחליט מהן. לסיכום, עדיף שיהיו אפשרויות מגוונות במקום מספר מנות בודדות.

עיצוב הארוע

הואיל ויש לכם זמן וממש קריטי לכם ליצור רושם על האנשים באירוע שלכם, תדמיינו בראשכם קונספט, משהו מיוחד וחדשני ומעבר לזה מסר שאולי חשוב לכם שידעו. כמו שבחירת מיקום האירוע, גם סגנון העיצוב משאיר רושם גדול במיוחד.

בכל ההקשור לעיצוב באמת ובתמים אין גבול לדמיון; ניתן להשתמש בהכל, או מנגד אפשר לשים דגש על דברים ספציפיים; צבעי הערב (ארוע בכתום, הדגשת רק צבע אחד), אפקטים (חול ודקלים) פסלי קרח ועוד, רק תאפשרו לעצמכם להפליג בדמיון. ידוע שקורה שאירוע אישי משתנה והופך לגם האירוע של ההורים של בעלי השמחה, לכן דווקא בנושא חשוב זה, זה המקום המתאים להביא את היחודיות שבכם.

עדיין חושבים על לימוזינה לחתונה?

לעיתים הכי קל לרצות את כולם, אך שלא תשכחו שבסוף היום זה הארוע שלכם. היה ויש נושא שבכל מצב אתם לא מוכנים לשכוח ממנו אף שהוא לפעמים, מפריע להורים, אל תסכימו להתפשר עליו. תסבירו לבני המשפחה בצורה שקטה שבסוף מדובר הארוע הוא שלכם. הקשיבו ללבכם ותנו מקום לדבר שהכי מעיד על אישיותכם.

היה ואתם עדין צריכים יותר מידע על אירועים קראו עוד למה אתם מחכים?




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב