דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח נסיעות מותאם אישית 

מאת    [ 18/07/2011 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 1900 פעמים ]

חופשה בחו"ל היא תמיד אירוע משמח, בין אם מדובר בחופשה רומנטית, משפחתית או עסקית. אך עם כל הטוב שבדבר, אין לדעת מה צופן העתיד ולפתע במהלך החופשה אתם עלולים להיזקק לשירותים רפואיים כאלה ואחרים. אם ברצונכם לקבל את מיטב הטיפול הרפואי מבלי לחשוב כלל על ההיבט הכלכלי בסיפור, רצוי כי תדאגו מראש להיות מבוטחים בביטוח נסיעות לחו"ל.

כתושבי ישראל הודות לחוק ביטוח בריאות ממלכתי הנכם זכאים לשירותי רפואה מטעם קופות החולים, אך מרגע שחציתם את גבולות המדינה, אתם ברשות עצמכם, מדינת היעד אינה מכירה בכם ועליכם לעמוד לבדכם בכל ההוצאות הרפואיות, אך אל דאגה בדיוק לכך קיים ביטוח נסיעות לחו"ל שידאג לכם לכיסוי כל ההוצאות.

ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם אישית למצבו הרפואי הייחודי של המבוטח,  במקרה והנכם סובלים ממחלה קיימת, חובה לדווח על כך לחברת הביטוח בכדי להיות מבוטחים במקרה והמחלה תתפרץ בחו"ל, אם אתם אושפזתם לאחרונה בבית חולים תידרשו להציג אישור רפואי המאשר שהייה בחו"ל וטיסה ועוד.

ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם כמובן גם לנשים בהיריון ומציע מגוון כיסויים רלוונטיים. החשש של טיסה במהלך היריון מקנן בלב כולן, הנשים דואגות שהטיסה הארוכה לא תפגע בבריאות העובר היות והיריון הינו מצב עדין וצריך להישמר מסיכונים, אך לפעמים המציאות מחייבת שהייה בחו"ל בתקופת ההיריון, ובדיוק לכך ישנו מענה איכותי של ביטוח נסיעות לחו"ל המותאם לנשים בהיריון המעניק להן ביטחון ושקט נפשי לאורך כל החופשה. עם זאת ראוי לציין כי ביטוח נסיעות לנשים בהיריון מוגבל עד לשבוע 32, ומעבר לשבוע זה חברת הביטוח לא תבטח.

הרחבה של נשים בהיריון מתווספת לביטוח השגרתי, ומוסיפה כיסויים עבור הוצאות רפואיות, אשפוז, הטסה רפואית ועוד, בהתאמה לצרכים המיוחדים של נשים בהיריון. ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה מקרים דחופים שלא ניתן לחכות עד הטיסה חזרה ארצה, וידאג לטיפול באישה ההרה וכן בתינוק לכל אורך הדרך. כמו כן במקרה והיה צורך בקיצור החופשה עקב ההיריון תזכו להחזר כספי ולכיסוי מטעם חברת הביטוח.

בטרם רכישת ביטוח הנסיעות רצוי לעיין היטב בפוליסת הביטוח ולוודא כי ישנם כיסויים לכל הנדרש, התאמה מלאה לכל צרכיכם ובמקרה הצורך להרחיב את הפוליסה. במידה וקיים חוסר הבנה מומלץ לפנות לחברת הביטוח ולברר את העניין לעומקו, אתם לא רוצים להיות בחו"ל ולפתע לגלות כי אינכם מבוטחים בגין אירוע זה או אחר.

כאמור לעיל חברות הביטוח מבטחות עד לשבוע 32 בלבד ולא מעבר לכך. הסיבה לכך נובעת כי מדובר בחודש מתקדם ביותר, וטיסה עלולה להעמיד את ההיריון בסכנה. אף אם רכשתם מראש ביטוח נסיעות לתקופה ארוכה ואתם שוהים בחו"ל מזה מספר חודשים ביום האחרון של שבוע 32 ביטוח הנסיעות יבוטל לא משנה מהי תקופת הביטוח המקורית.

נוסף על כך ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם כמובן לאופי הטיול, הצרכים של מטייל במדינת עולם שלישי אינם זהים לאלו של טיול בארה"ב, אך בכל מקרה ביטוח נסיעות לחו"ל הכרחי בשני המקרים. במדינת עולם שלישי, איכות הטיפול הרפואי אינה בשיאה, וייתכן מצב שבו תאלצו לטוס חזרה לארץ לשם המשך טיפול רפואי איכותי, אופציה אשר מכוסה בביטוח הנסיעות.

לעומת זאת במדינות מערביות מתקדמות תזכו לטיפול רפואי מהדרגה הראשונה אך העלות היא בשמיים, ויום אשפוז בבית חולים יכול להגיע אף לעשרות אלפי דולרים, לכן כדאי להיות מכוסים בכל ההוצאות הרפואיות באשר תהיו.

אריק משה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב