דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי בכלל צריך טבעת נישואין 

מאת    [ 17/07/2011 ]

מילים במאמר: 323   [ נצפה 3277 פעמים ]

זוגות רבים שמחליטים להינשא מעדיפים לוותר על חתונה אורתודוקסית כדת משה וישראל. הסיבות לכך הן רבות- המיאוס של הממסד הדתי הוא הסיבה העיקרית. רבים מאיתנו שמעו סיפורי זוועות על מה שעבר על זוגות שכל חטאם היה שהם רוצים לבוא בברית הנישואין היהודית.

לא מעט בני משפחה וחברים סיפרו על השאלות הפולשניות והחקירות הצולבות שעוברים בני זוג בדרכם לצעוד יחד אל מתחת לחופה. בנוסף לאלה שמפחדים וחוששים בשל טראומות העבר של "בעלי הניסיון", יש מי שטוען כי ניירת היא לא סמל לאהבה וזוגיות והיום כבר אפשר לנהל חיי זוגיות ומשפחה גם ללא טקס דתי. המחזיקים בדעה הזו טוענים כי "אף אחד  לא יגיד לנו איך להביע את אהבתנו". לכן מעדיפים רבים לוותר על כל ההליך הדתי שעליהם לעבור ברבנות

לא מוותרים על טבעת נישואין
יש מי ששוכר את שירותיו של רב רפורמי או אפילו סלבריטאים רבים שמתחתנים. יש מי שבוחר לטוס לקפריסין או יעדים אחרי בעולם ולהינשא. יש מי שמחבר זה לזו מילות אהבה הנאמרים במעמד טקס אותו יצרו יחד. גם מי שבוחר להינשא בטקס נישואין אחר, אישי ופחות נפוץ עדיין מביע את אהבתו הנצחית באמצעות טבעות נישואין. זוגות רבים שבוחרים לוותר על הטקס המסורתי עדיין כוללים בטקס האישי או הרפורמי החלפת טבעות בניהם כאקט לאהבה והקשר ביניהם.

חשיבות בחירת טבעת נישואין
טבעת נישואין היא סמל- סמל לאהבה, סמל לזוגיות הפורחת בנכם וסמל לקשר המיוחד.כשהולכים לבחור יחד טבעות נישואין חשוב לעצור שנייה ולפני שמסתנוורים מההיצע הגדול והרב המצוי בכל חנות תכשיטים, להבין מי אתם ומה הכי משקף את אהבתכם. האם טבעת נישואין העשויה זהב לבן או אולי טבעת נישואין  העשויה זהב צהוב ואולי בכלל תעדיפו את טבעת הנישואין שלכם מחומר גלם ייחודי ומקורי שחשבתם עליו לבד ממש כמו על שיר הכניסה.

כיום בכל חנות תכשיטים מחכות קולקציות רבות של טבעות נישואין המאפשרות לכם להביע את מי ומה שאתם. תוכלו לקנות טבעות נישואין ה"משלימות" זו את זו כסמל להיותכם אחד" שלם. יש מי שחייב שטבעת הנישואין שלו תכלול חריטה אישית ומיוחדת המסמלת את הקשר המיוחד בנכם

www.sagive.co.il - שגיב SEO קידום אתרים מקצועי ומנוסה עם חברת שגיב SEO שירות פרסום ברשת האינטרנט הישראלית והעולמית עם עדכון הלקוח על מצב הקידום ודוחות מסודרים. עושים את ההבדל ומביאים אותך אל קהל הגולשים קידום אתרים ששוה תנועה וחשיפה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב